İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Taehan Coldoba, içinde sofistike ya da sosyete kelimelerinin bulunabileceği hiçbir şeyden hoşlanmıyordu. Özellikle sosyete partilerinden ve sofistike kadınlardan. Ancak yaptığı iş güçlü, sosyetik ve kesinlikle de sofistike insanların arasında bulundurmayı gerektiriyordu.
Sokakları seviyordu. Büyük köşklerde, havuz başı partileri ve sıkıcı bürokrasi yerine sokaklarda başıboş gezmeyi tercih ederdi. Muhtemelen kan çekiyordu. Sonuçta geldiği yerin neresi olduğunu bilerek büyütülmüştü.
O bir sokak serserisiydi. Tıpkı dayısı gibi. Kendisi de bu insanlar gibi büyük köşklerde hizmetçiler ve korumalar eşliğinde büyümüş olsa da her zaman en rahat hissettiği yer sokaklar olmuştu. Dayısı bunu anlıyordu ve yengesi de her zaman onun kaçmasına göz yumuyordu. Çünkü her ikisi de aslında nereye ait olmak istediğini biliyorlardı.
Bütün yerler ve mekânlar içinde en rahat ettiği yerde bu bardı. Elleri ceplerinde önünde durduğu mekân uzun zamandan beri kapalıydı. Ancak Taehan buraya gelmeyi seviyordu. Anahtarları her zaman cebinde duruyordu ve asla satmayı düşünmediği bir yerdi.
Solid...
Dayısı buranın bir şekilde lanetli olduğuna inanıyordu. Her şeyin başladığı yer olarak bahsedip duruyordu. Aslında neyi bu kadar rahatsız edici buluyordu bilmiyordu. Çok âşık olduğu kadınla burada tanışmıştı. Dünyaya nam salan ününü burada edinmişti. Sahip olduğu bütün mal varlığını bu barda kazanmıştı. Buna rağmen bu barı kapatıp bir daha yüzüne bakmamayı seçmişti.
Sleven Coldoba kesinlikle zor bir adamdı. Kendi içindeki standartları yüksekti. Çok fazla acı çekmiş ve zor zamanlar geçirmişti. Bu da onu sert ve huysuz bir adam haline getirmişti. Ancak Taehan'a karşı kesinlikle her zaman sevecen olmuştu.
Gabriella Coldoba ise onun tam tersiydi. Ele avuca sığmaz, neşeli ve kesinlikle kendisine has bir espri anlayışına sahipti. Dayısının aksine Solid'den bahsederken her daim mutlu anılardan bahsederdi. Öyle bir kadın hiç şüphesiz ki Sleven Coldoba gibi bir adamı dengelemek için birebirdi.
Eskiden annesini merak ederdi. Bazen dayısı ona resimlerini gösterirdi. O zamanlar Meredith Coldoba'nın tek resmi ağabeyinin cüzdanında duruyordu. Sonra Gabriella o resmi alıp düzenletmiş ve büyütmüştü. Şimdi evlerinde oturma odası olarak kullanılan odada diğer aile resimlerinin arasında yerini almıştı.
Artık annesini merak etmiyordu. O resim dışında onun hakkında bildiği bir şey yoktu zaten. Anne olarak birini düşünecek olduğunda aklına gelen tek kişi Gabriella'ydı. Pek çocuk sever birine benzemese de Gabriella ona gerçekten çok özen göstermişti. Hatta onu kendi çocuğu gibi büyütmüştü.
Bir şekilde Taehan burayla özel bir bağı varmış gibi hissediyordu. Solid, şehrin tam da sınırındaydı. Burası serseri mayını da olarak bilinen doğu bölgesiyle şehrin elit kesimlerinin kesiştiği yerdeydi. Zaten en başından tehlikenin göbeğine böyle bir yer kurup sonra da buraya bela demenin ne mantığı vardı anlamıyordu doğrusu.
Canlı halini hiç görmemişti. O zamanlar henüz küçük çocuktu çünkü. Dayısı onu mümkün mertebe bu hayattan uzak tutmaya çalışmıştı. Ancak bu hayatta güçlü olması gerektiğinin de farkındaydı. Bu yüzden bir süre sonra ona bu şehrin gerçek yüzünü de göstermeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2
AdventureSKYLA COLİNS, BABASI VE İSTEMEDİĞİ NİŞANLISININ ARASINDA SIKIŞMIŞ SOSYETİK BİR KADINDIR. MAGAZİNCİLERİN EN GÖZDE HABER KAYNAKLARINDAN BİRİ VE YARATTIĞI SKANDALLARDAN ZEVK ALAN KADININSA KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR YANI VARDIR. O BU YAŞADIĞI HAYATTAN NEFR...