Bölüm 3

2.9K 317 104
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Taehan S. Coldoba.

Ne kadar da değişik bir isimdi bu böyle. Şimdi düşününce onu daha önce duymuştu. Daha doğrusu Coldoba adını duymuştu. Bir dönem ortalığı kasıp kavurmuştu. Bu ülkenin en güçlü ailelerinden biri olan Isla ailesinin sonunu getirmişti bu isim. Sonra da onların hükmettiği her şeye el koymuşlardı.

Babası neden bu kadar güçlü bir aileden kaçınıyordu anlayamamıştı. Gerçi şimdi bu kartvizite bakınca onun da diğerleri gibi olduğunu görebiliyordu. Tıpkı diğerleri gibi işadamı isminin arkasına saklanmış bir mafyaydı. Tek fark onun ne olduğunu çok da gizlemiyor oluşuydu belki de.

Kartvizitteki adı internete yazdığında Sleven Coldoba'nın varisi olduğu çıkıyordu. Demek dayısının mirasını devralmıştı ve büyütmüştü. Dayısının aksine daha çok turizm ile ilgileniyor gibi görünüyordu. Bir iki özel tatil yerlerine sahipti. Beş yıldızlı otellerden, kamp arazilerine kadar çeşitli birkaç yer açmıştı.

Hiçbir dedikodu ya da magazin haberi yoktu. Genellikle yaptığı işlerin çeşitliliğinden bahsediyorlardı. Hayır işleriyle de uğraşıyor gibi görünüyordu. Sokaktaki insanlara bedava yemek dağıtan bir lokantadan, Michelin yıldızlı restoranlara kadar her kesime dokunuyordu.

Ortalarda pek görünmüyordu belli ki. Sosyal medyada aradığında bulamıyordun. Kartın üzerindeki numara da muhtemelen onun değil asistanının numarasıydı.

Taehan Coldoba, gecelerin prensi gibi gezmeyi seviyordu anlaşılan. Ortalıkta görünmeyen ama her şeyi arkadan kontrol eden bir adama benziyordu. Dayısının tam tersi gibiydi. Eski haberlere baktığında Sleven Coldoba'nın bir dönem gündemi baya meşgul ettiği belli oluyordu. Her hareketi büyük olay olmuştu. Özellikle de eski bir striptizciyle olan evliliği...

Resimlere bakıldığında Taehan'ın kime benzediği belli oluyordu. Aynı yakışıklılık ve sert duruş. Aynı gece mavisi gözlere sahiplerdi. Sadece dayısının daha genç hali gibi görünüyordu.

Onun hakkında çok araştırma yapmıştı. Çünkü onu merak etmişti. Bir adamın ona cinsel anlamda yanaşmamış olması dikkatini çekmişti. Belki ilk seferinde değildi ama ikinci seferinde dokunmamış hatta onu uyarmıştı. Başka biri olsa istediği her an Skyla'yı alabileceğini düşünür ve hatta bununla onu tehdit etmeye bile çalışırdı.

O kartı vererek kendi çapında nazik davranmaya çalışmıştı belli ki. Az çok anlayabiliyordu onu sanki. Taehan Coldoba, kalabalıktan hoşlanmıyordu. Mümkün mertebe yalnız kalmaktan memnun görünüyordu. O parti ortamları ona hiç de uygun görünmüyordu ama iş için mecburen gidiyordu ve memnuniyetsizliğini gizleme gereği görmüyordu.

Orada olmak istemiyordu. Davranışlarıyla ve kıyafetiyle bunu apaçık sergiliyordu da. İş için oradaydı ve babasıyla bir konuşma ayarlamayı başarabilseydi ikinci görüşmeye gitmeyecekti hiç şüphesiz.

Dudakları aşağı sarktı ve yatağında sırtüstü uzandı. Kartı iki eliyle tutup göz hizasına kaldırdı. İçinde daha önce kimseye karşı hissetmediği bir merak vardı. Taehan Coldoba'yı merak ediyordu. Onunla sohbet etmekten ve sevişmekten çok zevk almıştı. Daha fazla neler olabileceğini bilmek istiyordu.

Evet, onu arayacaktı tabi ki. Hemen olmasını istemiyordu sadece. Biraz daha zamana ihtiyacı vardı. Henüz daha üç gün olmuştu. Aramak için biraz daha zaman geçmesini beklemesi gerekiyordu. Heyecanını ve merakını çok belli etmek istemiyordu.

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin