VEEEE SONUNDA BİR HİKAYENİN DAHA SONUNA GELDİK ARKADAŞLAR... YORUCU VE UZUN BİR SÜREÇTİ NE YALAN SÖYLEYEYİM AMA ÇOK EĞLENDİM YİNE... SİZLER VE YORUMLARINIZLA BÜTÜN HİKAYELER AYRI RENKLİ VE GÜZEL BENİM İÇİN... SİZLERE TAEHAN VE SKYLA İLE EL SALLIYORUM... TABİ Kİ HER SON BİR BAŞLANGIÇTIR... ÜÇÜNCÜ KİTAPTA GÖRÜŞMEK ÜZERE... BOL KEYİFLER... İYİ OKUMALAR...
"Bu çok amatörce" dedi Ian elindeki şampanyadan bir yudum alarak. Hiç de halinden memnun görünmüyordu. Bir düğün partisi için ev sahipleri bile biraz karamsar görünüyorlardı. "Böyle bir şeye kim kanar ki?"
Her ikisi de bir kolonun arkasında durmuştu. Caleb'in kıyafetleri her zamanki gibi aşırı düzenliydi. O kadar temiz ve düzgün ütülenmişlerdi ki üzerine bir şey dökmemek için Ian kendisini zor tutuyordu. Kendini temizlemeye çalışırken yaşadığı o hallerini izlemek kendisi için çok keyifliydi.
Caleb, ellerindeki eldivenleri düzelterek yanlarından geçen bir garsondan şampanya aldı. Asla hiçbir şeye direk temas etmekten hoşlanmazdı sonuçta. "Ne yaparlarsa yapsınlar temiz yapsınlar yeterli" dedi sakince. "Çamaşır suyu yüzünden geçen gün ciddi zehirlendim"
Bu ilk defa olan bir şey değildi. Bir keresinde de işi fazla abartıp tuz ruhuyla çamaşır suyunu karıştırmıştı. Sonrasında Ian'ın onu hastaneye taşımasıyla sonuçlanmıştı.
Kaşlarını kaldırarak ona baktı. "En azından güzel kızlar var" dedi sakince.
"Kimse sana yanaşmaz, yaralı yüz" dedi Caleb bir yudum alarak. "Bende en son ne zaman duş aldığını bilmediğim bir kadına yanaşmam. En çok mikroplar insanlarla temaslardan geçiyor"
Bu adam herhangi bir kadınla değil sevişmeyi sohbet etmekten bile mikrop kapabilirdi. Ian başını iki yana salladı. En azından sadece yaraları vardı. Başını iki yana salladı. "Hadi" dedi en sonunda. "Ev sahiplerinin yardıma ihtiyacı olacak"
O uzaklaşırken bile Caleb yerinden kımıldamadı. Bu işe burnunu sokmak için çok daha fazla şampanyaya ihtiyacı vardı. En azından Ian'ın beceremediği noktaya kadar burada beklemeyi tercih ediyordu. Dahası Sean Hallowey'in gelmesini beklemiyordu. Edgar Colins gelirse bile şanslı sayılırlardı.
"Düğünlerden nefret ederim" diye fısıldadı ve bir kadeh şampanya daha aldı.
Taehan bunun işe yarayacağını gerçekten düşünmüyordu. Tek umudu bu yöndeydi. Hiç kimse terk edildiği kadının düğün yemeğine gelmezdi. Tek umudu Sean'ın bu kadar psikopata bağlamış olmasıydı ki Skyla'yı kaçırıp hapsedecek kadar delirdiyse bunu da yapardı muhtemelen.
Dayısıyla beraber tüm misafirleri karşılamış ve onlarla ilgilenmişlerdi. Bunun her ikisi için de en zoru olduğunu Gabriella elbette ki biliyordu. Ancak Skyla ile ilgilenmesi gerektiğini söyleyip ortadan kaybolmuştu. Ayrıca gelini görmeye gelirse sopalayacağını da ekledi.
Asla Bayan Coldoba'nın emirlerine karşı gelemezdi. Bunun yerine Azrail ile karşı karşıya gelmeyi tercih ederdi. Genç adam etrafına bakındı. En azından kravat takmak zorunda değildi. Caleb muhtemelen o papyon yüzünden saklanıyordu.
Gözleri devasa salonda gezindi. Buradaki çoğu kişi Skyla'nın yeni skandalının gerçek olup olmadığını merak ettikleri için gelmişti. Hiçbiri dost değillerdi. Tanya Alcott bile bu efsane sayılan partiye katılmıştı. Gabriella'dan ne kadar çekiniyorsa bu kadından da o kadar çekiniyordu. Çocukken köşe bucak kaçacak kadar korkardı ondan.
Yaptığı plana Caleb ve Ian'da dâhildi. Bir şekilde işe yaramasını umuyordu. Müziğin değişmesi ve ortalığın sessizliğe bürünmesiyle birlikte daldığı düşüncelerden sıyrıldı. Merdivenlerin başında beliren iki kadın kol kola aşağı doğru inmeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2
AdventureSKYLA COLİNS, BABASI VE İSTEMEDİĞİ NİŞANLISININ ARASINDA SIKIŞMIŞ SOSYETİK BİR KADINDIR. MAGAZİNCİLERİN EN GÖZDE HABER KAYNAKLARINDAN BİRİ VE YARATTIĞI SKANDALLARDAN ZEVK ALAN KADININSA KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR YANI VARDIR. O BU YAŞADIĞI HAYATTAN NEFR...