yorumlarda ciel var. arkadaşlar pc'den bile atamıyorum foto. görseli ekliyorum. yayımladığımda ise foto yok. neyse kusura bakmayın :(
müziği açmayın!!!!!
Yuuki umudunu kaybetmişti. Çaresizce ağlıyordu. Hıçkırıyordu.
Yuuki: ..Neden uyanmıyorsunuz? Sizi çok sevmiştim! Hem ne yapacağız şimdi? Geriye sadece altı kişi kaldık! Ejderhaları durduramayız!
Yuuki yanağında bir şey hisetti. Bir şey gözyaşlarını siliyordu. Korkak bir şekilde gözlerini açtı. Kaşları havaya kalktı.
"Altı kişi değilsiniz! Ben yaşıyorum!" diyen Hachiro'yu baktı. Sesi kısık çıkıyordu. Yuuki'nin yardımıyla oturur pozisyona geçti.
Yuuki: *Hachiro'ya sarılır* çok korktuk Hachiro abi!
Hachiro: Tahmin edebiliyorum! Saol yuuki!
Yuuki: size ne oldu böyle? Kim yaptı bunları?
Hachiro: ...Esdeath! O yaptı! Ren'in artık tek kolu var!
Yuuki: şey..Ren abi uyanmıyor! Yani sanırım o öldü! *tekrar ağlar*
Hachiro Ren'in dibine geldi.
Hachiro: REN!!!!!! UYAN LAN!!!!!! HADİ UYAN!!!!! REN!!!!!!
Hachiro Ren'in kulağına yaklaştı.
Hachiro: REN!!!!!!!
Yuuki bir umut tekrar elini Ren'in kalbine koydu. Eli elektriklenince aynı şeyleri tekrar yapmaya başladı. Hachiro ise bağırıp duruyor ve onu uyandırmaya çalışıyordu.
Hachiro: REN!!!! UYAN BE!!!!! BAK EĞER GÖZLERİNİ AÇMAZSAN SAKURA ÖLECEK!!!! AÇ LAN ŞU GÖZLERİNİ!!!!!!
Hachiro son cümlesini çok daha yüksek sesle söylemişti. İlk başta bir hareket yoktu. Sonra küçük iniltiler duymaya başladı Yuuki ve Hachiro. Hachiro umutla Ren'e baktı.
Hachiro: Re-ren!!
Ren gözlerini açmaya çalışıyordu.
Ren: Ne...oldu..bana?!
Hachiro: konuşma! Zorlama kendini!
Yuuki Hachiro'ya yere yatmasını söyledi. Sonra ikisini birden tekrar iyileştirmeye başladı. Yaraları derin olduğu için iyileşmesi zordu. Ren kolu koptuğu için sinirliydi.
Yuuki: Ren abi! Kolunu ne yapacağız?
Ren: hiçbir fikrim yok!
Hachiro: en iyisi iyileşince düşünürüz bunu!
Yuuki: haklısın!
Ren: diğerleri bizi biliyor mu?
Yuuki: hoshi abi ve sakura abla dışında hepimiz biliyoruz! Bu durumdan Akira abi sayesinde haberimiz oldu!
Ren: ejderhalar?
Yuuki: Öldürüyoruz ama hala çok fazlalar! İşin açığı hepsini engelleyemeyiz! Benim chakram azalıyor! Sakura abla kendi chakrasını zerefe saklıyor. Siz ikiniz yaralısınız! Geriye sadece beş kişi kalıyor. Ve yakında onların da chakrası biter!
Ren: biz iyileşince destek oluruz!
Yuuki: dediğim gibi chakram azalıyor ve yaralarınız hala çok derin! İmkânsız görünüyor!
Hachiro: kahretsin!
Ren: ...işler iyice kötüleşirse...
Hachiro: kötüleşirse?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...