Medya= drakensang
Tori: ya-yani?!
Akira: ...ÖLMÜŞLER!!!!!!!!!!!!
Tori çaresizce ellerini saçlarına götürdü.
Tori: Şaka mı bu ha?! Şaka olsun!!
Akira: ...
Tori: hey akira!! Bir şeyler söyle!!
Akira ayağa kalktı. Tori ne olduğunu anlamayan gözlerle ona bakıyordu.
Akira: burada bekle sen!
Tori: ...aklından neler geçiyor?!
Akira yürür ve çevresine bakar.
Akira: onları al ve yuuki'nin yanına götür. Ama güvenli bir yere gidin!
Tori: sana aklından neler geçtiğini sordum!
Akira: git!
Akira hızlıca koşuyordu. İlerde bir ejderha grubu gördü. Tam altı kişilik dört ejderha grubu vardı. Akira'nın gözleri alev alev yanıyordu. Sinirliydi.
Akira'nın etrafında lacivert halkalar oluştu. Gözleri lacivert oldu. Akira sinsice güldü.
Akira: Okikae! (Yer değiştirme)
Her yer duman oldu. Dumanların arasından bir ejderha çıktı. Bu akira'ydı. Yaptığı teknik sayesinde fleur ile yer değiştirmişti. Ama fleur'u kontrol edebilirdi ve istediklerini yaptırabilirdi.
Akira fleur'un şekline bürünmüştü. Hızlıca gördüğü ejderhalara doğru uçtu. Ejderhalar akirayı fark edince ne yapacaklarını şaşırdılar. Akira hepsine saldırmaya başladı. İlk gördüğüne büyük pençesini geçirdi. Ve boğazına derin bir kesik attı. Sonra onu engellemek isteyen diğer ikisinin arkasına hızlıca geçti ve büyük olan ellerini biraz daha büyütüp kafalarını sıktı. İki ejderhanında kafaları gitmişti. Akira arkasındaki ejderhayı gidip kanadından ısırdı ve kopardı. Sonra boynunu sıkıp kafasını kopardı. Akira'nın daha öldürmesi gereken yirmi tane ejderha vardı. O kadar öfkeliydi ki hiçbirinin kendisine zarar vermesine izin vermeden onları öldürüyordu. Akira'nın ejderha formu çok korkutucuydu. Etrafından tekrar lacivert halkalar çıktı. Ejderha formunda olduğundan halkalar çok büyüktü. Halkalar git gide kol şeklini aldı.
Akira kol şeklindeki halkalardan on tanesini hareket ettirdi ve yirmi ejderha'nın onunu hareket etmeyecekleri şekilde etkisiz hale getirdi. Akira büyük olan kolunu öne attı. Ve yavaşça avcunu sıkmaya başladı. O avcunu ne kadar sert sıkarsa ejderhalarda halkaların arasında o kadar sıkışıp acı çekiyorlardı. Akira git gide işlerini zorlaştırdı. Ve en sonda onuda öldü. Geriye kalan on ejderhada kaçacakken akira önlerine geçti.
Akira: mizu hōsu no jutsu!! (Şu hortumu)
Ejderhaların her biri yerden çıkan hortumlara yakalandılar. Bu hortumları içi su dolu olduğu için kısa süre içerisinde nefessizlikten öldüler. Akira bir kaç saniye boyunca öldürdüğü ejderhaların tamamına baktı. Sonra kafasını yukarıya kaldırıp sert bir şekilde kükredi.
SASUKE'DEN:
Saatin kaç olduğunu bilmeden dışarıya çıkmıştım. Gece olduğu için dışarıda daha çok içki içen ve tehlikeli kişiler vardı. Pek umursadığım söylenemezdi. Rastgele bir kafe'ye girdim. Gözüme ilk çarpan masaya gidip oturdum. Ellerimi masaya koydum ve boş boş karşıya bakmaya başladım. Bir süre sonra bir adam geldi. Kıyafetlerinden garson olduğu anlaşılıyordu.
-Sizin siparişinizi alabilir miyim?!
Damağın kuruduğu için bir şeyler içmek iyi gelebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...