selam millet. öncelikle şu internet meselesini açayım. sordum bizimkilere. yüz kere hemde. internet sınırsız olucakmış ama telefondan yazmaya alışık değilim bu yüzden sürekli kelimeleri yanlış yazabilirim ve taslak kaydetmeyi öğrenmezsem yazmam iyice güçleşir. artı teog yaklaştığı için sürekli aynı gğnlerde yb gelir mi bilmiyorum. ama yb gelicek. geç veya erken. zaten mayıs ayındda yeni tlefonum olucak. daha kolay ve düzenli aralıktas yb gelir o zamana. ikinci meselemiz ise.. iyi misiniz arkadaşlar? aiki öldü. sinirlenmeyin hemen. dediğim gibi sasusaku olucak. bu benim en çok istediğim şeydi. ben bir sakura fanfici yazarımda içinde sasusaku olmaz mı hiç? neyse çok konuştum iyi okumalar.
LEİKO'DAN:
sabah yaptığım antrenmanımı bitirmiştim. her sabah erken saatlerde kalkıp ormana gider ve kendimi güçlendirmek için antrenman yapardım. yolda yürürken bir chakra fark ettim. chakra yakınlarda bir yerdeydi. ve nedense bu durum hiç hoşuma gitmemişti. fark edilmeden chakranın bulunduğu alana doğru gittim. çalıların arasında saklanıyordum. bir adam vardı. kahve saçlı ve hafif sakallıydı.
zero: lanet olsun! aiki'de öldü. o sasuke veledini öldüremeden hemde! sorun yok ama. o veledi ben öldürürüm!! bunu yapmak benim görevim değil ama aiki'nin ruhunun rahatlamasını istiyorum. bunu onun için yapacağım!
n-nediyor lan bu adam?!! bu herif sasuke abiyi mi öldürecek şimdi? ayrıca aiki için öldürmekte neyin nesi?
o an beynim dondu. sakura ablanın söyledikleri aklıma geldi.
sakura: aiki seni öldürmek istiyor. intikam için. sebebini bilmiyorum ama itachi onun babasını öldürmüş. bu yüden intikam olarak oda senin hayatını almak istiyor. ben seni korumaya çalışıyorum!!
şüphe yok! kesinlikle süpje yok!! sakura abla başından beri sasuke abiyi korumaya çalışıyormuş. dediği gibi aiki onu öldürmek istemiş. o an beynim bana ne komut verdiyse onu yaptım. adam benim burada olduğumun farkında değildi. onun boş bir anını yakaladım. onu iplerle bağladım ve olduğu gibi gizli yerime götürdüm. ikinci ninja dünyasında yaşıyorsanız ve bir ninja iseniz ışınlanma tekniğini bilmelisiniz. her zaman işe yarar çünkü.
zero: sen kimsin be?!!
leiko: senin azrailinim!
zero: ???
leiko: burada hiç bir çıkış yok. buradan çıkabilmen için bana ihtiyacın var. ve sen benim sorularımı yanıtlamadan buradan çıkamazsın!
zero: ne yani? bu kadar mı? istediğini sor velet!
leiko: aiki'nin amacı neydi?
zero: ne?
leiko: aiki'nin gerçek amacı neydi?
zero: o kim be!?
leiko: aikiyi tanıdığını biliyorum! ve soruma cevap ver. itachi uchiha aiki'nin babasını öldürdüğü için aiki intikam amaçlı sasuke abiyi öldürmek istedi. doğru mu?
zero: bak küçük hanım, neyden bahsett-
leiko: *adamın suratına tekmesini geçirir* anlat!!
zero: *bir kaç saniye duraklar*...aiki'nin amacı ha!
leiko: o aiki'nin meselesiydi. onun intikamını almak sana düşmez!!
zero: o zaman... şöyle başlayalım
leiko: hadi!!
zero: dediğin doğru. itachi uchiha aiki'nin babasını öldürdü. ama geçerli bir sebebi vardı. bu sebebin ne olduğunu bilmiyorum. ama söylentilere göre geçerli bir sebepmiş. aiki babasını öldüren kişinin uchiha itachi olduğunu öğrenince onunla ilgili her türlü bilgiyi öğrenmeye çalıştı. bulduğu tek bilgi onun bir kardeşi olmasıydı. aiki o sıralar on üç yaşında idi. oda intikam almak için sasuke'yi öldürme planlarına başladı. bu yüzdende ninsora takımı'na girdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...