FİNALE DOĞRU ADIM ADIM GİDİYORUZ ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Taehan, gazetelerdeki manşetlere baktı. Hepsinde aynı şey vardı. Skyla'nın ani bir şekilde nişanlısından ayrılıp babasından habersiz bir şekilde Taehan ile evlenmesi yüzyılın olayıydı. Bütün gazeteler 'Tarih Tekerrürden İbarettir!' diye başlık atmışlardı.
Yalan söyleyemezdi. Hem babasının hem de nişanlısının önünde onu böyle rahat bir şekilde evlenmiş olmak Skyla açısından çok tatmin edici bir histi anlaşılan. Gazetelere bakarak sırıtıp duruyordu.
Caleb'ın aramasının üzerinden bir hafta geçmişti. Neyse ki Azrail'in talebi Taehan'dan farklı değildi. Bu arada Tanya hakkında daha fazla bilgi istediğini belirtmeyi unutmamıştı.
Ne yazık ki kolay kolay balayına çıkamayacaklardı. Genç kadın, elinde iki kupayla onun yanına geldi ve üçlü koltuğun bir ucuna oturdu. Bir zamanlar dayısının kaldığı bu konteynırdan bozma ev artık ikisine aitti. Eğer isteseydi başka bir ev olsaydı anında taşınırdı ama Skyla burayı sevmiş gibi görünüyordu.
Üzerindeki incecik atlet içini gösteriyordu ve beyaz külotla takım gibi duruyorlardı. Sabah bu kadınla uyanmak kadar güzel bir şey yoktu. Bir bacağını onun kucağına koydu ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Babamla ilgili ne planlıyorsun?"
Hangisini ön sıraya alması gerektiğinden emin değildi. Edgar hiç şüphesiz ki en tehlikelisiydi. Bu konu onu rahatsız ediyordu. Sonuçta bahsi geçen Skyla'nın babasıydı. Bıkkın bir iç çekti. Sıradan bir insanın karısıyla balayınca konuşacakları bir konu değildi kesinlikle. "Bir yol bulacağım" diye mırıldandı.
Ondan önce yapmaları gereken başka bir şey vardı. Bugün Taehan'ın bu işi bitirmesi gerekiyordu. Azrail'in ona verdiği sürenin sonuna gelmişlerdi. Edgar ile ilgili aklında bir plan vardı ama Sean konusunda işler biraz karışacak gibi görünüyordu.
Nikâhlarının ardından Lenka'nın evini terk etmişlerdi. Taehan giderken ona minik bir hediye bırakmayı unutmamıştı. Yakında eşinden boşanma haberlerini duyardı muhtemelen. Hele de Sam Smorwill'in özel doktoru olan Bay Drew Smith ile skandal ilişkisi ortaya çıktıktan sonra onu zengin ailesi bile kurtaramazdı.
Azrail'in istekleri doğrultusunda Tanya'nın kullandığı otellere özel dinleme cihazları konulmuştu. Kameralar fazla fark edilebilir olduğu için bunu yapamamıştı. Zaten önemli olan onun kimleri kesip biçtiği değildi muhtemelen. Önemli olan onu nasıl durduracaklarıydı.
Dayısı ve Gabriella ile yaptıkları konuşmada her şey hazırlanmış olmalıydı bugün. Skyla'nın Coldoba ailesine katılma partisi bu akşamdı. Babası ve eski nişanlısı dâhil herkes orada olacaktı. Buna Ian ve Caleb'da dâhildi.
Mümkün mertebe büyük ve şaşalı olması gerekiyordu. Zaten çoğunluğu sadece meraklı sosyetenin geleceği çok belliydi. Skyla'nın bu son skandalı büyük bir merak uyandırmış olmalıydı. Bir yıllık nişanlısını terk edip Taehan Coldoba ile evlenmek...
İnsanlar onun delirmiş olduğunu düşüneceklerdi. Ayrıca bu akşam takım elbise konusunda anlaşmışlardı. Skyla bu konuda çok netti. En azından kravat ya da papyon takmak zorunda değildi.
"Bu iş bittikten sonra güzel bir balayına çıkalım" diye mırıldandı başını arkasına yaslayıp dalgın gözlerle ona bakarak. "Bir tatile ihtiyacım var"
Skyla hafifçe alt dudağını ısırdı. Bu hallerinden rahatsız olacağına inanmıştı. Bir şekilde evlilik onun için pek hoş olmayan düşünceler bütünüydü ama geçen bir hafta süresince bir şekilde bunun hep olması gereken şey olduğu hissine kapılıyordu. Taehan ile olduğu için mi böyleydi yoksa bir başkasıyla da böyle olur muydu?
Sanmıyordu. Bu onların yakaladığı bir şeydi. Sadece ikisi arasında olan bir şeydi ve çok güzeldi. Bir gün Sleven ve Gabriella gibi olmayı çok isterdi. Onlarla biraz zaman geçirdikten sonra çekinikliği kaybolmuştu. Sleven tuhaf bir şekilde korkulacak bir adam değildi. Gerçi yine de sinirlendiğinde orada olmak istemezdi.
Coldoba ailesi daha önce parti vermemişlerdi. Ailesi tamamen kendi içlerine dönüktü. Özel hayatlarını asla magazinle paylaşmıyorlardı. Bu onlar için de bir ilk olacaktı. Tabi ki eski bir kulüp sahibi olarak Sleven bunu en iyi şekilde yapardı. Gabriella'da bu dünyadan uzak değildi.
Bu partiyi yalnızca onun kabulü olarak planlamıyorlardı. Bir şekilde aile evinde olmaları Skyla'yı güvence altına alacaktı. Bunu düşünmek komikti ama artık bir ailesi vardı.
"Çok güzel bir elbisem var" dedi en sonunda Taehan'a bakarak.
Yaramaz gülümsemesine bakmak bile içini ısıtıyordu. Ne zaman bu kadına bu kadar âşık olmuştu acaba? O elbiseyi göstermemek konusunda son derece kararlıydı. Ancak Skyla'yı tanıyorsa gecenin bir yerlerinde parti devam ederken onu bir yerlerde sıkıştırmak zorunda kalacaktı. "Evde de gizlenebileceğimiz yerler var. Sen partide her yarım saatte bir benimle buluşursun"
Genç kadın başını arkaya atıp kahkahayı bastı. Ardından cilveli bir şekilde erkeğin kolunu okşamaya başladı. "Geceye kadar bekleyemezsem ne yapacağız"
O zaman kocalık görevlerini el mahkûm bir şekilde yerine getirmesi gerekiyordu. Hızlı bir şekilde kadının üzerine çıktı ve dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Her ikisi de çoktan buna hazırdı.
Telefon çalmaya başlayana kadar.
Taehan mutsuz bir şekilde yüzünü onun göğüslerine gömdü. "Bugün hiç susmayacak" diye mırıldandı. Bunu kabul ederse daha hızlı işlerini halledebilirdi.
Doğrulup telefonunu açtı. "Alo"
Genç kadın gözlerinin önünde atletini çıkardı ve erkeğin kararmış yüzüne karşı sırıtarak banyoya doğru gitti.
"Tae"
Lenka'nın sesi erkeğin dikkatini çekti. "Lenks" dedi onun sesini bir süredir duymamıştı. "Günaydın. Uzun süredir sesini duymadım. Nasılsın?"
Son derece neşeli geliyordu sesi. "Evime bıraktığın hediyeleri aldım" dedi gülerek. "Beklediğimden daha orjinaller" dedi. "Bir kadın olduğunu düşünmüştüm"
Evet, muhtemelen herkes öyle düşünürdü. O resimleri ilk gördüğünde gerçekten nasıl bir yatak hayatlarını olduğunu merak etmişti. Elbette soracak değildi. Yine de iki yıl boyunca bu evliliği sürdürmüş olması bile bir mucizeydi. "Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Bu akşamki partiye gelemeyeceğim" dedi en sonunda kız ağzındaki baklayı çıkararak. "Aslında yurt dışına gidiyorum. Anneme resimleri verdim ve boşanma davasını açtım. Daha fazla Smorwill ailesini çekmeyi düşünmüyorum. Artık kendi evim olduğu içinde daha rahatım. Annemin yanına da dönmeyeceğim" dedi. "Ama biraz dinlenip kafamı toplamam lazım"
"Sorun değil" Onu anlıyordu. Sonuçta ilk defa annesine karşı gelecekti. Lenka, ayaklarının üzerinde durmak konusunda çok cahildi. Annesinin ona sunduğu korumacı hayattan çıkamıyordu. Bir de gerçekten annesinin ne olduğunu bilse neler olurdu tahmin edemiyordu.
Telefonu kapattıktan sonra alnına dayadı. Bu işlerin kolay olmayacağını biliyordu. Yaptığı anlaşma yüzünden kendisini Lenka'ya karşı sorumlu hissediyordu. Bütün hayatının değişeceğinden haberi bile yoktu.
Gereken bütün hazırlıkları tamamlaması gerekiyordu. Akşama kadar bitirmesi gereken çok iş vardı. Evdeki hazırlıkları dayısı ve Gabriella hallederdi. Taehan banyoya doğru acı dolu baktı. Ne yazık ki akan suyun altındaki kadına katılamayacaktı.
Hızlı bir not yazıp üzerini giyindi ve Skyla'nın ona daha önce verdiği belgeleri yanına aldı. Kopyalarını Azrail yakmıştı. Orjinalleri kendisindeydi. Kabul etmesi kolay değildi ama evliliği resmi olarak bir kıyımla başlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2
AdventureSKYLA COLİNS, BABASI VE İSTEMEDİĞİ NİŞANLISININ ARASINDA SIKIŞMIŞ SOSYETİK BİR KADINDIR. MAGAZİNCİLERİN EN GÖZDE HABER KAYNAKLARINDAN BİRİ VE YARATTIĞI SKANDALLARDAN ZEVK ALAN KADININSA KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR YANI VARDIR. O BU YAŞADIĞI HAYATTAN NEFR...