asuka'nın yaşadıkları iyi değildi ama yinede böyle bir şeye başvurması yanlıştı.
asuka: artık her şeyi biliyorsun! onları ve seni öldürmeye hakkım vardı. bu yüzden durmayacağım!
sakura: acını anlıyorum ama
asuka: ne ama'sı? hala ama diyebiliyor musun?! sana kaç defa anlatacağım ben?!! sizi öldürmeye hakkım var!
sakura: narutoda dışlanıyordu. ama o senin gibi davranmadı. herkese kendini kabul ettirebilmek için ilerledi. ya sen?! sen sadece işi intikamla hallettin. bu sana mutluluk getirmedi. getirmeyecekte. eğer sende zamanında kendini kabul ettirmeyi başarsaydın mutlu olabilirdin!!
asuka: kendimi kabul ettirmek mi?! kafa bulma benle! o kadar bekleyemezdim!
sakura: herkes hatalı olabilir. kabul ediyorum. ama kendine bir bak! seninde hatan var. babamlarla konuşup kendini kabul ettirmeye çalışabilirdin. sonuna kadar savaşabilirdin. mutluluk için. herkesi öldürdün. ve benide ölddüreceksin belkide. söylesene...eline ne geçecek acaba? beni öldürünce annemiz ve babamız geri gelmeyecek! ya da seni sevecekler diye bir şey yok! yanında hiç kimse olmayacak. ölene kadar yalnız kalacaksın!
asuka: ölene kadar yalnız kalmak mı? hıh, güleyim bari! ben en başından beri yalnızdım. yalnızlığın getirebileceği üzüntü ve kederlere karşı bağışıklığım var benim!
sakura: ne yapsam faydasız demi? durmayacaksın?
asuka: durmayacağım! seni gebertene kadar durmayacağım!
sakura: bak asuka! son kez diyorum! eğer beni öldürürsen hep mutsuz olacaksın. ailemizi özleyeceksin!
asuka: üzülmeyeceğim! kaybedecek neyim var ki üzüleyim? beni seven bir annem veya babam olmadı! herkesin gözünde bir hiçtim! kaybedecek hiç bir şeyim yok!
sakura: kalbinde durmak istemeyen, bitmek bilmeyen bir sonbahar var. ama merak etme! eğer kaybedecek olursan seni öldürmeyeceğim! seni hayata döndürmeye çalışacağım!
asuka: kalbimde sonbahar yok ki! kalbimde bitmek bilmeyen, sonsuza dek sürecek bir kış var! kutuplardaki gibi sonsuza dek sürecek bir kış. yaz mevsimi olsa bile buzlarım erimeyecek! anla artık!! şeytanlar merhamet etmez! şeytanlar kötüdür! ve en önemlisi...şeytanlar meleklerden nefret eder! sen bir melek olduğuna göre...
sakura: ...
asuka: ...ne o, dövüşmeyecek misin?
aniden ona yumruğumu geçirdim. bu kez çok sert bir yumruk atmıştım. sanırım dudağı patlamıştı.
asuka: bu yumruklar beni durdurmaz! hala zayıfsın! birde güçlendim diye karşıma geçtin!
sakura: bunları savaşın sonunda da söyleyebilecek misin bakalım?
asuka: elbette söyleyebileceğim. neden biliyor musun?
sakura: neden?
asuka: çünkü...
asuka suratını bana dönmüştü. şok oldum o an! değişmişti. gözleri siyah olmuştu. sırtındaki mühür aktif hale geldiği için heryerinde siyah çizgiler vardı.
sakura: s-sana ne oldu böyle?!
asuka: çünkü...beni bu halimle yenemezsin! buna imkan yok
geri geri gitmeye başladım. ben geri gittikçe o bana doğru geliyordu. yüzünde pis bir ifade vardı. seri katiller gibi duruyordu.
asuka: bir komodo ejderi başka bir hayvanı nasıl öldürürmüş biliyor musun?
olumsuz anlamda başımı salladım.
asuka: ısırdığı hayvana ısırığından zehir geermiş. ve ısırdığı hayvan gün geçtikçe bitkin hale gelirmiş. en sonudada ölürmüş
sakura: ne demek istiyorsun?
asuka: ben burada ölsem bile senin yaşayacağının garantisi yok! eğer ben öleceksem sende benimle ökeceksin! tıpkı ısırılan hayvan gibi. gün geçtikçe zehir seni bitkin hale getirecek ve öleceksin!
işler iyice çığrından çıkacak. bir şeyler yapmak zorundayım!
asuka: satansakuru! (şeytan çemberi)
siyah bir çemberin arasındaydım. çemberi kırmak imkansız gibiydi.
asuka: denki akuma sakuru! (elektrikli şeytan çemberi)
çember elektriklenmeye başladı. bu iyi değildi. hem de hiç iyi değildi. kötü bir şey olacaktı. buna adım gibi emindim. çemberin etrafında elektrik şiddetlenmeye başladı. ne olduysa ondan sonra oldu zaten.
sakura: ARRRGGG!! ARRGGG! D-DUR!! YAPMAAAA!!
bütün vücudum yanıyordu ve sızlıyordu. hemde çok pis bir şekilde.
asuka: niye durdurayım ki!
ağzımdan kan geliyordu. vücudumu hissedemez olmuştum.
asuka: kyoka! (şiddetlen)
elektrik daha da şiddetlenmişti. dayanacak gücüm kalmamıştı artık. ben ne olduğunu anlamadan yere düştüm. çember kaybolmuştu. kımıldayamıyordum. yapabildiğim tek şey yalvaran gözlerle asuka'ya bakmaktı.
asuka: acınacak haldesin şuan! bu durumu biraz daha arttırmak lazım. önümde diz çöktürene kadar durmayacağım!
dayanacak gücüm kalmamıştı artık. bu ejder işleriyle uğraşmaktan bıkmıştım artık. tek istediğim şey eve gtimekti. keşke mikura ile gelmeseydim. eğer zamanı geri alabilseydim mikura ile gelmezdim.
asuka: zamanı geri alsan bile seninle dövüşecektik
sakura: sesli düşünmüşüm anlaşılan...söylesene, neden unu yapıyorsun bana? ben sana bir şey yapmadım. seni sevmeyenleri ve beni sevenleri öldürdün zaten. onların suçu değil mi bu olanlar sana göre?
asuka: seninde suçun var. sen bana çok şey yaptın. var olman gibi
sakura: ???
asuka: eğer sen olmasaydın kimse seni sevmezdi. senin tek suçun var olman!
sakura: bu benim hatam değil. kendi kendimi yaratmadım sonuçta
asuka: seni kimin yarattığın umrumda değil. hayatta mısın değil misin yeter bana
asuka bana doğru geliyordu. yine bir şeyler yapacak olmasından korkuyordum. onunla dövüşmek isterken ki cesaretim yoktu artık. şuan tek düşündüğüm canımı kurtarıp kaçmaktı.
asuka saçımdan tutup suratıma bakmaya başladı.
asuka: yalnız o değilde, amma güzel bir kızmışsın. senin gibi bir güzelliğin ölecek olması çok kötü demi? sahi, senin öldüğünü naruto ve diğerlerine benim söylemem daha doğru olur
sakura: eğer narutoya beni öldürdüğünü söylersen gitmene kolayca izin vereceğini sanmıyorum. seni öldürene kadar bırakmaz
asuka: dur bidakka! sen açık açık beni tehdit felan mı ediyorsun ha? eğer ölürsem narutoda seni öldürür diyorsun yani?
sakura: aynen. naruto sasuke-kun'u kurtarmak için var gücüyle ilerledi. az kalsın mührü bile kırılıyordu. aynısı sendede olur. buna adım gibi eminim
asuka: umrumda değil. naruto ile de dövüşmek isterim
sakura: pislik!
asuka katanasını çıkarttı.
asuka: sonunda!
katanasını karnıma sapladı. sonra beni yukarıyo doğru fırlattı. üstüme çıkıp katanası ile derin kesikler atmaya başladı. arkama geçip aynısını belimede yaptı. hareket edemiyordum hala. yere çakıldım. son gördüğüm şey asuka'nın suratıydı. katanasını kalbime sapladı. artık her şey bitmişti. eğer o katana normal bir yere saplanmış olsaydı belki mikotoko GA'dan güçlerini isteyebilirdim. ama katana kalbime saplanmıştı. ölmüştüm. kaybetmiştim. atlantis hayalleri, konohaya dönme hayalleri suya düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura gaiden ❀ Sakura Haruno
Fanfictionsakura haruno pembe saçlı yeşil gözlü güzel bir konoha kunoichisidir (bayan Ninja). sasuke uchihanın köyden gitmesiyle takım arkadaşı naruto ve hocası kakashi hatake ile uzun süredir sasuke'yi aramışlardır. ancak sasukeyi bulamamışlardır. bir gün ev...