saklambaç ve kumar

549 33 11
                                    

Medya= chanson (foto çıkmayabilir. Bu yüzden söyleyin bana)
ejderhalar sinirlenmişti. hepside aynı anda yere saldırdılar. yuuki neredeyse eziliyordu ama son anda kurtarmıştı kendini. mika bir an için endişelendi.

yuuki: benim için endişelenmene gerek yok mika-chan! ben iyiyim!

mika: tamam ama dikkatli ol!

mika ejderhalara doğru koştu. ejderhalar elleri ile onu yakalamaya çalışıyorlardı ama başarısız oluyorlardı. mika aralarından birinin üstüne tırmandı ve gözünün içine baktı. o sırada o ejderha da onun gözlerine bakıyordu.

mika: düştün elime!

mika: yoru no genso jutsu! (ilizyon gece)

mika'nın tekniği sayesinde ejderha genjutsu'ya yakalanmıştı. ejderha genjutsu sebebiyle her şeyi yamuk ve farklı bir şekilde görüyordu. o kadar karışıkyı ki her şey hareket bile edemiyordu. mika'ya bakan diğer ejderhalar ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. mika onların da gözlerine baktı ve tekrar tekniğini yaptı.

mika: yoru no genso jutsu! (ilizyon gece)

diğer ejderhalar da genjutsu'ya yakalandılar. öbür ejderha ile aynı şeyleri görüyorlardı.

mika: harika!

minerva şaşırmıştı. onu tebrik etmek geliyordu içinden.

minerva: vay canına! sadece genjutsu ile onları durdurdun. ama bu uzun sürmez! onlara dokunsam iyi olacak

minerva ayağa kalktı. çok geçti.

mika: hikari basuto! (ışık patlaması)

mika'nın elinde top büyüklüğünde bir beyaz ışık topu vardı. minerva ayağa kalkar kalkmaz elindeki ışık topunu ejderhalara attı. o an o top büyüdü ve patladı. büyük bir gürültü çıkmıştı. yer sarsılmıştı. toz duman kaybolduğunda ejderhalardan eser kalmadığı gözler önündeydi.

minerva: vay vay vay! demek böyle bir kozun var ha! oldukça ilgi çekici! bu teknikle istediğin her şeyi ortaan kaldırabilirsin! ee, söyle bakalım o ışık topuna. beni de ortadan kaldırabilir miymiş?

minerva aşağıya indi.

minerva: işleri uzatmak pek benim tarzım değil! savaş sırasında "eylenmeden bırakmam seni!" diyenlerden de değilim. yani senle savaşımız kısa sürecek

mika: bana uyar. ben de savaş sırasında eylenmeyi pek sevmem!

minerva: senle saklambaç oynayalım

mika: huh!

minerva ortadan kaybolmuştu. mika sağına soluna arkasına yukarıya bakıyordu. minerva yoktu. eğilip yeri dinlemeye başladı. yerde de bir şey yoktu. en azından chakra sezemiyordu.

mika: nereye kayboldu bu ya?!

yuuki: nasıl olur? hani dövüşecekti?

yuuki bir anda inledi. beline bir acı inmişti. kafasını acıyan yere doğru çevirdi. küçük bir yara açılmıştı. kesik izi vardı.

yuuki: huh? bu da neyin nesi?

bir şeyler yuuki'ye yumruk attı. yuuki yere kapaklandı. mika şaşkınlıkla izliyordu. bir anda aynısı mika'nında başına geldi.

mika: bu ne bee?!!!

minerva: ee, nasıl bir teknik? işte bu da benim gücüm! görünmez olup istediğimi yapabilirim!

Sakura gaiden ❀ Sakura HarunoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin