yaralı kuş

729 38 4
                                    

gözlerimi yavaşca açtım. nerede olduğumu bilmiyordum ama farklı bir yerde olduğum kesindi.kafamı yana çevirdim. küçük bir odada ve bir yatağın üstündeydim. yavaşça kendimi oturur pozisyona getirdim. yatağın kenarındaki çekmecenin üstündeki suyu alıp içtim. sonrada bardağı geri çekmecenin üstüne koydum. en son teyzemleri ararken aniden bayıldığımı hatırlıyordum. gerçektende asukayı öldürmüştüm. her ne kadar onu öldürme isteğiyle yanıp tutuşsamda arada onu öldürmeli miyim yoksa öldürmemeli miyim diye düşünüyordum. öldürsem bir türlüydü oldürmesem bir türlüydü. elimi kafama götürdüm. sahi acaba haruno klanı lanetli miydi?

biranda kapı açılınca ürktüm. içeriye kızıl saçlı, şirin yüzlü bir çocuk girdi. bana öyle bakakaldı.

hachiro: ...s-sen kimsin?

sakura: ben? sakura

hachiro: sakura? seni tanımıyorum. kim olduğun hakkında bir fikrim yok ama arkadaşım ren'in yatağında ne işin var?

sakura: aslına bakılırsa...?

hachiro: hım...! buldum!

sakura: neyi buldun?

hachiro: h-hiç canım. yok bir şey. (ohaaa! ben de ren'i soğuk ve kızlara ilgisi olmayan biri sanıyordum ama pek öyle değilmiş. kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi ren'in bir kız arkadaşı olacağı. neyse, ben sorarım ona bunun hesabını. bana bir kız arkadaşının olduğunu söylememenin acısını çıkaracağım)

(arkadaşlar kusura bakmayın. wattpad hikaye yazılan yeri değiştirmiş. düşünceleri yazdığım yazı tipi'nin tam seçemedim. bilgisayardan yazdığımdan. zaten iğrrenç olmuş. yani parantez içindekilerde karakterlerin düşüncesi olucak)

sakura: şey, burası tam olarak neresi? ve ren de kim?

hachiro: ren benim arkadaşım. burası onun evi. ve bu oda onun odası. son olarakta bu yatak onun yatağı da sen ren2i nasıl olurda tanımazsın ki?

sakura: ne bileyim ren'in kim olduğunu. uyandığımda buradaydım ben. ren'i felan tanımıyorum

hachiro: a-anlıyorum. sanırım karıştırdım biriyle seni. hehe. (e olmaz ama bu kadarıda yani pes! eğer sevgilisi değilse...! çüş ren! eve karı kız mı atıyorsun? yoksa kız kaçırıp tecavüz mü ediyorsun? ahh, ren! senle çok işim var çok!)

adını bile bilmediğim bu çocuk arada bana dkkatlice bakıyordu. hem dikkatlice, hem de acı dolu gözlerle. sanki "ay, yazık. kötü birinin eline düşmüşsün" der gibiydi.

sakura: senin adın ne?

hachiro: hachiro

(burdaki hachiro'nun diğer hikayemdeki hachiro ile bir ilişkisi yok)

sakura: güzel isim

hachiro: teşekkürler. seninkide çok güzel. görüntünede uygun

sakura: ah, evet. teşekkür ederim

hachiro: rica ederim

dışarıdan kapı sesi gelmişti. hachiro ve ben oda'nın kapısına baktık. biri buraya doğru geliyordu.kapı açıldı ve içeriye kumral saçlı, mavi gözlü ve çekici bir suatı olan çocuk girdi.

hachiro: ren!

ren: burada olduğunu bilmiyordum hachiro

Hachiro: ben de yeni geldim sayılır.

hachiro direk ren denen çocuğun kulağına eğilip bir şeyler söylemeye başladı.

hachiro: hey, ren! kim bu kız? yoksa sen...

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin