Nasılsınız umarım iyisinizdir. Neyse bu sefer fazla uzatmadan hikayeye geçelim iyi okumalar :)
Jungkook'tan
Dün akşam plan yaptık ve şimdi Woo Jin'in evine geldik. Arabamızın arkasında 2 araba daha var onlarda korumalar. Woo Jin'in çok adamı var o yüzden önlem almalıyız.
Hızlıca arabadan indim herkes arabadan inmişti.
Jungkook: hadi gidelim ve bitsin bu iş.
Dedim sessizce. Herkes tamam işareti yaptı. Soo bin ve bir kaç adam arabada kalacaktı yoksa Soo bin yaralanabilirdi rm bu yüzden Soo bin'in gelmesine izin vermedi.
Sessiz bir gün yerine bol çatışmalı bir gün daha iyi olur. Bir anda silahımı havaya kaldırdım ve bir kaç el ateş ettim. Bir anda evin bahçesine daldık... Neredeyse herkes evin havuzunun önünde duruyordu ama biz gelene kadar. Herkes bir anda bize döndü ve silahınlarını çıkarttılar. Hemen bir yere geçtim çatışma olacak belli.
Woo Jin: çok geç kaldın Jungkook yn havuzda ölmek üzere.
Diyip kahkaha attı...
Soo bin'den
Meraktan çatlıyacağım o yüzden gidip neler oluyor bakmam lazım. Silah sesleri geliyor ama umrumda değil umarım kimseye bir şey olmamıştır.
•••
Bende bahçenin bir yanına sessizce gelip saklandım buradan herkesi çok net görebiliyorum.
•••
Bir anda Jungkook "öldürelim hepsini" diye bağırdı ve büyük bir çatışma oldu. Ama şu anda Woo Jin ve Joon ortalıkta yok adamları ise yerde kanlar içinde yatıyor. Hemen havuzun yanına gittiler. Ne oldu bilmiyorum ama umarım kötü bir şey yoktur.
•••
Soo bin: NE KADAR ZAMANDIR SUDALAR?
Diye korku ile bağırarak soru sordum. Bu Woo Jin ve Joon denen şerefsizler kızları bağlayarak havuza atmış ve şu anda ortalıkta yoklar... Kızları sudan çıkarttılar. Hemen ikisininde yanına gittim.
Soo bin: KIZLAR UYANIN!
İkisinden de tık yok..
•••
Kızlara kalp masajı yapıyorum.
Yn yavaşça gözlerini açtı ve öksürmeye başladı.
Yn: öldüm mü ben? Cennetteyim galiba? Siz cennette ne yapıyorsunuz? Sizde mi öldünüz yoksa?
Jungkook: nefes alabiliyor musun?
Yn: EVET. Nefes almak kadar güzel bir şey var mı ya- bir dakika siz ne zaman geldiniz?
Yerde yatan min seo'ya baktı.
Yn: Min seo, min seo neden uyanmıyor?
Diyip Min seo'yu dürtmeye başladı.
Jin: uyanmıyor.. içinizde sunni teneffüs yapmayı bilen var mı?
Herkes yn ve bana baktı.
Yn: üzgünüm ilk öpücüğümü Min seo'ya veremem. Soo bin yapsın.
Soo bin: banane ya.
Biz kavga ederken V bağırdı.
V: tamam ben yaparım.
Yn'den
V yavaşça Min seo'nun yanına eğildi. Bu anı ben yıllardır bekliyorum ve kaçırmam. O yüzden hemen Jungkook'un yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...