yeni sakura

983 62 46
                                    

bildiğiniz gibi sasuaiki yaptım ve bundan hiç hoşlanmadınız. aiki öldürmemi söylüyorsunuz. öncelikle aiki ile ilgili planım var. zaten ölmesini bende istiyorum. yani içiniz rahat olsunç. aiki ölecek. hemen sasusaku yapmak istemiyorum. olayların biraz gelişmesi lazım. sonra elbette sasusaku yapıcam. neyse keyifli okumalar. bunun dışında bu bölüm bu kadar kısa değildi. normalde bayağı uzundu. yazdıklarım gitmesin diye kopyaladıktan sonra youtube videosunun bağlantısını kopyaladım. wattpadıda geri açınca sayfa gitmiş. bu arada medyada bir cosplay videosu var. zaten bu videoyu paylaşıcam diye gitti koca yazdıklarım.  ben çok seviyorum açıkçası bu videoyu. özelliklede kiba'nın çıktığı ilk sahneyi. umarım sizde seversiniz :)

güneşin ilk ışıklarıyla uyandım dersem yalan olur. çünkü hava kapalıydı. büyük ihtimalle yağmur yağacaktı. banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. sonra kıyafetlerimi giydim. uzun siyah çeketimide giydikten sonra dışarıya çıktım. köyü gezmek istemiştim nedense. normal tempoda yürüyordum. herzamanki gibi insanlar iş güç peşindeydi. arada sırada, kalabalık arasında koşturan çocuklarıda görmek mümkündü. konohadaki gibiydi. sadece atmosferi biraz soğuktu. herkes soğuk gibiydi. yürürken birbiriyle konuşan iki adamın dedikleri ilgimi çekti. saklanıp ne dediklerini dinlemeye başladım.

- dün gece sende bir ses duydun mu?

+ne sesi?

-cidden bilmiyor musun?! dün gece bir ejder kükremesi duydum

+offf, allah aşkına yine salak salak şeyler uydurma! ejderhalar gideli çok oldu

-ama duydum diyorum sana

+ sabah sabah bu saçmalıklarınla yine beni delirtme peşinde misin sen?! ejderhaların uzun süre önce gittiğini herkes biliyor. kim inanır ki sana?!

-ister inan ister inanma ben duydum

+sen zaten her şeyi duyup gören kişisin. duymadığın ses, görmediğin şey yok

ikisinin yanına gittim. 

sakura: pardon, bakar mısınız?

+ne istiyorsun?!

sakura: ejderha kükremesi duymuşsunuz galiba. bana detaylı bir bilgi verir misiniz?

+ sen de mi bu saçmalıklara inanıyorsun?! ben gidiyorum!!

sakura: eee, anlatmayacak mısın?

-buralardan deyilsin galiba

sakura: bunun önemli olduğunu sanmıyorum! sorduğum soruya cevap ver. bana bildiğin her şeyi anlat

-pekala... dün gece ejderha kükremesi duydum

sakura: onu zaten biliyorum. saat kaçta duydun? ses ne taraftan geldi?

-saat iki gibi felandı gaiba. o aralar duydum sesi. ve... sanırsam kuzeyden geldi ses. büyük ihtimalle ormanda olmalıydı

sakura: başka?

-başka yok. bu kadar biliyorum

sakura: sağol

tam gidecekken adam kolumu tuttu.

-bekle! neden bunla ilgileniyorsun? amacın ne?

sakura: sanane!

dedim ve kolumu çekip hızlıca ormanın kuzeyine gittim. umarım bir şeyler bulabilirim.

***

sabahtan beri ufacık bir iz bile bulamamıştım. boşuna umutlanmıştım. ormandan çıkıp konakladığımız yere gittim. bir çift sinirli gözlerle karşılaşmıştım tabi.

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin