Selamm nasılsınızz? Neyse bu sefer uzatmıyacağım hikayeye geçelim iyi okumalar :)
Yn'den
Bazen hayatınız dönüm noktaları vardır. Siz o dönüm noktalarının tarihini bilmeseniz bile bu dönüm noktaları hayatınızı bir anda değiştirir. Belki hayatınızı iyi yönde belki de kötü yönde.. Ama buna da siz karar verirsiniz çünkü yaptığınız şeyler sonucu olur bu dönüm noktalarının sonuçları. Sanırım bende son 1-2 ayda hayatımın dönüm noktalarını yaşadım. Ve ne yapıp da hayatımı bu kadar değiştirmeyi başardım bilmiyorum. Ama her ne yaptıysam o şu anda beni bu konuma getirdi. Bu lanet yere.
Ağızımda ki bant çıkmıyordu aynı şekilde ellerim ve ayaklarım da bağlıydı. Sadece olduğum yerde çırpınıp bağırmaya çalıyordum ama asla sesim çıkmıyordu. Bu ağızımda ki bantıda gevura sarar gibi sarmışlar bu ne lan ağızım acıyor.
Evet önceden öğrendiğim bir kaç teknik vardı bunları kullanarak Min seo ile ellerimizi açmayı başarmıştık. Şimdi aynı tekniği uygulayacağım umarım bu sefer de işe yarar.
(Böyle bir şeyi araştırdım ama bulamadım kafamdan bir şeyler saklayacağım kusura bakmayın djwkslk)
Baş parmağım ve orta parmağım ile ipin uzun tarafını yakaladım diğer tarafına ise dişlerimi geçirdim sonra bir taraftaki ip gerginleşirken diğer taraftaki ip daha çok açıldı. Açılan ipin tarafından dişlerimle tuttum ve çektim..
ohh sonunda kurtulmuştum bu iplerden bileklerime acı içinde sıvazladım ve hemen arkasından yavaşça ağzımda ki bantı açtım. Derin bir 'oh' çektikten sonra saçımın bir tutamını alıp kulağımın arkasına attım. Eğildim ve ayaklarımda ki ipleri de çözdüm.
Beni buraya getiren kimdi? Bir anda aklıma Woo Jin geldi. Evet onunla sahilde karşılaşmıştık ve beni buraya getirme ihtimali oldukça yüksekti. Ama Woo Jin olamayadabilirdi. Kafam iyice karıştı ama yapacağım tek şey var buradan kaçmak diye düşündüm. Ah neden hep ben?
Ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim kapının açık olmasını beklemiyorum ama belki kapının arkasında birileri vardır diye kulağımı kapıya yasladım...
Ama hiç bir ses yoktu. Bu gizli kişi de kim? 'Woo Jin olsa böyle yapmazdı direk kendini gösterirdi' diye düşündüm ama Woo Jin değilse kim getirdi beni buraya?
Peki şu anda Min seo, Soo bin, üyeler ve Jungkook nerede?Kafamda o kadar çok soru var ki.. tek çare bağırmak bence çünkü hiç kimse yok.
Yn: KİMSİNİZ? HEYYY SES VEREN YOK MU? KİMSE YOK MU? NEDEN BURADAYIM BEN?
Yok küçücük bir ses bile gelmedi diye düşünürken birden kalın ama tanıdık bir sesten cevap geldi.
?: Yn'i buraya getirin!
Bu ses çok tanıdık birinin sesi.. bu ses... Jungkook'un babasının sesi..
Kapının sert bir şekilde açılması ile yeri boylamam bir oldu. Koruma mıdır adam mıdır nedir işte onlar bile gülmemek kendini zor tutuyordu.
?: Kalk.
Yn: siz kimsiniz? Ben niye buradayım?
?: Konuşma kalk ayağa.
Yn: cevap vermezsen nah kalkarım.
Koruma olan adam silahını çıkarttı ve bana doğrulttu.
?: Kalk yoksa ölümün benim elimden olacak.
Biraz korkmuştum ama sadece biraz.
Yn: off her şey de bir silah zoruyla yapın zaten değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...