YAZAR'DAN:
Aradan üç ay geçmişti. Sasuke ve sakura olan biten her şeyi kotetsu ve mikura'ya anlatmışlardı. Mikura fazla endişelenmişti. Aklında bir sürü soru vardı. Mikura bir araştırma yapmak istiyordu ve bunun için süreye ihtiyacı vardı. Ama bir yandanda sakurayı eğitmesi gerekiyordu. Mikura sakurayı bir tanıdığına emanet etmişti. Emanet ettiği kişi yetmiş yaşında bir kadındı. Kadının otuz yaşında bir oğlu sakurayı üç ay boyunca mikura yerine eğitecekti. Yetmiş yaşındaki kadın bir bilgeydi. Geçmişte çok yer gezdiği ve birçok kişi ile tanıştığı için tanımadığı kişi yoktu. Bu süre içerisinde kotetsu diğerlerini başka bir yere götürdü. Akira, yuuki ve aiki kendilerini biraz daha geliştirmek için antrenman yapıyorlardı. Sasuke konohayı yok etmekten vaz geçip bunun yerine yaşayan uchiha'ları aramaya başlamıştı. Kotetsuda mikura gibi işe yarar şeyler arıyordu.
ASUKA'DAN:
Herzamanki gibi yine tahtda oturuyordum. Nami'nin kaybı beni hiç üzmemişti. Burada benim için savaşan herkes piyondan başka bir şey değil. Bazen beklesem mi diye düşünüyorum ama yapmayacaktım. Beklemeyecektim. Kimliğimi saklamaktan sıkılmıştım.
MİKA UTSUKİ'DEN:
Herzaman ki gibi yine evde boş boş oturuyordum. Yapacak hiç bir şey yoktu. Dışarıya çıkmak istemiyordum. Yoksa insanlar yine bana sinirli gözlerle bakacaktı. Sırf ejder taşıyıcısı olduğum için insanlar benden nefret ediyordu. Dükkanlardan bir şey satın almak istesem beni kovuyorlardı. Bu yüzden bende hırsızlık yapıyordum. Sinirlendiğimde kontrolümü kaybediyordum. Beni deli ediyorlardı. Bu köye geldiğim günden beri hep yalnızdım. Sadece bir kişi beni kabul etmişti. Oda seksen yaşındaki onroki dede idi. Benden korkuyordu ama yine de bana yardım ediyordu. Evden hiç dışarıya çıkmıyordum artık. Peşimde düşmanlarım olabilirdi. Bu zamana kadar bir şey olmamıştı. Tabi bu olmayacağı anlamına da gelmezdi.
Herkese selam. Bu bölüm güzel olmadı bence. Çünkü aklımda bir şey yoktu. Bunun dışında dün yb gelmediği için özür dilerim. Acil işim çıktığı için yazamadım. Bir de bu bölüm kısa oldu. Telefondan yszdım çünkü. Neyse uzatmak istemiyorum. Tekrar özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...