neler oluyor?

6.5K 197 129
                                    

         bu günde görevimizi bitirmiştik. ve köye geri dönüyorduk. görev yorucuydu ama konakladığımız yer son derece mükemmel bir yerdi. keşke görev biraz daha uzasaydı. belki bir gün daha orada kalabilirdik. naruto yine kakashi sensei'nin suratını merak edip binbir türlü planlar kurmuştu ama hiçbiri işe yaramamıştı. bu olanlar aklıma geldikçe kendi kendime sırıtıyordum. başımı kaldırıp gökyüzüne baktım. cidden çok güzeldi. temiz ve saf. keşke sasuke-kun'da olsaydı diye düşünmeye başladım. gerçi sai'de iyi ama ne bileyim. sasuke-kun... o farklıydı. uzun süredir onu aramamıza ağmen birtürlü bulamamıştık. onu en son gördüğümüzde beni öldürmeye çalışmıştı. sasuke-kun fazla değişmişti gördüğüm kadarıyla. o eski sasuke değildi. ben... ben gerçektende bu canavara mı aşığım? şaka gibi ama gerçek. narutonun beni dürtmesiyle kendime geldim.

sakura: bir sorun mu var naruto?

naruto: yooo. asıl sana sorak lazım. bir sorun mu var sakura-chan*

sakura: yok

naruto: düşünceli görünüyorsunda

sakura: ahh... gökyüzüne baktım sadece. çok güzel demi?

naruto: evet

sonunda köye gelmiştik. kakashi sensei görevi bitirdiğimizi haber vermek için tsunade-sama'nın yanına gitmişti. sadece naruto, ben ve sai kalmıştık.

naruto: nedersiniz? birşeyler yapalım mı?

sai: benim işlerim var. o yüzden gitmem gerek. sonra görüşürüz

naruto: tamam

naruto: ııı... şeyy sen boş musun sakura-chan?

sakura: evet

naruto: ah çok güzel. ichiraku'ya gidip ramen yiyelim mi?

sakura: olur ama bana sen ısmarlayacaksın

naruto: Nee??!! ciddi olmadığını söyle

sakura: gayet de ciddiyim. sen ısmarlarsan gelirim. ısmarlamazsanda gelmem

naruto: ama o kadar param yok ki!

sakura: sonra görüşürüz naruto

naruto: a-ama... off

***

narutonun yanından ayrıldıktan sonra bir dükkana girip dango yemiştim. şimdide eve gidiyordum. bayağı yorgundum. bir an önce eve gidip uyumak istiyordum. tabi annem yine beynimi şişirip ev işlerini yaptırmazsa. cidden anlamıyorum onu. ev işlerine karşı bir ilgim yok ve gelmiş bana biraz iş yapmayı öğren diyor. zaten sürekli görevdeyim. haftada bir gün tatilim var ve annem sayesinde tatillerimide iş yaparak geçiriyorum. sağa dönüp tam evi görecek iken evi göremedim. gözlerimi ovaladım ama birşey fark etmedi. evim yoktu. evim olduğu yerde değildi. birkaç kişi dışında herkes benim gibi şaşkındı. tam " ne oldu burada?" diye bağıracakken biri kolumdan tutup beni kendine çekti. kim olduğunu götmemiştim. gözlerimi bir kere kırpıp geri açtığımda kendimi bir ormanda buldum. bursıda neresiydi? beni kendine çeken kimdi? en önemlisi burada neler oluyordu? tanımadığım bir ses;

???: sonunda seni yakalayabildim

dedi.

Herkese merhaba. öncelikle hikayemi okuyan ve okuyacak olan herkese şimdiden teşekkür ederim. uzun süredir aklımda sakura haruno fan kurgusu yapmak vardı ama nedense yazmadım. kısmet bu güneymiş. öncelikle hikayemde sasusaku olucak onu belirteyim. bu hikayeyi yazma amacımın iki sebebi var. 1. naruto ile Türklerin kurduğu sayfalarda gördüğüm kadarıyla sakurayı pek sevmiyorlar. kimisi tahta diye kimiside güçsüz vs. diye felan. bende bu hikayeyi tepki olarak yazmak istedim. bence sakurayla öyle dalga geçmelerinin bir anlamı yok. özelliklede hinatayla kıyaslamaları beni deli ediyor. ben kendi kurgularımda hep hinata ve sakurayı yakın arkaddaş yapmışımdır. yani kısacası bu durumlar sinirimi feci halde bozuyor. 2. sebep ise narutoyu her izleyişimde keşke sakuranında naruto gibi özel bir gücü veya sasuke gibi güçlü bir klanı olsaydı felan diyorum. ama olmadığı için sadece aklımda oluşturduğum senaryolarla yetiniyorum. 2. madde de söylemek istediklerimi ileriki bölümlerde görüceksiniz zaten. birde ayrıyeten söylemek istediğim birşey var. wattpad'da gördüğüm kadarıyla yapılan sasusaku hikayeleri felan bölümleri hep geç geliyor. ben bu hikayede böyle birşey yaşanmasını istemiyorum. o yüzden elimden geldiğince bölümleri aksatmadan yazmaya çalışacağım. 8. sınıf olmasaydım bu daha kolay olurdu ama yapacak birşey yok. son olarakta yine bir hikaye yazacağım ama bu ninjalı olmayacak. normal insan yaşantısında olucak ve yazacağım 2. kitapta karakterleri bir kaç hafta önceden seçtiğim cosplaycileri hikaye oyuncuları yapacağım. neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere :)

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin