Bölüm 2

3.1K 303 75
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Yakışıklı mıydı?

Dikkat çeken bir yakışıklılığı vardı gerçekten. Bu sefer üstünde siyah tişört vardı. Yine kot pantolon, deri ceket, spor ayakkabılar vardı. Yine böyle bir parti için kesinlikle fazlasıyla rahattı. Çok dikkat çekiyordu. Sadece yakışıklılığıyla değil giyimiyle de buraya uygun olmadığını haykırıyordu.

Gözlerini ondan alamıyordu. Geçen akşamı düşününce neler yapabileceğini görmüştü. Bu adam bir seks tanrısıydı. Normalde bir kere birlikte olduğu bir adamla ikinci kere birlikte olmazdı. Onu tatmin edebilen çok az kişi oluyordu.

Onu gördüğü andan itibaren kasıkları sızladı. Geçen gecenin anıları anında bedeninde dolaştı. Bir el beline dokunduğunda başını çevirip arkasına baktı. Sean, hemen yanında durmuş bir milletvekiliyle konuşuyordu. Dalgın sahiplenici hareketi genç kadının dudaklarının memnuniyetsiz bir şekilde sarkmasına neden oldu.

Neden burada olduğunu çok iyi biliyordu. O bir süs bebeğiydi. Sadece uslu uslu orada durup ne kadar harika bir çift olduğunu göstermesi gerekiyordu. Sean ne derse onaylamalı ve sürekli gülümsemeliydi.

Bundan gerçekten nefret ediyordu. Rolüne uygun bir şekilde gülümseyerek tuvalete gitmesi gerektiğini söyledi ve yanlarından ayrıldı. Sean'a tahammül edemiyordu. O, babasının sadece daha genç versiyonu gibiydi. Kadınların görselden fazlası olmadığına inananlardandı.

Skyla'nın gerçekten kim olduğunu göstermesine gerek yoktu bu dünyada. Güzel olmak dışında hiçbir sorumluluğu yoktu. Bunun güzel olduğunu herhangi bir derdi olmadığını düşünebilirdiniz ancak işin aslı Skyla çok sıkılıyordu ve o sıkıldığında hiç de güzel şeyler olmuyordu.

Elbette tuvalete gitmiyordu. Kendisine bir şampanya aldı ve terasa gitti. Bu malikâne kendi evi kadar büyüktü. Yine o beyaz kolonları görebiliyordu. Bu beyaz kolonlardan nefret ediyordu.

Terasta karanlık bir köşeye çekildi ve el çantasından bir sigara çıkardı. Babası ve Sean onun sigara içmesini istemiyorlardı çünkü bir kadının zarif olması gerektiğine inanıyorlardı.

Annesi çok zarif ve güzel bir kadındı. O kadar güzeldi ki bakmaya kıyamazdınız. Beyaz tenini, kızıl saçlarını ve burnuyla yanaklarının üstüne dağılmış olan çillerini ondan almıştı. Annesiyle birlikteyken hep güzel şeyler yaşamıştı. Ancak o öldükten sonra kendisiyle ne yapması gerektiğine emin olamayan bir babanın eline düşmüştü.

Skyla, zarafet okuluna gitmişti. Yedi çeşit yemek yapmayı, hangi eliyle çatal bıçak kullanacağını, nasıl reverans yapacağını ve tabi ki nasıl dans edebileceğini öğrenmişti. Hepsinden ayrı ayrı nefret etmişti. Üniversite de kendi istediği bölümü okumuş ve dört güzel yıl boyunca babasından uzak durmuştu. Bedeninden ziyade zekâsını kullanmayı da orada öğrenmişti.

Ancak o dört güzel yılda her istediğini yapması babasını sinirlendirmişti. Gazeteler ondan o dönemlerde bahsetmeye başlamıştı. Ünlü bir iş adamının kızı olduğu için paparazziler ona bayılıyorlardı. O da onların ilgisini sevmişti.

Biricik annesinin güzel kızı, kesinlikle ama kesinlikle bir zarafet abidesi değildi ve kesinlikle güzel bir bebekten fazlasıydı. Bunları göstermekten büyük bir keyif almıştı. İstediği zaman istediğini yapan çılgın ve özgür ruhlu bir kadındı o.

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin