Selam!
Her neyse ya bu bölüm aşırı ama aşırı duygusal, saçma ve bol kaoslu olabilir çünkü aynı anda hem hasta olup hemde regl oldum o yüzden duygularıığmm darmadağıınnn 🤧
Amaa sizi yerim ben ya beni aşırı mutlu eden yorumlar geliyorrr.
He bu arada söylediğim hiç bir şeyi ciddiye almayın bir kaç gündür sarhoş gibi ortalıkta geziniyorum.
Oha destan yazmışım mübarek amaan olsun zaten çoğu kişinin okumadan geçtiğine eminim 🤧
Neyse Allah'ın izniyle hikayeye geçelim bence yoksa ben sabaha kadar yazarım buraya, hikayeye geçelim iyi okumalar ❣️
Yn'den
En son Jungkook öpücük hayalleri kuruyordu bende ona gülüyordum.
Jungkook: gülme ya hem artık kendini hazır hissediyor musun?
Bir an duraksadım. Bu soru çok ani olmuştu. 'evet' desem ne kaybederdim ki?
Jungkook: bir cevap bekliyorum.
Yn: evet.
Jungkook: ne?!
Yn: ama terasa çıkalım olur mu?
Jungkook: tabi ki olur
Gülümsedim ve hızla terasa çıktık.. kendimi çok garip hissediyorum. Her zamanki gibi yıldızlar ve ay çok güzel.
(Yıldızlara zaafım var o yüzden hikaye de biraz fazla yıldız, ay vs. geçiyor)
Jungkook: sanırım zamanı geldi.
Sırıttı.
Yn: gülümsemeniz içimi ısıtıyor bayım.
Jungkook: sizinde mutlu olmanız benim içimi ısıtıyor hanımefendi.
(İyice türk dizisine bağladım olayı aq dkskks tamam düzeltiyorum hemennn)
Jungkook bana bir kaç adım yaklaştı. Korkmuyordum sadece heyecanlanmıştım. Gözlerimi kapattım. Hızlıca olsun bitsin.. aniden dudaklarımda hissettiğim baskı ile heyecanım biraz olsun sönmüştü.
•••
aç dakikadır bu garip his bütün bedenimi esir almış durumda bilmiyorum. Cidden kendimi çok garip hissediyorum. En son dudağımın acıdığını hissedince geri çekildim. Jungkook'a kalsam si- neyse fazla detaya gerek yok.
(Iyyh kuscam ya burdan smut yazan yazarlara sesleniyorum nasıl yazıyorsunuz? Ayh benden smut beklemeyin sorryy benlik değil bunlar ben anca kaçırtmasını bilirim)
Jungkook: yıldızlar ve ayda şahit oldu bu mükemmel ana..
Yn: mükemmel mi? Dudağından kan geliyor aynı şekilde benimde.
Jungkook sadece sırıtıyordu.
•••
Şimdi ikimizde dudaklarımızı yıkadık. aşağıya ineceğiz.
Yn: eminsin değil mi? Dudaklarım da bir şey yok.
Jungkook: yn doğruyu söylemek gerekirse aşırı belli. Hem neden söylemek istemiyorsun? Siz onlarla çocukluk arkadaşı değil misiniz?
Yn: evet ama ben Min seo ile çok dalga geçtim aynı şekilde Soo Bin ile de yani bu durum çocukluğumuzdan beri bizim için alay konusuydu. Mesela bir çocuk Soo Bin'e aşık oldu diyelim Soo Bin ile dalga geçiyorduk. Yani sana saçma gelebilir ama nedenini bilmediğimiz bir şekilde bunu hep yapıyoruz. Ve ben onlarla aşırı dalga geçtim. Bana saçma sapan şakalar yapacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fiksi Penggemar"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...