13.BÖLÜM: KAYIP

4.4K 199 35
                                    

İyi okumalar :)

Yn'den

Şu an ölümüne korkuyorum Hah aklıma bir şey geldi.

Hemen sehpanın üzerinde duran vazoyu aldım ve Woo Jin'in kafasında kırdım. Woo Jin aldığı darbe ile bayıldı. Şu an dünyanın en mutlu insanlarından biriyim. Neyse hemen bu evden çıkmam gerekiyor. Woo Jin'in paltosunun cebinden anahtarı aldım.

Sonunda dışarıya çıkmayı başardım ama bir sorunum daha var. Buradan kimse geçmiyor yaklaşık 10 dakikadır bekliyorum ama kimse yok.

Evden uzaklaştım ama bir insan bile yok.

5 dakikadır yürüyorum ama yol bitti ve karşımda kocaman bir orman var. Geri gitme gibi bir ihtimalim yok.

Ormana gireceğim illaki ormanında bir bitişi vardır değil mi? Belki birisinin kulübesi falan vardır. Bilmiyorum ama Woo Jin'in yanına gitmektense ormanda kaybolmayı tercih ederim.

•••

Yarım saattir yürüyorum. Ne bir insan var ne de bir ev of ne yapacağım ben ya.
Hala birileri vardır umuduyla ormanda geziniyorum. Bir kaç saate akşam olacak o zaman ne yapacağım ya ayı çıkarsa. Off korkuyorum.

Bir dakika kolyem nerede. Hayır o düşmüş olamaz. Bu kolye benim için çok özel çünkü onu bana ölmeden önce anneannem hediye etmişti. Bu yüzden kolyem o benim için çok özel. Anneannemi çok severdim o kanserdi ve sanırım öleceğini anladı ve ölmeden yaklaşık 1 hafta önce bana bu kolyeyi verdi. 3 yıldır hiç çıkarmıyordum. Kimsenin dokunmasına izin vermezdim.
Şu an bu kolye düşmüş olamaz. Bir yandan yürüyor bir yandan yere bakıyordum.

V'den

Woo Jin'in yn'i götürdüğü eve geldik. Herkes silahını çıkardı. Dışarıda hiç koruma yoktu. Nedenini bilmiyorum ama bu bizim işimizi kolaylaştıracak.

Bir anda evin kapısını kırdık ve içeriye girdik. Ne yalan söyleyeyim yerde baygın yatan bir Woo Jin beklemiyordum.

Jungkook Woo Jin'in yakasına yapıştı.

Jungkook: NEREDE LAN YN.

Woo Jin yavaşça gözlerini açtı.

Woo Jin: bilmiyorum. Buradaydı ama- ahh başım.

Jungkook: DALGA MI GEÇİYORSUN SEN.

Dedi ve Woo Jin'e kafa attı. Woo Jin yeniden bayıldı.

Herkes odalara bakıyor ve
"yn neredesin" diye bağırıyor. Ama hiç bir yerde yn yok.

J-hope: aferin Jungkook adam sayende bayıldı.

Jungkook: ben şimdi ayıltırım bunu.

Dedi ve Woo Jin'in yanına gitti. Yeniden kafasına bir tane yumruk geçirdi.

Jimin: dursana ya. Adamın uyanacağı varsa da uyanmaz artık.

Şu an dışarıya çıktık ve Woo Jin'i arabaya kilitledik.

Rm: herkes ikili gruplara ayrılsın eğer yn'i bulursanız buraya gelip bir el ateş etsin.

Min seo: iyide biz 9 kişiyiz.

Jungkook: ben tek başıma olurum.

Soo bin: bizde Min seo ile oluruz.

Rm: işte o olmaz.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin