Heyoooğğ nasılsınız bakalım?
Ben şu anda iyiyim ama yarın için aynı şeyi söyleyemeyeceğim canlı dersler sağolsun gene uykusuzluk çekeceğim ama olmaz ki böyle hayatta sevdiğim sadece 2 şey var biri de uyku zaten ondan da mahrum kalıyorum benim bir düzen oturtmam bana lazım taktik verin plsss.
Neyse gene çok uzatmışım bdbskqbödnqn farkında olmadan uzatıyorum neyse ya hâlâ uzatıyorum hikeyeye geçelim yoksa ben çok boş yapacağım dkqkskl iyi okumalar :)
Yn'den
Karşımda Jungkook'un babası yani y-yani ailemin katili vardı bu yüzden gözlerim dolmuştu. Açıkçası şu anda adamın ağzını burnunu kırasım var ama bu sefer Jungkook ağzıma sıçabilir. Ama eğer ben bu adamın yanında kalmaya devam edersem katil olurum o yüzden koşarak yukarı kattaki kaldığım odaya çıktım.
Jungkook arkamdan "kimmiş yn?" Diye bağırıyordu.Jungkook'tan
Yn kapıyı açtığı gibi dona kaldı ve gözleri doldu sonra da koşarak yukarı kata çıktı. Kimmiş ayağa kalktım ve içeriye babam girdi.
Jungkook'un babası: yn neden beni görünce kaçtı?
Jungkook: bilmiyorum utandı galiba.
Utanmadığını biliyorum ailesinin katili ile karşı karşıya kalan her insan böyle yapar hatta yn'den babama zarar vermesini beklerdim ama o bunu yapmadı. Bazen beni şaşırtıyor.
Jungkook'un babası: yoksa ona konuştuklarımızdan bahsettin mi?
Jungkook: tabi ki hayır.
Aslında Sesini kayıt alıp dinlettim..
Jungkook'un babası: yn'in seni affedeceğini düşünmezdim.
Jungkook: onun ailesini öldürmediğime onu inandırdım.
Jungkook'un babası: peki.. ben yn ile konuşacağım.
Jungkook: hayır olmaz.
Jungkook'un babası: a-a niye?
Jungkook: senden utanıyor galiba.
Jungkook'un babası: bir şey olmaz.
Babam Beni dinlemeden yukarı katın merdivenlerine ilerledi. Onu durdurmaya çalışıyorum ama olmuyor.
Yn'den
Oda da sessiz bir şekilde oturuyorum ve merdivenden ayak sesleri geldiğini duydum. Umarım o şerefsiz adam gelmiyordur. Birisi yavaşça kapıyı açtı. Evet bu o şerefsiz yanında da Jungkook var. Adamı boğup öldürmemek için kendimi o kadar zor tutuyorum ki...
Jungkook'un babası: oğlum bize biraz izin verir misin?
Jungkook: neden?
Jungkook'un babası Jungkook'a sinirli ama bir o kadar da imalı bir bakış attı ki Jungkook sinirli bir şekilde odadan çıktı.
Jungkook'un babası: yn kızım.. aileni yakın zamanda kaybetmişsin gerçekten çok üzüldüm.
Ailemi o öldürdü... Şu anda sinirden elim ayağım titriyor. Gözümün içine baka baka yalan söylüyor şerefsiz.
Jungkook'un babası: olsun ben varım Jungkook'un annesi var. Biz sana anne ve babalık yapmaya çalışırız kızım.
Şu anda o kadar sinirlendim ki elime geçen ilk şeyi Jungkook'un babasına fırlattım. Yani adamın yüzüne cam bardak fırlattım nasıl fırlattıysam adamın kafasında kırıldı ama umrumda değil beter olsun ama şu anda adam bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...