medya = hachiro
???'DEN:
asuka haruno'yu kimseyi girdirmediğim özel odama götürdüm. onu yere bıraktım. masa'nın üstünde duran mumları diklemesine dikdörtgen şeklinde asuka'nın etrafına dizdim. donmuş buzu güçlerim ile eritip içindeki kişiyi de aynı pozisyonda yere bıraktım. onun etrafınada dikdörtgen şeklinde mumları dizdim. sonra da bütün mumları ateş ile yaktım. dolaptan sakladığım parşömeni aldım ve açtım. parmağımı ısırdım ve çıkan kanı parşömenin üstüne sürdüm. asuka'nın ve diğerinin koluna çizik atıp ikisindende çıkan kanı da parşömene sürdüm. sürer sürmez parşömeni iki dikdörtgen'in etrafına tek bir hamle ile serip yerde bağdaş kurdum. ve yapmak istediğim işlemi gerçekleştirmek için gerekli olan anahtar sözcükleri söylemeye başladım.
???: seikatsu ni modotte, tamashi ga yobidasa remasu. jinsei no modori wa, anata ga karada no keijo o eru. jinsei wa, kare ga futatabi fukkatsu shi, kaeshimasu . (hayata döndür, ruh çağırılıyor. hayata döndür, beden şeklini alsın. hayata döndür, o'nu tekrar canlandır)
sözleri bitirir bitirmez asuka'nın ve diğer kişinin cansız bedenleri arasına bir alışveriş başladı. buna "kokan suru koto ga dekimasu" derler. yani can alışverişi. asuka'nın kanı diğerinin hayata dönmesi için çok iyi bir fikirdi. nede olsa ikiside aynı kandandı. eğer başka birini getirseydim bu işlem gerçekleşmezdi. sessiz sedasız bir şekilde can alışverişi'nin izlemeye başladım. planım tıkır tıkır işliyordu. az bir şey geç kaldım diye düşünsemde hiç geç kalmamıştım. bunun dışında yapmam gereken tek şey vardı. oda Moondancer'ı yaratmaktı. Moondancer'in kim olduğu hakkında bir fikriniz yok ama çok yakında onu tanıyacaksınız. Moondancer'i yaratabilmem için ihtiyacım olan tek ejder taşıyıcılarının sahip olduğu bazı şeyleri çalmaktı. bunu yapmasıda oldukça kolay zaten. alışverişin bitmiş olduğunu görünce ayağa kalktım. ikisinin de ortasına gelip yere doğru çöktüm.
???: shiru tenso! (mühür aktarımı)
yaptığım teknik ile asuka'nın şeytan mührünü diğerine mühürledim. aslında bu bir nevi mühür kopyalama gibi bir şeydi. asuka'daki mühürü ona da yapıştırdım. gerçi aynı mühür onda da var ama olsun. kapıya doğru yöneldim. kapıyı kapatıp gittim. kapının önünde gizli bir güvenlik sistemi vardı. bu kapı sadece benim yüzüm ile açılır. kage bunshin yapmak da faydasız. çünkü bu sistem chakra ile çalışıyor ve karşıdaki kişi kage bunshin yapsa bile onun gerçek ben olmadığını anlayabiliyor. o ikisini hayata döndürmeme az kaldı. hemde çok az kaldı. çok ama çok yakında kıyamet kopmuş olacak ikinci ninja dünyası için. yukarıya çıktım. beni görünce sıra halinde dizildi adamlarım. bana küçük işlerde yardım ediyorlardı.
???: her biriniz üç ejder taşıyıcısını yakalayacaksınız. ABC şeklinde takımlar oluşturacak ve takım olarak arayacaksınız ejder taşıyıcılarını. urion ve mairon kürelerini alın. son olarakta yanlarınıza enjektörler alın
-neden lordum?
???: enjektör ile ejder avcısının kanını alıcaksınız. urion küresi ile ejderlerin chakralarını alacaksınız. mairon küresi ilede taşıyıcıların chakralkarını alacaksınız. ve direk bana getireceksiniz
hepsi birden: emredersiniz lordum!
???: dağılın!
hepsi dağıldı. keyfim gayet yerindeydi. arkamı döndüğümde minerva ile karşılaştım.
???: bir sorun mu var minerva?
minerva: yok. sadece öylesine bakmaya geldim. kıyameti ne zaman koparacağız?
???: çok yakında. tam bir gün vermeyeceğim. ama çok yakında kıyameti kopartacağız
minerva: çok heyecanlanıyorum. onla dövüşmek istiyorum
kapıdan bir ses geldi. bu esdeath idi.
esdeath: ben de sabırsızlanıyorum. onun nasıl biri olduğunu ve görünüşünü çok merak ediyoırum. ama çok yakında göreceğiz onu
???: benimle savaşacağını bilmiyordum esdeath
esdeath: olurmu hiç öyle. elbette sana yardım edeceğim.nede olsa bizi eğittin
???: ikinize görev veriyorum. zindandaki hayvanlarla ilgilenin. ne demek istediğimi anladınız sanırım?!
minerva-esdeath: elbette anladık lordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...