İyi geceler. Bu gün fazla eğlenceli ya da komik değilim, yani kendimi iyi hissetmiyorum kalbim sıkışıyor :( o yüzden bölüm biraz kötü olabilir şimdiden kusura bakmayın.
Yn'den
En son hızlı trene binecekken Woo Jin'in sesini duymuştuk.
Derin bir nefes aldım ve arkamı döndüm. Tam arkamızda Woo Jin vardı ama yanında hiç koruma falan yoktu. Hiç bir bok anlamadım ama hadi hayırlısı.
Woo Jin: peki siz kazandınız.
Yn: ne saçmalıyorsun sen?
Woo Jin: siz kazandınız yn. Siz mutlu olun ben bu dünyadan gideceğim.
Jungkook: siktir git. Senin böyle bir şey yapamayacağına hepimiz eminiz.
Woo Jin: ister inanın, ister inanmayın. Ben çok yoruldum. Size mutluluklar..
Dedi ve silahını çıkartıp kafasına dayadı.
Sonra da tetiği çekti.Büyük bir mermi sesi.. yerde kanlar içinde yatan bir Woo Jin.. Woo Jin'e şaşkın bir şekilde bakan biz..
Yn: şaka mı bu? Yoksa ben yine rüya mı görüyorum?
Jungkook: hayır, Dünya bir pislikten daha kurtuldu güzelim..
Yn: yani şimdi o gözümüzün önünde intihar etti. Kendimi garip hissediyorum.
Soo Bin: bende öyle.
Min seo: yalnız değilsiniz.
Soo Ah: cidden bir anda öldü..
Üyeler de oldukça şaşkın. Şu anda belki mutlu olmam bile gerekebilir çünkü artık Woo Jin'den kurtulduk ama keşke önümüzde gegberip gitmeseydi.
(Şu anda Woo Jin'e nedensizce üzüldüm ya. Bu konuda yalnız mıyım acaba?)
Jungkook: hey.. cidden ölürken bile günümüzü mahvetti it.
Yn: tamam, şimdi o ölmüş müdür?
Rm: sence?
Yn: ölmüştür. Şey ben kendimi iyi hissetmiyorum. Eve gitsek olur mu? Hem Soo Min de evde çocuğu ile yalnız kaldı.
Herkes onayladı. Açıkçası kimse şu anda eğlenecek durumda değildi. Eve gitmek herkes için daha iyiydi.
Soo Bin: peki Woo Jin'in c-cesedi ne olacak?
Jin: polisi arayıp intihar ettiğini söyleriz. Polisin gelmesini beklemeden eve gideriz merak etmeyin.
•••
Eve geldik. Herkes odasına gitti. Bende hem kafamı dağıtmak için hemde çocukları çok sevdiğim için Soo Min'in oğlu ile ilgileniyordum.
Yn: yia sen bana gülüyor musun? Seni yerim ben..
Ben konuştukça çocuk gülüyor. Cidden çok tatlı.
Soo Min: oğlumu çok sevdin galiba.
Yn: evet çok tatlı. Sana çekmiş sanırım.
Soo Min: teşekkür ederim yn. Neyse neler yaptınız? Eğlendiniz mi?
Yn: şey evet ama hayır.
Soo Min: nasıl?
Yn: şey aslında çok eğlendik. Ama.. ama sonra birisi önümüzde intihar etti.
Soo Min: ne?! Peki sonra ne oldu.
Yn: polisi arayıp eve geldik.
Soo Min: aa kim bilir ailesi ne kadar üzülmüştür. Peki genç miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...