Zeref'in hayali ve geçmişi

553 39 16
                                    

"MİKURA-SAN!!!!!"

Yuuki ayakkabılarını çıkarmadan içeriye girdi. Gördüğü ilk kişiler Mikura ve Sakura'nın teyzesi oldu. Mikura ve yuiki şaşkınca kapıya doğru baktılar. Yuuki'yi görünce yerlerinden fırladılar.

Mikura: yu-yuuki!!

Yuuki: mikura-san! Acil yardımını gerek!

Yuiki: Ne oldu?!

Mikura: siz nereye gittiniz?! Akira ve mika geldi mi?!

Yuuki: her şeyi anlatacağım! Ama önce dediklerimi yapın lütfen!

Yuiki: ne istiyorsun ki?!

Yuuki: sasuke abi ve naruto abi hemen buraya gelsin!! Yuiki-san! Diğer kılıç ustaları'na ihtiyacımız var!

Yuiki: ta-tamam! Hemen haber yollayacağım!

Yuiki-san kâğıda bir şeyler yazdıktan sonra çağırma tekniği ile küçük bir kuş çağırıp notu gönderdi. Mikura-san on dakika içinde gelmişti. Yanında naruto abi ve sasuke abi de vardı. Hep birlikte dışarıya çıktık. Tenha bir yere gidip ejderha çağırdım. Sasuke abi şahin çağırmıştı. Naruto abi ve sasuke abi şahine bindiler. Mikura-san benimle birlikte ejderhaya bindi. Yuiki-san ise kendi çağırdığı ejderhaya bindi. Havalanıp üçüncü herkes meraklı gözlerle baktı. Tabi tozlanmış kıyafetlerime ve yara bere içindeki kol ve bacaklarıma da bakıyorlardı.

Yuuki: lütfen sorularınızı tek tek sorun?!

Mikura: sen, Mika ve Akira nereye gittiniz?!

Yuuki: 2. Ninja dünyasına

Mikura: neden?!

Yuuki: sakura abla'nın yardımımıza ihtiyacı vardı!

Yuiki: ne yardımı bu?! Neler oluyor?!

Yuuki: ...bunu söylemek zor ama...Shimin şu an ejderhaların saldırısına uğruyor!

Mikura-Yuiki-Sasuke-Naruto: NE?!!!??!!

Yuuki: yıllardır kayıp olan ejderhalar tekrar ortaya çıktı!!

Mikura: bu nasıl olur?!!!!???

Yuuki: sakura abla bizi başka bir amaç için toplamıştı ama konakladığımız yer shimin'de olunca...

Yuiki: bekle!!! Sakura'nın sizi toplama amacı ne?! Asuka'yı öldürdü mü?! Ve sizin dışınızda kimleri topladı?!

Yuuki: Sakura abla bütün ejder taşıyıcılarını bir araya getirdi. Sebebi ise..

Yuiki: sebep ne?!!

Yuuki: ...!! Zeref ile dövüşmek!!

Herkes neye uğradığını şaşırmıştı.

Yuiki: seni küçük!!! Shimine gidiyoruz!!!! O aptalı durdurmalıyım!!! Zerefle savaşırsa kesin ölür!! Ayrıca bir anlaşmamız vardı!!!!!!

Yuuki: korkarım ki sakura-san anlaşmayı bozdu! Zeref'i kendi elleriyle öldüreceğini söyledi!!! Bu konuda bizi uyarmıştı!! Size hiçbir şey söylememiz istemedi. Özelliklede sasuke abi ve mikura-san'a!

Naruto: sakura-chan böyle bir şey istediyse neden bizi çağırdın?!

Yuuki: yardımınıza ihtiyacımız var! Biz taşıyıcılar dokuz kişiyiz ancak aramızdan iki kişi yaralı! Ve ben onları iyileştirirken chakram sınırına ulaştı. Sakura abla chakrasını zerefle yapacağı dövüşe saklıyor! Geriye beş kişi kaldı! Ama onların da chakrası bitecek ve ejderhalar hala çok fazla! Sanki git gide güçleniyorlar!

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin