vermithor

1K 55 15
                                    

medya = vermithor

ellerimi sıkıyordum. ne mikura ile tartışmak istiyordum ne de ormanda olan şeyi görmemeyi. kafamı arkaya çevirip eve doğru baktım. sonrada öne çevirip ormana baktım. iimden bir ses ormana gitmezsem başımıza bela açılacağını söylüyordu. başka çarem yoktu. bir kage bunshin yaptım. benim yerime burada duracaktı. böylelikle neler olduğuna bakıp geri gelebilirdim. hızla ormana doğru koşmaya başladım. arada ağaç dallarındanda atlıyordum. giderken devrilen ağaçları gördüm. bir şey dikkatimi çekmişti. yerde kocaman bir iz vardı. ayak iziydi ama farklı bir yaratığın ayak izi gibiydi. neye ait bir ayak iziydi bilmiyorum ama pek iyi bir şeye benzemediği kesindi. tekrar ağaçların üstünden atlayarak gitmeye başladım. heyecanlı ve meraklıydım. son hız ilerleken duyduğum ses ile irkildim ve ağaçlardan birinin arkasına saklandım. bu bir nefes verme sesiydi. o şey neydi hiç bir fikrim yoktu ama şuanda arkamdaki ağaçların oradaydı. yavaşça kafamı çevirip onun ne olduğuna baktım. ama keşke bakmasaydım. gözlerim hiç olmadığı kadar irileşti. kafamı önüme çevirdi. ellerimi ağzıma götürdüm. ve nefesimi tuttum. elimden geldiğince ses çıkarmamaya çalışıyordum. sesler iyice yaklaşmaya başladı. o şey tamda üstünde bulunduğum ağacın arkasındaydı. sessizce ne yapacağını bekledim. ses yoktu. ellerimi ağzımdan çekip arkaya döndüğümde orada yoktu. 

sakura: ohh, gitti sanırım. bende gidip haber versem iyi olur

tam döndüğümde. olduğum yerde kaldım. gözlerim tekrar irileşti.

???: gitmedim

sakura: ...

karşımdaki bir ejderhaydı. ejderhanın burada ne işi olabilirdiki. onların gitmiş olması lazımdı.

???: bir insan ha!

sakura: s-sen neden buradasın? 

???: beni tanıyor gibi konuşuyorsun

sakura: seni tanımıyorum! bir ejderha neden burada?!  ve sen ne ejderi'sin?!

???: gölge ejderiyim. gölge ejderi vermithor (ad uyduramadığım için isimleri game of thrones'ten aldım) istediğim yerede gidebilirim. seni ilgilendirdiğini sanmam insan

sakura: ilgilendirir! burada insanlar yaşıyor. burası sana ait değil!

vermithor: yem olmak istiyorsun galiba. seni şuracıkta öldürüp mideme indirebilirim

sakura: çekil önümden!

vermithor: çekilmeyeceğim. madem benimle karşılaştın, bundan kimsenin haberi olmamalı. bu yüzden seni öldüreceğim

gölge ejderi eliyle ağacı parçaladı. tabi ben başka bir ağaca geçmiştim. aynısını çıktığım tüm ağaçlara yapıyordu. bu durum içinden çıkılmaz hale gelmişti. o kavalıyor ben de kaçıyordum. ya ağaçlara çıkıyor ya da yere inip koşuyordum. ama koşmak işe yaramıyordu çünkü benim on otuz adımım onu n bir adımıydı. (daha fazlada olabilir. bilmiyorum işte)

vermithor: hah, nereye kadar kaçabilirsin ki? az sonra yorulacaksın. ve öleceksin!

medyadaki müziği açın

dediği gibi yorulmaya başlıyordum. vermithor ağzından alev çıkarttı. alev yüzünden her yer yanıyordu. ben de ateşin ortasında kalmıştım. 

vermithor: yolun sonu! son duanı et insan!

sakura: burada ölmeyeceğim!! beni duyuyor musun? burada ölmem!! amaçlarımı gerçekleştirene kadar ölmeye niyetim yok!!

vermithor: amaçlarından bana ne!!!

dedikten sonra şiddetli bir şekilde yüzüme doğru kükredi. kükremesi bile ürpertiyordu insanı. yavaş yavaş bana doğru yaklaşmaya başladı.

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin