Yanımda min seo vardı.
(Jungkook zannetiniz değil mi cwgdvdhx)
Daha doğrusu ben min seo'nun yanındaydım. Oha bir de koca yatakta yer yokmuş gibi yamuk yatıyor. Kafasını benim karnıma yaslamış.Jae: KALK ÇABUK OHA YA.
Min seo: noluyo ya sabah sabah.
Jae: benim burada ne işim var.
Min seo: sana kıyamadım. Bu yüzden seni buraya getirttim.
Jae: getirttim derken? Soo bin ile birlikte mi beni getirdin beni.
Min seo: oldu canım bide seni mi taşıyacam.
Jae: Min seo şunu doğru düzgün söyle ya.
Min seo: aslında sana kıyamadığımdan değil. Gece herkes uyurken odama jungkook daldı bir baktım kucağında sen varsın.
Jae: ne! Ee anlat
Min seo: sonra dedi ki Jae senin yanında uyuyacak ben en başta istemedim ama zorla ikna etti.
Oha gece ne olmuş öyle nasıl uyanmamışım anlamıyorum. Jungkook neden beni Min seo'nun yanına getirdi acaba. Acaba beni önemsediği için mi? Bu fikir neden kalbimi hızlandırdı? Hey neler oluyor bana.
Beni derin düşüncelerimden kapının açılma sesi uyandırdı. Gelen kişi soo bin'di
Soo bin: kanka hadi kahvaltı yapcakmışız.
Jae: bunlar nasıl mafya ya hem kaçırıp hem yemek veriyorlar.
Min seo: vermesinler mi? Aç kalınca mı rahat etcen.
Jae: yoo biliyorsunuz hayatta en sevdiğim şey yemek yemek.
Soo bin: o zaman yürü kahvaltı yapalım.
Min seo acıkmış olduğu için hemen yemeğe gitti bende banyoya gidip yüzümü yıkadım ve 2 kat aşağıya indim evet bu ev çok büyük merdivenlerin son basamağına basarken düşmeseydim daha iyi olacaktı. Ayağa kalkamadan herkes başıma üşüştü.
Min seo: kanka ya insan 10 saniye önce düşer senin düşüşünü izlemek isterdim.
Jae: düşmedim ki ben.
Jimin: evet yerleri siliyodun dimi xhdbsjs
Hemen ayağa kalktım.
Jae: of tamam düşmüş olmam yemek yemeyeceğim anlamına gelmez.
Oha evin yemek odası varmış. Ve yine mükemmel bir kahvaltı ile karşılaştım.
Sonra kahvaltımız bitince kıyafetlerinden hizmetçi olduğunu anladığım kadınlar bize kıyafet verdi.
Ah unutmuşum bu gün bunlarla sevgili rolü yapacağız onun için bir yere gideceğiz herhalde.Herkes kendi odasına gitti. Min seo ve Soo bin gece kaldıkları odalara gitti. Ama ben nerede giyinececeğim. Hemen hizmetçi kadına sordum.
Jae: Giyinebileceğim bir oda var mı?
Hizmetçi kadın: benim odamda giyenibilirsiniz Jae hanım.
Jae: odan nerede?
Hizmetçi kadın: 1 kat yukarı çıkın sağa dönün 2. Oda
Jae: tamam teşekkürler.
Hemen yukarı kata çıktım. Bu kadın bana sağa dönün mü demişti yoksa sola dönün mü? Unuttum. Şimdi inip yeniden sormaya üşendim. Solda demişti herhalde ya. Evet evet sola dedi.
Hemen sola döndüm. 1. Odaya girdim girmez olaydım burada Jungkook giyiniyor. Of rezil oldum yaa. Vay be kaslara bak ben ona şaşkın şaşkın bakarken bir anda konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...