Bazı insanlar hayata şanssız olarak doğmuşlardır. Mesela benim gibi ya da yazar gibi bakmayın siz yazarın böyle göründüğüne o kadar şanssız ki bir kaç saat önce ocağın üst kısmını yaktı ve oradaki demir olan yer kül oldu şu anda annesine yalan bulmaya çalışıyor.
(Ayh ne saçmalıyorum ben ya ama olay yaklaşık bir saat önce yaşandı annem beni öldürecek taktik verin anneme sabah ne diyeceğim ben? Hüeeğhhh ağlamak istiyorum)
Arkamızdan silah sesi gelmesi ile herkes arkasına döndü. İçimden 'neden şanslı bir insan olamıyorum' diye homurdandım.
Jungkook'un annesi silahını çıkarttı ve adamı tam karnından vurdu. O-ha Jungkook'un annesi tam bir keskin nişancı Jungkook'un yeteneklerini nereden aldığı belli oldu.
Silah sesinden dolayı çok kişinin uyanacağını hepimiz biliyorduk ve bu yüzden birinin son hızımızla kaçmamızı söylemesine gerek yoktu bunu hepimiz zaten biliyorduk.
•••
Şu anda güvendeyiz.. yani şimdilik.. bir taksi çevirdik. 5 dakikaya kadar geleceğini söyledi. Umarım hızlıca gelir çünkü yakalanmak istemiyorum. Kafamı kaldırdım ve etrafa baktım. Herkes çok yorgundu eve gidince en az 100 saat uyumak istiyorum.
(Fazla mı attım ne? Jdjwksjsj neyse bu arada en fazla kaç saat uyudunuz? Yani kendi rekorunuz kaç? Lan gözlerim kapanıyor umarım uyuya kalmam ya)
Yn: uykum varr bir gelemedi şu takside
Min seo: sanki bizim uykumuz yok.
Soo Ah: hele bir eve gidelim ilk işim güzel bir uyku uyumak olacak.
Yn: yarın beni sabah erkenden uyandıran olursa gerçekten onu öldürürüm.
Soo Ah: ben senden önce uyanacağımı zannetmiyorum.
Min seo: uykum varr.
(Uyuya kaldığım yer fkjwjsjs)
Herkes 'benimde' dedi. Ve iki tane arka arkaya gelen taksiler yanımıza yaklaştı ve öndeki camını indirdi.
Taksici: beni arayan sizlerdiniz sanırım?
Yn: evet ama büyük bir taksi istemiştik.
Taksici: arkamda ki taksi ne güne duruyor?
Yn: ah unutmuşum. Uyku sersemiyim kusura bakmayın.
Taksici: sorun değil tek uyku sersemi olan sen değilsin galiba?
Yn: ahh evet onlar arkadaşlarım onlarda uyku sersemi her neyse hadi binelim.
•••
Şunları bir görseniz varya taksiye o kadar yavaş bindiler ki ohoo bunlarla işimiz var. Bir de düzenden bahsedeyim.
Ben, Min seo, Jimin, Soo Ah, Jungkook'un annesi ve Jungkook biz yani bu grup bir takside geri kalanı arkadaki takside oturuyor.
Jungkook'un annesi: vahh siz benden daha genç olmanıza rağmen böyleyseniz yaşlanınca ne yapacaksınız?
Cevap bile vermiyorlar. Benimde aşırı uykum geldi ya.
Jungkook'un: a-ah uyudunuz mu? Sizle ne yapacağız bilmiyorum.
Yn: ben uyumadım. Ama her an uyuyabilirim.
Jungkook'un annesi: geri kalanında tık yok.
•••
Yaklaşık 5-6 dakikadır gözlerimi açık tutmaya çalışıyorum ama sanırım pes ediyorum. Yavaşça gözlerimi kapadım ve zaten gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...