Zerefe karşı Haruno kardeşler

547 36 27
                                    

Sakura: Seni..!!!

Diye bağırdı sakura ve sağ ayağını öne atıp yere atladı ve bütün yeri parçaladı. Ama zeref kaçmıştı. Zeref eliyle yaptığı teknik sayesinde ağır ve çok büyük bir taşı havaya kaldırıp sakura'ya attı.

Sakura: bütün yapabildiğin bu mu ha?! Çok basit! Shannarooo!!!

Sakura kendisine gelen kayaya vurdu ve kaya parçalandı. Zerefin yaptığı başka bir teknik ile yerden büyük yaratıklar çıktı ve hepsi sakura'ya doğru koşmaya başladı. Sakura bu kez yeri parçaladı.

Sakura: Shannarooo!!!!

Büyük bir gürültü koptu ve her yer toz duman oldu.

Zeref: vay canına! Böyle bir gücün olduğunu bilmiyordum! Çok havalıymış!

Sakura: düşmanlarına iltifat ettiğini bilmiyordum!

Zeref: herkesin harika ve havalı yanları vardır demi?

Sakura: öyle!

Sakura zerefe doğru koştu ve ona yumruk atmaya çalıştı. Bir anda zerefin kendisine gönderdiği büyük taşı parçaladı zerefe yumruk atmak yerine. Zeref sakura'nın her yumruğundan rahatça kaçıyordu. Sakura yine kendisine yumruk atacakken yana geçti ve Sakura'nın kolunu tutup onu sertçe kendine çekti ve geri hemen yana doğru fırlattı. Zeref kolunu çok sıkmış olmalı ki sakura'nın kolu kızarmıştı.

Sakura: zerefi nasıl yeneceğimi merak ediyorum. Ve ölmek istemiyorum

Zeref: beni yenmesine izin vermeli miyim vermemeli miyim?! Asıl ben ver diyor. Kötü bense verme diyor. Çok karışık bir durum!

Sakura: hosui no jutsu! ( su topları)

Sakura ağzından çıkardığı dev su toplarını zerefe gönderdi.

Zeref: aisuburesi no jutsu! (Buz nefesi)

Zeref sakura'nın gönderdiği su toplarını ağzından çıkan nefes ile dondurdu.

Zeref: ben bütün elementleri kullanabilirim!

Sakura: hava atmayı kes!

Sakura: 12 hariken no jutsu! (12 kasırga)

Ortaya 12 tane büyük hortum çıktı. Hortumlar zerefe doğru ilerliyordu.

Zeref: kaze no ibuki jutsu! (Rüzgar nefesi)

Zeref öyle bir üfledi ki sadece kasırgalar değil yerdeki koca kayalar bile yok oldu. Sakura başka bir yere savruldu.

Sakura: ne güç böyle!!

Zeref: hala kimle dövüştüğünü anlamadın mı?! Bu işe bulaştıysak sonunuda getirmeliyiz!

Sakura: ...hehehhe! Pes ediyorum diye bir şey dediğimi sanmıyorum! Daha yeni başladık demi? Isınmadık bile! Seni öldürene ksmadar bu savaş bitmeyecek!

Zeref: biliyorum biliyorum!

Zeref: bekle! ..bu chakra...!!!

Sakura: ne oldu?!

Zeref: *sakura'ya döner* davetsiz misafirler var!

Sakura: kim?!

Zeref: yuiki, mikura, ikiz kılıç ustaları, arkadaşın naruto ve şu uchiha sasuke! Buradalar!

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin