59. BÖLÜM

1.8K 78 67
                                    

Helloo nasılsınız? Neyse sizden bir şey isteyeceğim ya da soracağım diyelim bana bir nickname önerir misiniz? Benim şu an ki nickim çok saçma başımı bir ara başımı belaya sokmuştum o yüzden böyle saçma olarak kaldı ama şimdi değiştirmek istiyorum. Neyse hikayeye geçelim iyi okumalar :)

Yazardan

Woo Jin öleli yaklaşık 1 ay olmuştu ve herkes hayatlarının yavaş yavaş düzene girdiğini hissediyordu. Üyeler daha fazla aksiyon ve zorluk yaşamak istemedikleri için karanlık işlerini yani mafyalığı bırakmaya karar vermişti. Bunun üzerine kızlar da çok mutlu olmuştu. Ama yine o gün tatlı bir tatsızlık yaşacaklarından haberleri yoktu. Söylediğim şeyi okudukça anlayacaksınız. Güneş ışığının en dik vurduğu öğlen saatlerinde hepsi bahçeye oturmuş ve keyifli vakit geçiyorlardı sonra birden Yn'in telefonu çalmaya başladı.

Yn: Min seo baban arıyor.

Min Seo: ne?! Ciddi misin?

Yn: şaka yapacak bir durumda değilim. Açıyorum.

Yn tedirgin bir şekilde telefonu açtı.

Yn: Alo.. ıı arkadaşımızda kalıyoruz.. şey biliyorum bunca zaman nerede olduğumuzu merak ediyorsunuz ama cidden biz güvendeyiz... Min seo'yu mu istiyorsunuz?

Min Seo babasının ona bunca zaman haber vermedikleri için kızacağını biliyordu bu yüzden de babası ile konuşmak istemiyordu. Yn'e "ben konuşmak istemiyorum" dercesine hareketler yaptı.

Yn: ıı Min seo şu an duşa girdi o yüzden konuşamaz.. yok yok gelmenize gerek yok cidden biz iyiyiz.. tamam o zaman akşam yemeği için gelin akşama doğru size konum atarım... Görüşürüz.

Diyip telefonu kapattı sonra da güçlü bir şekilde nefes verdi.

Min Seo: ne oldu?

Rm: buraya mı geliyorlar?

Taehyung: ne yapacağız? Ne diyeceğiz?

Soo Bin: akşam babam ve annem de gelecek miymiş?

Yn: huh! Yavaş yavaş sorun hangisini cevaplayacağım.

Min Seo: hepsini.

Yn: mümkünse bir daha espri yapma.

Min Seo: espri değil hadi ama ne olmuş söylesene.

Yn: bize çok ama çok sinirliler. Soo Bin seninde annen ve baban gelecek. Onlara "arkadaşımızda kalıyoruz" dedim ama çokta inanmadılar. Akşam yemeğine buraya geliyorlar.

Jungkook: büyük sıçtık yani?

Yn: aynen öyle.

Yoongi: yine bir sürü yalan mı uyduracaksınız?

Yn: uyduracaksınız derken? Artık herkes bu işin içinde ve birlikteyiz.

Yoongi: her neyse ya. Şimdi ne diyeceğiz peki?

Yn: bence doğruları söyleyelim.

Min Seo: delirdin mi sen? Onlara yaşadıklarımızı anlatsak bizi deli zannederler.

Yn: hayır yani yine yalan söylersek bir şekilde yalanımızı öğrenecekler. Onu yerine her şeyi söyleyelim bitsin gitsin.

Soo bin: o zaman eşyalarımızı toplamaya başlayalım.

Rm: nasıl? Ne alaka yani?

Soo Bin: sizce başımıza bu kadar bela gelmişken bizim burada kalmamıza izin verecekler mi?

Min Seo: doğru..

Yn: aileniz o kadar geri kafalı değil. Bence üyeler onların güvenini kazanırsa bir şey demezler.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin