Son Savaş

659 37 36
                                    

yorumlar= Mavis, miko-GA, ekaterina GA, aezoe, fleur, gloire, suiriu, aemond, plein var

müziği açmayın.

Zeref aezoe adlı siyah kılıcını çıkarttı. Sakura işlerin gittikçe ciddileştiğini ve bu kez her şeyin son olacağını biliyordu. Bu yüzden Asukay'ı göndermek zorundaydı.

Sakura: Asuka! Diğerlerinin yanına git ya da ejderhaların icabına bak!

Asuka: saçmalama! Burada seninle kalacağım!

Sakura: git dedim sana Asuka! Eğer hatalarını telafi etmek istiyorsan git!

Asuka: Ama!

Sakura: ...lütfen! Bunu benim için yap! Hatrım için!

Asuka: ...tamam. Dikkatli ol! Lütfen! Sakın öleyim deme!

Sakura: merak etme! Sana söz veriyorum bir buçuk saat içinde bütün bu saçmalıklara son vereceğim!

Asuka: bende sana söz veriyorum ki bütün ejderhaları silip süpüreceğim!

Sakura: iyi

Asuka: bol şanslar!

Sakura: sanada! İmkânsız! Bu saçmalıkları sonlandırmam imkânsız! Zerefi gebertsem bile arkasında atalar devri denilen gizemli şeyi bırakacak! Zerefi öldüreceğim diye bütün bu olanlar sonlanamaz!

Zeref: atalar devrini ve doruku'nun geçmişini çok merak ediyorsun. Bunları sadece senin duyman içinde Asuka'nın gitmesi gerekir ki başardı da!

Sakura: aynen öyle! Ama bu sorun değil! Çünkü senle teke tek dövüşmek istiyordum! Bütün gücüm ile!

Zeref: aezoe..çok keskin bir kılıçtır! Dikkatli olmanı öneririm!

Sakura: aezoe mi?! Hıh! Daha iyi bir şeyler gel!

•••

Mikotoko GA: gerizekalı!! Aezoe'yi küçümseme! O kılıç sonuna kadar zehirlidir ve açtığı ufak bir yara bile seni acıdan süründürebilir! O kılıç Ciel'in sert derisini bile kolayca delip geçer!

Sakura: peki babamın mirası! O kılıcı da tatmış olmalısın!

Mikotoko GA: evet. Aslında aora'nın kılıcına ayak uydurabilirsen sana mükemmel bir dost olur! İkinizin karşısında ne zerefin ne de aezoe'nin bir şansı olmaz!

Sakura: ama zeref bunu biliyor olmalı?

Mikotoko GA: hayır. Zeref aora'nın mirasını bilmiyor!

Sakura: ciddi misin?!

Mikotoko GA: evet! Bak! Şimdi beynine göndereceğim görüntüleri kafana iyice sok!

Sakura: ne göndereceksin?!

Mikotoko GA: aezoe ile daha önce savaştık. Hafızamdaki bütün o anıları sana aktaracağım! Böylece zerefin yapabileceği hamleleri az çok öğrenirsin!

Sakura: harika! Aferin sana!

Ekaterina GA: bunu zerefi yenince söylemelisin! Zeref zeki biri! Senin sakura'yı bilgilendirdiğini akıl ederek yeni hamleler yapabilir! Hemen sevinmeyin! Karşımızda normal biri yok!

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin