Nasılsınız? Umarım benim gibi değilsinizdir. Neyse uzatmayacağım. İyi okumalar :)
Karar verdim yarın babamın yanına gidip konuşacağım. Bana bir şeyler söylemesi gerekiyor çünkü kafam o kadar karıştı ki. Uykum geldiği için yattım.
•••
Sabah uyandığımda bir garip hissettim. Çünkü Yn ile yaşamaya yani herkes ile yaşamaya alışmıştım. İlla ki her gün bir şey yaşanıyordu. Yatakta oturur vaziyete geldim. Kafam çok karışık. Ayağa kalktım.
•••
Hızlı bir kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktım şu anda babamın evine gidiyorum kafamda güzel bir plan var. Babama yeniden suçunu itiraf ettireceğim ama o sırada babamın sesini kaydeteceğim ve bütün bunları yn'e dinleteceğim o da benim katil olmadığımı anlayacak.
•••
Sonunda eve geldim.
•••
Eve girdim. Babam beni salona konuşmak için çağırdı. Anneme soru soracaktım ama sanırım evde yok. Salona geçtim babamın karşısındaki koltuğa oturdum.
Jungkook: baba neden geldiğimi biliyorsundur zaten o yüzden direk konuya gireceğim. Yn'in ailesi ile senin ne alakan var?
Baba: oğlum bu çok uzun bir hikaye.
Jungkook: olsun anlat.
Baba: tamam. Aslında yıllar öncesinde yani tam hatırlamıyorum ama senin yaşlarında falandım sanırım biz o zaman yn'in babası ile çok yakın dosttuk.
Jungkook: ne?! Peki neden şu anda ondan nefret ediyorsun?
Baba: biz aynı senin üyeler ile yakın olduğun gibi yakındık. Birlikteyken günlerimiz mükemmel geçerdi. Sonra ben günün birinde birine âşık oldum.
Jungkook: anneme mi?
Baba: hayır yn'in annesine.
Bir anda gözlerim açıldı ve kafam iyice karıştı.
Baba: sonra ben ona aşkımı itiraf ettim ve sevgili olduk. Aradan bir kaç ay geçti. Hayatımda her şeyin mükemmel olduğunu düşüyordum taa ki o güne kadar.
Jungkook: hangi gün?
Baba: en yakın dostum ve sevdiğim tarafından aldatıldığımı öğrendiğim gün..
Jungkook: ne?!! Sonra ne oldu?
Baba: ben depresyona girdim. Annele tanıştım ve onun sayesinde bu depresyondan çıktım ve annen ile evlendik. Sonra bu mafyalık işlerine bulaştım. Üyelerin babaları ile ortak olduk silahlar satın aldık. Yn'in babası ile annesi de o sırada evlenmişler. Ve onları (yn'in ailesinden bahsediyor) öldürmeyi planlıyordum. Ama bir şey öğrendim ve onları öldürmekten vaz geçtim.
Jungkook: ne öğrendin?
Baba: onların bir kızı olmuştu.
Jungkook: yn.
Baba: evet. Yn'in ailesiz büyümesin diye onları öldürmekten vaz geçtim.
Jungkook: peki şimdi neden onları öldürdün?
Baba: sen ve yn'in birlikte sevgili olmasını kendime yediremedim ve anlık bir sinirle onları öldürtüp suçu sana attım. Tahmin ettiğim gibi kavga ettiniz ve ayrıldınız. Ama keşke yn'in ailesini öldürmeseydim.
Jungkook: yn'in ne suçu vardı?
Baba: dedim ya anlık bir sinirle oldu her şey.
Jungkook: neler yaşanmış ya. Peki annemin yn'in ailesini öldürdüğünden haberi var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...