Yeni şarkıyı beğendiniz mii? Ben şarkıyla aşk yaşıyorum jxnzksnshd.
Neyse hikayeye geçelim.Hatırlatma
Ne! Şu anda aklımdan çok kötü şeyler geçiyor yapmaz dimii!? Yok yapmaz ya
Hatırlatma sonVe üstüme doğru gelmeye başladı. Şu an dehşete kapıldım. Bana tokat attı.
Ben şok şu an.
Yuh bu nasıl güçtür yanağım baya acıdı.
Jungkook: hmm geçen sefer evden kaçmaya çalıştığında sana zarar verdim ama yine hatanı tekrarladın demek ki başka bir ceza vermeliyim.
Boş boş yüzüne bakıyorum.
Odadan çıktı "ohh kurtuldum dayak yemicem" diye sevinirken bir anda odaya daldı. Oha elinde kelepçe var bqoshslsb.
Beni kelepçeleyince akıllanacağımı sanıyor sanırım. Kolumdan tuttu ve kelepçeyi geçirdi. Hıhhh çok korktum.
Ne! Diğerinide kendi koluna taktı.
Mal mı bu yaa (yazar çarpıldı jdbsks)Jungkook: yarına kadar benimle kelepçeli kalda dersini al.
Yn: ya sen mafyasın mafyaaa. Normalde mafyalar kaçırdığı adam kaçmaya çalışırsa döver falan (kolundaki kelepçeyi kaldırarak) bu ne yaa.
Jungkook: sen ilk kaçtığında sana zarar vermedim mi?
Yn: evet
Jungkook: şimdi başka bir yol deniyorum eğer böylede kaçmaya çalışırsan ÇOK DAHA KÖTÜ ŞEYLER yaparım.
Yn: Ben senin kadar salak bir mafya görmedim seninle kalmak bana değil sana ceza olacak çünkü yarına kadar benim çeneme katlanacaksın.
Jungkook: sen bana az önce salak dediğin için cezan 2 güne çıktı.
Ciddi misin der gibi bir bakış attım.
Bi dakika ya ben 2 gün boyunca üstümü nasıl değiştircem ya da tuvalete nasıl gircem. Jungkook aklımı okudu sanırım.
Jungkook: merak etme üstünü falan değiştirirken kelepçeyi açacağım.
Oh tamam. Bu bana ceza mı şimdi ya. O iki gün bana değil Jungkook'a ceza olcak ksmsiwsnsk.
Ayağa kalktım. Ve aşağı kata indik. Üyeler koltukta oturmuş telefonlarına bakmaya devam ediyordu. Kelepçeleri görünce şaşırdılar.
Jimin: o kelepçeler ne lan öyle lqnelsbdjş.
Jungkook: şu mala başka bir ceza yöntemi uyguluyorum
Yn: ben mal değilim. Asıl sen salaksın.
Derdim ama şu kelepçeli günler artmasın diye demedim.
Rm: tamam biz gidiyoruz.
Üyelerin hepsi ayaklandı.
Yn: hey biz gitmiyor muyuz?
Jungkook: hayır benim evimde kalmaya devam edeceğiz.
Yn: ya olmaz ama yaa. Benim bir tek Min seo ve Soo bin can sıkıntımı gideriyor.
Jungkook: salak gibi evden kaçmasaydın şu an onların yanında olurdun.
Yn: off tmm anlaşma yapalım. Kelepçeli 3 gün geçirelim ama üyelerle birlikte gidelim olmaz mı?
Jungkook: benimle pazarlık mı yapıyorsun
Yn: off tamam sustum.
Üyeler gitti. Salonda boş boş oturuyoruz. Daha doğrusu ben boş boş oturuyorum Jungkook ise telefonuna bakıyor. Yapacak hiç bir şey olmadığı için uyumaya çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...