Medya - Arson
Konoha bu gün çok güzel anlarından birini yaşıyordu. Bu gün baharın ilk günüydü. Bütün kiraz ağaçları canlı olacaktı.
((((((Nasıl yazılır bilemedim. FT'nin bi bölümü vardı ya kiraz ağaçları için herkes oraya gidiyordu ama lucy hasta olduğu için izleyememişti galiba. Onun gibi bu da.)))))
Sakura heyecan ile sasuke'nin koluna girdi.
"Sen ne dersin Sasuke-kun?"
"Neye ne derim Sakura?"
"Umm...Sence düğünümüz kır düğünü mü olsa?"
"...*nefes verir* Sen orasını bana bırak. Ben her şeyi en iyi şekilde yapacağım. Unutulmaz olacak."
Sasuke, Sakura'ya bakıp güldü. Sakura'yla birlikteyken kendisini pozitif hissediyordu. Sakura onun ailesi olmuştu artık. Ve şimdi evleneceklerdi.
~Flashback~
Sakura koşarak kiraz ağacının altına geldi. Sasuke ifadesizdi. Sakura çok korkuyordu. Sasuke'nin bu ifadesi hayra alamet değildi. Sasuke Sakura'ya döndü. "Geciktin!"
"Ku-kusura bakma sasuke-kun? ...İyi misin?"
"Evet."
"Peki beni n-neden çağırdın?"
Sasuke Sakura'yı baştan aşağıya süzdü. Sonra üstüne doğru iki adım attı. Sasuke kafasını başka yöne çevirdi. Yavaş yavaş kızarmaya başladı. Bir şeyden utandığı belliydi.
"Sasuke-kun! İyi olduğuna emin misi-"
"Sakura! ...E-evlen benimle!!"
Sakura ne olduğunu anlamamıştı.
"Ne?"
"Evlen benimle!!"
"...Aa, ne desem bilemedim."
"Ne demek bilemedim?! Birbirimizi seviyoruz biz. Hadi uzatma da evet de!"
"...Şey...Tamam! Evet! Seninle evleneceğim." Sakura direk Sasuke'ye sarıldı. Sasuke büyük bir yükün altından kalkmış gibi nefes alıp verdi. Sonra o da Sakura'ya sarıldı.
"Ama bir şey soracağım? Bu nasıl bir evlenme teklifiydi ya?! Çok basitti."
"Uzatma işte Sakura! Evlenme teklifimi ettim ben. Artık bundan sonra seni alacağım. Şaşalı şeyleri düğüne saklarız."
"Off! Çok odunsun Sasuke-kun! Odun Sasuke! Odun! Oduunn!"
"Çok iyi. Artık yeni adım Uchiha Odun!"
"Aa! Evet, evet! Artık sana böyle sesleneceğim: Odun-kun!"
~Flashback sonu~
Sasuke ve Sakura artık on dokuz yaşında gençlerdiler. Sakura çok heyecanlıydı. İki gün sonra evlenecekti. Aşık olduğu adam iki gün sonra tamamı ile kocası olacaktı. Sasuke ve Sakura yolda ilerlerken Aora'yla karşılaştılar. Sasuke telaşlanmıştı.
"Me-merhaba efendim!"
"...Sana da merhaba!"
"Nasılsınız?"
"İyiyim. Saol. Saol da...*el ele tutuşan Sasuke ve Sakura'ya bakar* ben ne demiştim ha?"
" *yutkunur* ...!"
"Evlenene kadar kızımla yakınlaşmayacaktın!"
" *Elini Sakura'nın elinden çeker* E-evet! Çok üzgünüm efendim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...