ölü kardeşler

557 40 12
                                    

Chakra aktarımı diye bir olay vsr narutoda ve bu olay down sendromlu ya da sasuke karine benziyor falan diye tabir ettiğiniz benzetmeyi çürütüyor. Mesela kurama kushinada iken narutonun olmasından dolayı narutonun yüzünde çizgiler oldu. Bu çizgiler ne minatoda ne de kushinada var. Sebebi kuramının chakrası. Şimdi olaya gelirsek sasukenin bedeni defalarca kez parçalandı. Ve kendini yenilemek için sürekli karinle iletişime girdi. En son madaranın darbesinden sonraki bu en sağlam darbe sasuke neredeyse öldü. O anda izanamiden kurtulan ve birçok chakrayı bedeninde barındıran kabuto orda sasukeye muazzam bir chakra transferi yaparak bedenindeki kodları resmen sasukeye aktardı. Bakın ben kesin böyle olacak demiyorum dediğim şey şu. Kishimotoyu 7 senedir takip ediyorum. Geçmiş tecrübelerime dayanarak böyle bir teoride bulunuyorum. Kilit cümlem "ters köşe".. İnanırsın ya da inanmazsın size kalmış.

Sasuke neden karine benzemiyor?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akira, hoshi ve tori şuana kadar karşılarına çıkan yirmi beş ejderha'nın tümünü öldürmüştü.

Akira: iyi güzel öldürüyoruzda sayıları bitmek bilmiyor!

Hoshi: o kadar da değil! İlk başta öldürdüklerimiz güçsüzdü. Ne dense git gide güçleniyorlar! Bizim ejderhalarımıza göre güçsüz olmalılar!

Akira: biliyorum! Zaten içten içe bu durumu dert ediyorum! Zeref onları kışkırtıyor olmalı!

Tori: başımıza bir bela daha geldi! Beyler! Misafirlerimiz var!

Akira: off!!

Beş tane ejderha gelmişti. Bu gelenler güçsüz durmuyordu.

-bak bak bak! Kimler varmış burada! İnsanlar!

+hala burada duruyor musunuz siz?! Diğerleri gibi güçsüz değiliz!

Hoshi: ...tori! Akira! Siz gidin! Ben bunların icabına bakarım!

Akira: saçmalama! Artık kolayca yenebileceğimiz türden ejderhalar değiller! Az önce kendi ağzınla söyledin! Seni burada bırakamayız!

Hoshi: merak etme akira! Endişen için saol! Onlar kadar ben de zorlu bir rakibim! Şimdi..gidin!!

Akira: ama..

Tori: burada durarak hoshi'ye ayak bağı oluruz! Gidelim akira!

Akira: peki!

Akira ve tori hızla uzaklaştılar. Hoshi ejderhalar ile tek başına kalmıştı.

Hoshi: siz ejderhalar! Fazla dayanmayacaksınız!

+hadi ya! Öyle mi?!

Hoshi: öyle!

Hoshi'nin etrafı bir anda kahverengi halkalarla sarmalandı. Gözleri beyaz olmuştu. Retina ise siyah. Hoshi kaşlarını çattı.

-neler oluyor sana bilmiyoruz ama çabucak seni öldürüp gideceğiz biz!

+evet. Beklemeyelim artık!

Ejderlerin beşide ağızlarında biriktirdikleri ateşi top haline getirdiler. Sonrada hoshi'ye doğru fırlattılar. Büyük bir gürültü koptu. Toz duman yüzünden hiçbir şey gözükmüyordu. Toz biraz azalınca büyük bir şey belirdi. O büyük şey ejderlerden üçünün üstüne gidip onları ileriye itti. Toz tamamı ile kaybolunca her şey netleşti. Hoshi'nin etrafında çıkan halkalar ejderha şeklini almıştı. Kolları, bacakları, her şeyi vardı.

Hoshi: ejderha Ciel'i tanımıyorsunuz demi?

• Ciel'mi?! Adını duyduk sadece!

Hoshi: hıh! Yeni yetmesiniz yani?!

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin