Medya = tori
Zeref, Esdeath, Minerva, Akina ve Asuka yola koyulmuştu. Akina'nın onlarla olmaya hiç gönlü yoktu. Zorla gidiyordu. Asuka'nın sesi bile çıkmıyordu. Derin düşüncelere dalmış durumdaydı. Zeref'in gözünden kaçmamıştı bu.
Zeref: bir sorun mu var asuka?
Asuka: ...hayır! İyiyim ben
Zeref: öyle diyorsan
Akina: tam olarak ne yapmayı düşünüyorsun zeref?
Zeref: ımm...bende bilmiyorum
Akina: bu nasıl bir cevaptır böyle?
Minerva: lord zeref kimseye acımayacak. Herkes ölecek. Ve yeni dünyasını yaratacak
Akina: yeni dünya'mı?
Zeref: evet, yeni dünya. Benim kontrolüm alt altında olan bir dünya. Benim kurallarımın geçtiği bir dünya. Ne güzel demi?
Akina: hiç güzel değil!
Minerva: sahi, akina-san'ın güçsüz olduğunu söykemiştiniz lord zeref. Neden bizimle geliyor?
Zeref: güçsüz olduğu hala doğru. Ama oda tıpkı asuka ve senin gibi bir şeytan avcısı
Akina: demek biliyorsun?
Zeref: elbette biliyorum. O bulaşıcı hastalık sebebi ile vücutlarınızda çıkan mühürler benim sayemde oldu
Esdeath: daha ne kadar var? Sıkıldım artık!
Minerva: merak etme esdeath. Çok az kaldı
***
Ren o gece bir şeylerin teemrs gittiğinin farkındaydı. Bu yüzden gergindi. Gözlerini sıkıca kapatıp uyumaya çalıştı.
Sakura ise olan bitenden bir haberdi. Mikotoko GA ve Ekaterina GA fark etmişti her şeyi. O uğursuz chakra'yı hisse de biliyorlardı.
•••
Ekaterina GA: yakında burada olur!Mikotoko GA: biliyorum. Geleceği varsa göreceğide var!!
Ekaterina GA: bu sefer ki çok ciddi. En ufak bir hata bile yenilmenize sebep olur!
Mikotoko GA: bu sefer pembe velede güçlerimi fazlasıyla vereceğim. Taki seromoni gerçekleşene kadar!
Ekaterina: s-seromoni'yi mi gerçekleştirmeyi planlıyorsun?!
Mikotoko GA: evet. Seromoni gerçekleşince zerefle dövüşmem daha kolay olur!
Ekaterina GA: dalga mı geçiyorsun ha?!! En ufak bir hata ikinizide ölüme götürür!!! Zerefle doğru düzgün savaşabilirsin!!
Mikotoko GA: ben ne yaptığımın farkındayım bir kere!! O pembe velet öyle şeytani bir hale bürünecek ki... Hiç kimseyi affetmeyecek. Taki zeref'i öldürene dek!!
Ekaterina GA: çıkar peşindesin değil mi?! Oda zeref'i yendikten
Sonra sana borcunu ödeyecek. Sende özgür olmayı isteyeceksin!! Pislik!!!Mikotoko GA: buna sevinmen lazım! Ben özgür olursam sen de özgür olursun!
Ekaterina GA: kapa çeneni!!! Hala çocuk gibi davranıyorsun!!! Biraz ciddi olmayı dene!!
Ekaterina GA: hey!! Dinliyor musun beni?! ...adi!!!
•••
Zeref ve diğerleri oldukları yerde durdular.
Zeref: burayı hatırlıyor musun akina?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...