medya = akira&aiki (diğerlerini boşverin)
yavaş yavaş gözlerim açıldı. uyanmıştım. acaba yaralarım ne alemdeydi? kalkıp kendime geldikten sonra sargı bezlerini açıp yaraya baktım. iyileşiyorlardı. nedense yaralarımı iyileştirmeye çalışmamıştım. yine koridordaki o pencereye gittim. güneş yeni doğuyordu. burdaki odaların bir numarası vardı. toplandığımız yer A-2 odasıydı. oraya gidip kimse var mı diye baktım ama yoktu. herkesin uyuduğu belliydi. canım çok sıkılmıştı. ayrıca kurt gibi açtım. A5 odasına yani mutfağa gidip yiyecek birşeyler aradım. bulduğum dangolardan birini alıp yedim. bu aralar çok dango yiyordum. yapacak birşey olmadığından dışarıya çıktım. ama geri içeriye girdim çünkü hiçbir şey yoktu. biranda aklıma bir fikir geldi. gizlice mikuranın odasına girip bir kitap almalıydım. ve öylede yaptım. odaya girme kısmı tamamdı. tek sorun mikurayı uyandırmadan kitabı almak idi. sessiz adımlarla yatağın yanındaki çekmeceyi açtım. birkaç tane kitap vardı. aralarından biri dikkatimi çekmişti. kitabı alıp aynı şekilde odadan çıktım. A-2 odasına gidip kitabı açtım. burda birsürü doujutsu vardı. yani göz teknikler. içimden kesinlikle bir tane bile olsa bir doujutsu öğrenmeliyim dedim. bir kağıt bulup kalem ile mikuraya ormana gittiğimi yazdım ve kapının altından içeriye soktum. kitabı alıp dünki suyun olduğu yere gittim. kitabın ilk sayfasını açıp bir doujutsu seçmeye başladım. elimdeki kalem ile küçük noktalar koyup işaretliyordum seçtiklerimi. sayfa 79'daki doruku doujutsunu açtım. yazanları okumaya başladım.
bu doujutsuyu kullandığınızda istediğiniz herşeyi eritebilir, kırabilir, yıkabilir, parçalayabilir veya toz haline getirebilirsiniz. bu doujutsu yapmak iin bütün çakranızı gözlerinizde toplamanız gerekir. ilk denemelerinizde veya bazı durumlarda gözlerinizden kanlar akabilir. kanın akması bazen normalken bazende tehlikenin habercisidir. gözlerinizde çakrayı topladıktan sonra kendinizi çok enerjik ve güçlü hissedeceksiniz. işte bu kısımda doujutsu etkin olur.
teknik kolaydı. gözlerimde çakrayı toplarsam herşey hallolur. ağacın altında bağdaş kurup ellerimi birbiriyle birleştirdim.(tam yazamadım. naruto shippudende sakura nejinin zetsu olduğunu farketmek için yaptığı el işaretini yapıyor burda) tüm gücümle rahat bir şekilde bütün çakrayı gözlerimde topladım. ne olduysa o an oldu. kitaptaki yazanlar oluyordu. kendimi enerjik ve güçlü hissediyordum. sanki gözümden birşeyler akıyormuş gibi hissetmeye başladım. ve gözlerimi açtım. çimenlere baktığımda yerde kan vardı. ellerimi gözlerime götürdüm. gözümden kan akıyordu. doujutsu işe yaramıştı. dorukuyu etkinleştirmiştim. ama şimdi ne yapacaktım ki? kitabı alıp tekrar okumaya başladım. özelikkle bir kısm vardı. orayı ardı ardına okuyordum. bu doujutsuyu kullandığınızda istediğiniz herşeyi eritebilir, kırabilir, yıkabilir, parçalayabilir veya toz haline getirebilirsiniz. beynimden bir ses karşıdaki ağacı yıkmamı söylemişti. aynısı beynimle tekrarlayıp kaşlarımı çattığımda ağaç gözümün önünde ortadan ikiye ayrıldı.
sakura: şimdi anladım. eğer ağacı parçalamak istiyorsam beynime bu komutu vermeli ve kaşlarımı çatmalıydım
alet çantamdan bir shuriken çıkartıp beynime erimesini söyledim ve kaşlarımı çattım. sonucu olumluydu. shuriken gözlerimin önünde yavaş yavaş eriyordu. elimde parçalara ayırabileceğim bir şey yoktu. bu yüzden bu doujutsunu öğrendiğimi sayarak başka bir doujutsuna geçtim. bu da sayfa 165'te idi. yazan yazıları okumaya başladım.
bu doujutsunu kullanan bir kişi 4 elementi ve buz ile yapılan teknikleri rahatlıkla kullanabilir. ayrıyeten bu doujutsu ile ateşten, sudan, buzdani topraktan, sarmaşıklardan ve havadan kalkanlar yapabilirsiniz. eğer güvende değilseniz bu teknik ile hiçbirşeyi farketmeden kendinizi koruyabilirsiniz. bu doujutsuda'da çakranızı gözlerinizde toplamalısınız. 10 saniye bekledikten sonra elinizi istediğiniz elementin bir el işaretini yapıp gözlerinizi açmalısınız. gözlerinizi açtığınızda karşınızda yaptığınız elementin etrafınızda bir kalkan oluşturduğunu görüceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fiksi Penggemarsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...