45. BÖLÜM

2.6K 142 158
                                    

Jungkook'tan

Doktor: hastanın yakınları sizlersiniz değil mi?

Jungkook: evet. Yn'e ne oldu? O iyi değil mi?

Doktor: şimdilik hiç bir şey söyleyemem çünkü hasta fazla kan kaybetmiş-

(Buraları sallıyorum tamam mı? O yüzden biraz mantık hatası olabilir ama ne biliyim doktorluğu ben)

Ameliyathanenin kapısı açıldı ve içeriden sedyede yatan bir yn çıktı. Onu o şekilde görmek kalbimi binlerce parçaya ayırdı çünkü o benim yüzümden oradaydı. Hepsi benim suçum..

Doktor hızlıca sedyenin peşinden gitti. Ahh daha tam bir şey bile öğrenmedik.

Yaklaşık 5 dakika sonra doktor yeniden yanımıza geldi.

Jungkook: yn'i nereye götürdüler?

Doktor: şimdilik hastayı normal odaya aldık.

Bu sefer gülümsedim.

Jungkook: o zaman o iyi değil mi?

Doktor: evet şu anda iyi ama size bir saniye sonrası için bir şey söyleyemem.

Nasıl doktordu bu? Yn iyi veya kötü demiyor sadece 'bir şey söylemem' diyor. Sabır çektim.

Soo Ah: ee? Kızlar gelmeden söylerseniz iyi olur.

Doktor: dediğim gibi hasta çok kan kaybetmiş bu yüzden şimdilik onun durumu hakkında bir şey diyemeyiz. Onun durumunu zamanla öğrenebiliriz.

Yazardan

(Biraz da yazarınızdan dinleyin değil mi?)

Herkes çok korkuyordu. Doktorun dediği Jungkook'a çok saçma geliyordu ya da korktuğu için doğru düzgün düşünemiyordu.

(O bana da oluyor korkunca beynim donuyor sanki ay bu bölümde amma böldüm hikayeyi kusura bakmayın :/)

Jungkook: sen nasıl doktorsun ya? Ona bir şey oldu mu? Ya da olacak mı söylesene.

Doktor: bakın sinirli olduğunuz için ne dediğinizi bilmiyorsunuz hasta şu an iyi ama yeniden kanama başlarsa o zaman ne yapabiliriz bilmiyorum.

(Valla şu an yazdıklarım Allah'a emanet. Öyle bir sallıyorum ki kimse benim kadar sallamamıştır fjsjsjsjwj)

Jungkook: onu görebilir miyiz?

Doktor: hayır.

Jungkook: neden ama?

Doktor: ııı.. üzgünüm ama hayır olmaz.

Jungkook: olup olmayacağını değil nedenini sordum.

Doktor: lütfen beyefendi zorlamayın.

Jungkook: nedenini söylesene lan. Neden diyorum.

Doktor: off tamam ama çok kısa tamam mı?

Jungkook: tamam.

O sırada Soo Bin ve Rm gelmişlerdi. Soo Bin Min seo'yu göremeyince iyice paniklemişti.

Soo Bin: Min seo nerede? Aa Taehyung da yok? Ya da yn.. yn'e bir şey oldu mu?

Rm arkadan kaş göz işareti yapıyordu. Anlatmak istediği ise şuydu 'eğer kötü bir şey varsa bunu Min seo ya da Soo Bin'in söylemeyin biraz sakinleşsinler öyle söyleyin' demeye çalıyordu korkarak.

Bütün üyeler yn'i kardeşi gibi görüyordu her ne kadar güzel bir tanışma anıları olmasa da..

Soo Ah hemen konuşmaya atladı;

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin