aiki kazuma

1.5K 85 64
                                    

 merhabalar. yine yb ile karşınızdayım. umarım güzel bir bölüm olur. öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim. her birinizin yorumlarını okuduğumda çok mutlu oluyorum. yazdığım diğer hikayelerede yorum yapılıyordu ama hiçbirinde bu kadar mutlu olmamıştım. hikayemi okuyup beğendiğiniz için de çok teşekkür ederim. multimedyada aiki var. kötü kızımız yani. (keyifli okumalar)


AİKİDEN:

elimdeki poşetleri mutfağa koyduktan sonra odama gittim. aynada kendime baktıktan sonra yukarıya çıktım. gözüme takılan ilk kişi sakura haruno oldu. mikuranın yeğeni olmasaydı onu çoktan gebertmiştim. kapıdan içeriye girdiğimde herkes bana bakmaya başladı. gidip sasukenin yanına oturdum. 

kotetsu: umarım birilerine yakalanmamışsındır

aiki: merak etme. kimsecikler görmedi beni

kotetsu: iyi

aiki: mikura-san, sonunda döndünüz

mikura: evet. takım arkadaşlarınla tanışabilirsin

aiki: elbette. ben aiki kazuma. siz de...

yuuki: ben yuuki

akira: akira

sakura: sak-

aiki: seni biliyorum

sakura: ah! öyle mi?

aiki: evet

sakura şaşırmıştı. umrumda da değildi açıkçası. biraz sessiz kaldıktan sonra sasuke ile konuşmaya başladım. sasuke ile aram çok iyiydi. onu elimden geldiğince etkilemeye çalışıyordum. herşekilde hemde. ve doğrusu planımda işe yarıyordu. yandan yandan fark ettirmeden sakura'ya bakıyordum. beni acaip derece de kıskanıyordu. hıh, bu daha başlangıç sakura. senin için çok güzel sürprizlerim var. bunlar sadece başlangıç. sasuke ile konuşmayı bırakıp mikura-san'a soru sordum.

aiki: mikura-san, size bir sorum olucak

mikura: evet, seni dinliyorum

aiki: takımımızda neden bir çocuk var? sizcede yuuki bize yardım etmek için daha küçük değil mi?

mikura: yuuki'yi almamın bir seb-

sakura: *gerginleşir* ne alakası var? bir zamanlar sen de 13 yaşındaydın. ayrıca... küçük şeyler büyük farklar yaratabilir

yuuki: *şaşırır* sakura abla

aiki: ben yinede buna karşıyım!

sakura: senden daha güçlü olmadığını ne biliyorsun?!

aiki: bilmeme gerek yok. görüntüsü yetiyor!

sakura: *sinirlenir* ben şimdi görüntüsünü gös-

mikura: sakura!! yeter!

sakura: sakura mı?! al işte. hep sakura zaten! takımın günah keçisi kesildim!!

aiki: hıh

sakura: eğer yuuki hakkında bir daha böyle şeyler söylersen atkım arkadaşı demem parçalarım seni!!

SAKURADAN: 

bu kızın derdi ne bilmiyorum ama kötü kız olduğu kesin. oturduğum yerden kalkıp dışarıya çıktım. bu yer altı dışarıdaki çok güzel bir ormana çıkıyordu. ağaçlardan birinin tepesine çıkıp manzarayı seyretmeye başladım. o kadar güzeldi ki. bütün sinirimi alıvermişti. 

???: sakura abla!

gelen kişi yuuki idi.

sakura: efendim yuuki? bir sorun mu var?

yuuki: y-yok. b-ben sadece... teşekkür ederim

sakura: neden?

yuuki: beni savundunuz az önce

sakura: haa, o mesele. biz arkadaşız değil mi? arkadaşlar herzaman birbirinin korumalı ve savunmalıdır

yuuki: e-evet. ama ben hiçbirşey yapamadım kendi adıma. zaten hep böyle oluyor. *gözleri dolar* hiçbir zaman kendimi savunamadım. öylede olucak. kimsenin kalbini kırmak istemediğim için hep böyle şeyler oluyor. herkese iyilik yapıyorum ama karşılığında sadece kalbimi kıracak şeyler duyuyorum. neden böyle olmak zorunda ki?

sakura: *şaşırır* yuuki...?!

yuuki: *ağlar* kendimi hiçbir zaman savunamadım. sırf insanların kalbi kırılmasın diye

gidip yuukiye sıkıca sarıldım. şaşırmıştı.

sakura: yuuki, sen çok iyi kalpli bir kızsın. biliyor musun? artık böyle insanlar bulmak zor. bu yüzden sen çok değerli birisi oluyorsun. sakın kendini üzme. ve merak etme. emin ol kendini savunabileceğin bir gün olucak. sana söz veriyorum. asla üzülmeyeceksin. ben senin yanındayım

yuuki: ben çok teşekkür ederim...tek arkadaşım

yuuki kesinlikle üzülmemesi gereken biriydi. eğer aiki  bir kez daha onunla ilgili böyle şeyler söyleyecek olursa onu doğduğuna pişman edeceğim. 

akadaşlar unutmadan söylemek istediğim bir şeyler var. belki biliyorsunuzdur ama yinede söyleyeyim. D&R adlı bir kitap mağazası var. orada naruto, bleach vb. animelerin mangaları var. ben aldımıştım. birde gitti gidiyorda naruto oyuncak figürü, naruto mangaları, naruto alın bandağı, akatsuki kolyesi vb şeyler var. sipariş verip alabilirsiniz. 

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin