Alev çocuğun öfkesi

641 40 24
                                    

Medya= minerva

Esdeath: buldum seni yakışıklı şey!

Ejderha aşağıya indi. Ren arkasına döndü. Esdeath'ı görünce sinirlendi.

Ren: ne işin var senin burada be?!

Esdeath: seninle dövüşmek istiyorum

Ren: hachiro nerede?!

Esdeath: o mu?! Imm en son kan kaybından gebermek üzereydi

Ren olduğu yerde donup kaldı. İnanmak istemiyordu. Kekelemeye başladı.

Ren: ha-hachiro! Ö-öl-dü..mü?!

Esdeath: sanırım öldü. Çok fazla kan kaybetmişti çünkü. Nefes alışı da zayıftı. Bunun ne önemi var ki? Benimle ilgilene sen!

Ren: ...kapa çeneni...kaltak!!

Esdeath: istediğim zaman seni de gebertebilirim. O yüzden beni çok sinirlendirmemeye bak sen!

Ren: sana çeneni kapamanı söylemiştim!!! Esdeathumrumdabiledeğil. Hachiro'nunyanınagitmeliyim

Ren esdeath'ı umursamayıp koşmaya başladı. Ama esdeath onu durdurdu.

Esdeath: hiç bir yere gidemezsin!!

Ren: bıraksana bee!!!!

Esdeath: olmaz!!!!

Ren esdeath'dan kurtulmaya çalışsada başarısız oluyordu. Ren hachiro'nun yanına gitmek istiyordu. Hachiro ne kadar onu sinirlendirsede çocukluğundan beri tek dostu oydu. Ailesi öldükten sonra ren uzak bir akrabası ile yaşamaya başlamıştı. Ama akademiden mezun olduktan sonra onlar öldürüldü. Böylece ren tek kalmıştı. Ama hachiro onun hep yanındaydı. Hachiro onun tek ailesiydi. Onu kaybedemezdi.

Esdeath ren'e sertçe bir yumruk attı. Sonra da ardı ardına tekme attı. Son anda ren esdeath'ın ayak bileğini tutup onu yere düşürdü. Ren direk ayağa kalkıp kılıcını esdeath'ın karnına sapladı. Ren gidecekken ejderha onu alıp havaya fırlattı ve keskin tırnağı ile kimsenin atamayacağı derin bir çizik attı. Aslında çizik demek hafif kalırdı. Ren'in ağzından dolusu kan geldi. Kendini yerde buldu. Ejderha onu geri alıp sertçe yere fırlattı. Sonra da ren'i bir kez daha alıp onu sağa sola döndürmeye başladı. Ren önüne gelen her şeye çarpıyordu. Her yeri yara bere içindeydi. Suratı kandan belli olmuyordu. Esdeath güçlükle ayağa kalktı. Yerde yatan ren'e doğru yürüdü. Ren'in saçından tutup havaya kaldırdı. Ona küçümser gözlerle baktı. Sonra da bileğini kırdı. Ren dayanamayıp bağırdı.


Ads by DigiCouponAd Options



Esdeath: bayağı acıtmış olmalı! Buna ne dersin?!

Ren'in karnına ve göğsüne yumruk ve tekmelerini attı. Diziyle vurdu. Ren'in kaburgalarını kırmıştı.

Esdeath: son olarak ta kolunu alıp koleksyonuma ekleyeceğim!

Esdeath kolunu buza çevirip ren'in sağ kolunu kopardı. Ve onu aldı.

Esdeath: seninle ilgili güzel hayallerim vardı. Ama artık bir işe yaramazsın. Doğrusu durumun hachiro'nun kimden de kritik!

Esdeath tam arkasını dönüp gidecekken suratına yumruk yedi. O yumruk öyle böyle değildi. Dişleri kırılmıştı. Ağzı kan gölüne dönmüştü. Esdeath şok olmuştu.

"EĞER BİR DAHA ARKADAŞLARIMDAN BİRİNE ZARAR VERİRSEN KENDİ ELLERİMLE VÜCUNU İKİYE AYIRIRIM!!!!!!!!!!!!!"

Bu kesinlikle hachiroydu. Ren'in bilinci yerinde değildi. Üzgün gözlerle ren'e baktı.

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin