asuka'nın geçmişi: bölüm 2

712 39 5
                                    

FLASHBACK:
Artık on iki yaşımdayım. Kendimle ilgili her şeyi biliyorum. En büyük görevim ise b sıkıcı hayatta bir eğlence yaratmak. Nasıl mı? Tabiki de sizi sevmeyenleri öldürerek. İntikam alarak. Özelliklede ailenizden. Tam iki gündür üzerinde çalıştığım yasak bir teknik var. Doğrusu gizlice yasak teknikler öğrenmek zor. Bir keresinde az kalsın anneme yakalanıyordum. Her neyse, bayağı bir teknik öğrendim. Geriye sadece üzerinde çalıştığım şu lanet teknikleri öğrenmek kaldı. Ondan sonra da yaratmak istediğim eğlencenin plan ve hazırlıklar yapacağım.
Saatlerdir chakramı kontrol etmeye çalışıyorum ama olmuyor. Bu teknik nasıl bir şey ise her deneyişimde chakra kontrolünü kaybediyorum. Tekrar deneme yapacak iken kapı açıldı. Gelen babamdı. Yasak tekniklerin bulunduğu kitapları ve parşömenleri görünce sinirlendi.
Aora: A-asuka? Bunların sende ne işi var?!
Asuka: hiç! Hiç bir şey. Sadece merak ettim. Akademideki herkesten daha güçlü olmak istiyorumda!
Aora: ver onları! Bunlar sana uygun teknikler değil!
Babam direk elimden kitapları ve parşömenleri aldı ve çıktı.
"...Hıh, sanki bu beni durdururda!" yatağın altından asıl kitabı çıkardım. Babamın geldiğini hissetmiştim. Bu yüzden kitap ve parşömenleri kopyalamıştım.
Kapıyı kilitledim ve dolaptan bir çanta çıkarıp bütün kıyafetlerimi içine koydum. Sonrada ninja aletlerimi, kitapları ve parşömenleri koydum. Uzun yeşil çeketimi giydim. Dolabın üstünden çeketimle aynı renkte ki mankemi çıkarıp masaya koydum. Hazırdım artık. Sadece gece olmasını beklemeliydim.
***
Herkes uyuyordu. Ayağa kalkıp maskeyi suratıma taktım. Pencereyi açıp dışarıya çıktım.
Eve son kez baktım.
" bir kaç ay sonra görüşürüz! "
***

Aradan tam iki ay geçti. Artık bütün teknikleri biliyorum. Artı bu zamana kadar benim yokluğumda olup bitenleri izlemek için atlantise gidiyordum. Bensiz gayet mutlulardı. Aradığım şeyleri bulmak için her yere gittim ama bulamadım. Son olarak adını birinci ninja dünyasına bile duyurmuş olan desu dağına gittim. Bu dağın içine kimse giremiyormuş. İçine girmek için dağın tepesine çıkanlarda olmuş ama gidenler geri dönememiş. İlk başlarda bende dağa girmeye çalıştım ama olmadı. En son yol dağın tepesine çıkmaktı.
Asuka: nagai pōru! (Uzun direk)
Yerden upuzun bir direk çıktı. Ben de o direğin üstündeydim. Dağın tepesine çıkmayı başarmıştım. Dağın tepesinde koca bir delik vardı. İlk baş kafamı uzatıp aşağıya baktım. Sonrada aşağıya atladım.
Gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey uzun bir tavan oldu. Yavaşca kalktım. Etrafa baktım.
Asuka: demek dağa girdim ha. Araştırsam iyi olur. Boşu boşuna gelmiş olmak istemiyorum
Yürüyüp duruyordum ama hep aynı şeyler vardı. Ama hissettiğim chakrayı takip etmek zorundaydım. Uzun süre git, git, git sonunda gelmiştim. Karşımda dev gibi buz kütleleri vardı. Hem de simsiyahtılar. Buz kütlelerinden birinin dibine yaklaştım. Bu...donmuş bir ejderha idi. İlk baş şokun etkisinden çıkamasamda yavaş yavaş ne yapmam gerektiğini anladım. Çantadan bir parşömen çıkardım ve açtım.
Asuka: satan no maku!! ( şeytanın işareti)
Elimi parşömenden çektim. Avcumun içinde sırtımdaki işaretten vardı. Elimi yere koydum ve;
Asuka: Meruto!! (Eri)
Yerde bir sürü yazılar ve işaretler vardı. Buzlar eriyordu. Gözlerim ışıldıyordu.
Karşımda bildiğiniz ejderhalar vardı. Her biri bana huzursuzca bakıyordu.
Eğer bu ejderhaları kontrol edebilirsem her şeyi avcumun içine almış olurum.
Asuka: satan no doragon o seigyo shimasu!! (Şeytanın ejder kontrolü)
Ejderhaların gözleri yemyeşil olmuştu.
Asuka: hıh, şimdi bittiniz!
***
Tepeden manzara gayet berbattı. Burayı eğlenceli hale getirmeliydim.
Asuka: şu koca ülkeyi görüyorsunuz demi?
Hep bir ağızdan: evet!
Asuka: burası sizin eski yuvanız. İnsanlar buraları sizden aldı. İntikam için atlantisi yıkıp yakın
Biraz bekledikten sonra yere indim ve eski evine gittim. Annem sakura'nın saçını okşuyordu. O an çok sinirlendim. Annem benim saçımı hiç okşamamıştı. Ejderlerin yanına gittim ve son sözlerimi söyledim.
Asuka: Atlantis sizindir. Her yeri yakıp yıkın. Herkes acı çeksi. Canlı bir sinek bile kalmasın. Herkesin çığlıklarını duymak istiyorum. Acı çekimlerini duymak istiyorum. Şimdi...GİDİN!!
Asuka: intikam vakti!! Geberin pislikler!!
Ejderhalar her yeri yakıp yıkıyorlardı. Keyifle bu sahneyi izliyordum.
Yanan bir ülkeden başka bir şey yoktu artık. Ejderhalar gitmişti. Onlarla bir işim kalmamıştı artık. En güçlü ejderhalar mühürlenmişti. Biraz daha izledikten sonra desu dağına geri gittim.
" Sanırım intikamımın yarısını sakura'dan almak zorundayım. "

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin