Medya = omaru (kılıç ustası)
"Ren."
"Ben ren. Ve seni öldürecek kişiyim."
Ren esdeath'a bakıyordu. Bakışları bir avcının bakışları gibi sert ve keskindi.
Esdeath: bana meydan okuyacak kadar cesur biri çıktı sonunda. Ama baştan söyleyeyim. Kaybedersen acımam
Ren: bunun sonunda acınacak duruma düşeceğimi ne biliyorsun? Ya kazanırsam?!
Esdeath: elbette kazanırsın. Ama rüyanda
Ren: ben hiç bir zaman senin gibi konuşmamışımdır. Karşımdaki güçlü de olsa kazanma ihtimalim olur! Yani çok havalara girme. Yoksa birileri o havayı indirebilir!
Esdeath: kendine güvenin tam. Kendinle barışık birisin. Bu yüzden kolayca bana meydan okudun. Havamı sen mi indireceksin? Heh! Sevdim seni. Beni bayağı bir eğlendireceksin anlaşılan
???: kusura bakma ama seni ren değil ben eğlendireceğim!
Ren bu sesi tanımıştı. Sesin geldiği yöne döndü. Bu hachiro idi.
Ren: bu da ne demek oluyor hachiro?!
Hachiro: Oosuki esdeath! Aganshine'nin gelmiş geçmiş en iyi buz teknikleri yapan ninja!
Esdeath: beni şaşırtmaya devam ediyorsunuz doğrusu!
Hachiro: üzgünüm ren ama buz'a karşı ateş daha etkili olacaktır!
Ren: hach-
Hachiro: ANLAMADIN GALİBA!! GİT!!
Ren: ...öleyim deme! Baka!!
Hachiro: ölmeye niyetim yok!
Ren gitmişti. Hachiro dikkatlice esdeath'a bakıyordu. Esdeath hoşnut olmamıştı.
Esdeath: onunla dövüşmek istiyordum!!
Hachiro: bundan bana ne! Ee, ne dersin? Başlayalım mı?
Esdeath: ...kōri no kabe! (Buz duvar)
Hachiro yukarıya zıpladı. Esdeath'ı buz duvarı yerden çıkmıştı. Artı keskindi.
Hachiro: emin ol seni köşeye kıstıracağım!
Esdeath: kōri no iki! (Buz nefes)
Esdeath üfler üflemez çevredeki bir çok şey buz tuttu. Amacı hachiro'yu dondurmaktı ama işe yaramadı.
Esdeath: kōrimashita no jutsu! (Buzlu zemin)
Yer bir anda buzla kaplandı. Hachiro bir adım attı ve atar atmaz da ayağını geri çekti. Ayağı ile bastığı yerden keskin bir buz çıktı.
Hachiro: anladım. Yürümemi engelliyorsun demek. Bende havayı kullanırım
Hachiro'nun ejder kanatları çıktı ve havaya doğru uçtu. Esdeath şaşırmıştı. Ejderha konuşmaya başladı.
-bu velet ejder taşıyıcısı. Draken sang'ın chakrasını onda hissediyorum
Esdeath: demek ejder taşıyıcısı ha. O zaman ren denen oğlanın bana meydan okuma sebebi belli oldu. Oda bir taşıyıcı. Bu yüzden tereddüt etmeden bana meydan okudu
-aynen öyle
Hachiro: kusura bakmayın ama dediklerinizi duydum. Şunu söylemeliyim ki ren bu zamana kadar ejderhasının güçlerini kullanmadı. Normal haliyle çok güçlüdür o. Yani boşuna beynini yorma da bana odaklan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...