24. BÖLÜM

3.5K 156 95
                                    

İyi gecelerr. Nasılsınız umarım iyisinizdir. Ya siz bana trip mi atıyorsunuz neden diğer bölüme az oy ve yorum geldi :( Neyse iyi okumalar :)

Yn'den

Hepimiz boş boş bakan gözlerle Min seo'ya bakıyoruz.

Yn: kanka iyi misin?

Min seo: ben sizi tanımıyorum ki.

Soo bin: off saçmalıyorsun şu anda.

Min seo: şimdi siz kimsiniz ve neden bana kanka falan diyorsunuz? Tanışıyor muyuz?

Herkes bana döndü.

Yn: bakın benim bir suçum yok kafasına sert vurmadım ki.

V: bu sert vurmamış hâlin mi?!

Min seo bir anda kahkaha atmaya başladı.

Yn: bakın bu kız kesin delirdi. Benim bir suçum yok demiştim.

Min seo: ben "siz kimsiniz?" Dediğimde kendi yüzlerinizi görseniz gülmektem ölürsünüz dhdhsöbdjs.

V: ne? Şaka mıydı? Ohh rahatladım.

Yn: şimdi görür o şakayı.

Masaya doğru gittim ve Jungkook'un yaptırdığı pastayı elime aldım. Herkes pür dikkat bana bakıyordu. Elimdeki pastayı Min seo'nun yüzüne geçirdim xhqkshöçbskdh.

Açıkçası kimse bunu beklemiyordu. Ama sorun Min seo'da beni çok sinirlendirdi. Böyle şaka olur mu lan.

Min seo suratıma bir şey atacak kesin şimdi. Eline bir kurabiye aldı ve tam benim kafama atıyordu ki ben eğildim ve kurabiye arkamdaki Jungkook'un kafasına geldi.

Jungkook: ahh kafam.

Bu duruma gülmemem imkansız o yüzden bir kahkaha patlattım.

Min seo: lann gitti güzelim pastaa. Gel buraya yn öldürücem senii.

Min seo pasta için her şeyi yapabilir. Aha şimdi yanıma geliyor bu elbiseyi batırmasına izin veremem. Hemen Soo bin'in yanına kaçtım.

Yn: Soo bin tut şu Min seo'yu lütfeen. Bak bu elbise çok güzel ve kirlenmemeli.

Soo bin: üzgünüm yn. Sen kaşındın.

Dedi ve çekildi. Min seo zafer kazanmış gibi bir bakış attı. Hemen etrafıma baktım bana en yakın Jungkook var. Hemen onun yanına kaçtım.

Jungkook: yüzüme bir kurabiye daha yemek istemiyorum.

Yn: yemeyeceksin ya sadece arkanda duracağım ki Min seo beni yakalayamasın.

Hemen Jungkook'un arkasına geçtim. Min seo için çok kolay oldu. Jungkook'u öyle bir itti ki Jungkook benim üzerime düştü. Gözlerimiz fal taşı gibi açıldı. Üyeler, Min seo ve Soo bin gülme krizine girdiler. Ben şu anda utançtan ölebilirim.

Yn: Kalmayacaksın galiba? Ben burada ölcem şimdi.

Jungkook hemen kalktı.

Min seo: Bir dakika yazılara falan hiç dikkat etmemiştim... Laan yok artık rüyadayım galiba.

V: bu rüya olamayacak kadar güzel bir şey o yüzden rüyada değilsin. Hayatımın geri kalanına renk katar mısın?

Min seo: valla mı? Yalan söylüyorsunuz kesin benle dalga geçeceksiniz.

Yn: ya ne dalgası salak V sana aşıkmış işte ne var bunda?

Min seo: oha tabi kii eveet.

V ve Min seo sarıldı. V Min seo'ya yaklaştı.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin