Birleşme

678 38 25
                                    

Medya= hoshi kizu
Millet yeni yazacağım hikaye ile birlikte üç tane daha hikâye yazacağım. Biri bu hikayeden sonraki zamanla ilgili (spoiler yok daha fazla) biri ise konusu tamamı ile bana ait bir anime hikayesi. Yani bu kitapla ya da bu zamana kadar çıkan animeleri hiç biri ile ilgili değil

Uzun bir süre ardından ren ve sakura, yanlarında yuuki, mika ve akira ile buluşma noktasına geldiler. Onlar geldikten yarım saat sonra ise mezuri ve hachiro geldi. Yanlarında mezuri'nin kardeşi ve arkadaşı vardı.

" bu tori. Kardeşim olur kendisi"

Dedi mezuri yanındaki uzun siyah saçlı kırmızı gözlü çocuğu işaret ederek. Sonra ise "bu da hoshi. Arkadaşım" dedi.tek tek tanıştılar birbirleriyle. Kısa süre içinde konuya döndüler.

Hachiro: şimdi tek yapmamız gereken zeref 'i bulmak

Mezuri: evet ama bu yorgun halimizle savaşamayız. Önce bir yere gidip dinlenelim. Hamama felan gidelim. Ve bol bol bir şeyler yiyelim ki enerjimiz artsın

Ren: mezuri haklı. Bu halimizle savaşamayız. Zaten chakralarımızı aldılar

Sakura: tamam o zaman ne duruyoruz. Gidelim

Sakura'nın bunları demesiyle önce herkes birbirine baktı. Sonra ise gittiler.

***
SAKURA'DAN:

Geldiğimiz yer çok güzeldi. Herkes kendi cebinden çıkan parayı görevliye verdi. Şanslıyız ki paramız yetmişti. Biz kızlar kalacağımız odaya, erkeklerde kendi kalacakları odaya gittiler. Bulunduğumuz yere oturup biraz soluklandık. Sonra mezuri "hadi hamama gidelim diye ısrar edince hamama gittik.

Şu an hem sinirden hem de utancımdan ölüyordum. Yuuki'yi saymazsak en küçük göğüslü bendim ve bu sinir bozucuydu. Çaktırmadan mezuri'yi izliyordum. Aramızda en büyük göğüslü kişi o idi. Sonra ise mika.

Mezuri: sen iyi misin sakura? Gergin görünüyorsun da!

Sakura: öylemi? Yok canım ne gergini. Gergin değilim ben!

Mika: hamama girdiğimizden beri sende bir iş var ya neyse artık!

Sakura: yo-yok bir şey! Gayet iyiyim ben

Yuuki: ama suratın pek öyle söylemiyor!

Sakura: bir şey yok dedim ya!

Mezuri: sht! Gitmeyin kızın üstüne daha fazla. Gergin değilim diyorsun ama gerginsin. Sakin ol! Zerefi yenebilirsin!

Sakura: zeref mi?

Mika: baştan söylesene şunu! Konu zeref demi? Onunla dövüşmeye korkuyorsun...biraz

Sakura: II... Şey...evet!

Mezuri: sıkma canını! O herifi pataklarsın!

Mika: evet. Her şey çok güzel olucak

Şu an gergindim ve şanslıyım ki bunun sebebinin zeref olduğunu anladılar. En iyisi uzatmadan " evet. Zerefle dövüşmeye korkuyorum" demek en iyisi. Çok geçmeden hamamdan çıktık ve odalarımıza girdik. Akşam olduğunda ise hep bir araya gelip yemek yedik.

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin