33. BÖLÜM

2.9K 131 230
                                    

Yaklaşık 20 metre uzaklıkta olan Woo Jin'i görmeyi beklemiyordum. Beni görürse o zaman kesin öldürür o p!ç yavaş ve sessizce yanından geçeceğim çünkü eğer yol değiştirirsem iyice şüphelenir. İçimden "lütfen bir şey olmasın ve kazasız belasız bir akşam geçireyim" diye dua ediyordum. Yere bakarak ve yüzümü de telefonum yardımı ile kapatarak yürüyordum.

Evet başardım Woo Jin beni fark etmedi ve yanımdan geçti mal diye sevinirken Jungkook'un "YN" diye bana sesleniş sesi bütün sahilde yankılandı. Al işte şanssız bir insanın yüzü güler mi? Gülmez.

Woo Jin Jungkook'un "YN" diye bağırması üzerine arkasını döndü. Jungkook koşarak yanıma geldi ve Woo Jin'i görür görmez yüzündeki şaşkınlık ifadesi belli olmuştu. Woo Jin yanımıza doğru yavaş adımlarla ilerledi. İçimden " Jungkook Woo Jin'i öldürebilir ama yanında adamları varsa bu sefer sıçarız" diye geçirdim.

Jungkook: yn neredeydin? Gecenin bu saatinde dışarıda ne işin var?

Yn: hiç yürüyüş yapıyordum.

Woo Jin: oo kimleri görüyorum.

Jungkook: iki saniye içinde toz olmazsan seni toz haline gelene kadar döverim.

Woo Jin: oo bu ne nefret? Ne yaptım ben size?

Yn: çok bir şey yapmadın sadece beni kaçırdın, taciz etmeye çalıştın arkasından öldürmeye çalıştın.

Woo Jin kolumdan tuttu. Jungkook sinirlenmiş görünüyordu.

Jungkook: bak o kolunu oradan çek yoksa şu gördüğün denizi boylarsın!

Ben sessiz bir şekilde ne olacağını bekliyordum ki Woo Jinden cevap geldi.

Woo Jin: çekmiyorum.

Dedi ve elini tam sırtıma doğru gezdirecekti ki ona kafa attım.

Yn: eğer gitmezsen gerçekten seni öldürürüm.

Jungkook: gerek yok ben öldüreceğim zaten.

Dedi ve ani bir hamle ile Woo Jin'e tekme attı. Woo Jin yere yapıştı. Arkasından onu denize doğru sürükledi ve bildiğiniz denize fırlattı. Şu anda Woo Jin buz gibi deniz suyunda çığlık atıyor. Beter olsun şerefsiz.

Jungkook: hadi gidelim.

Yn: nereye?

Jungkook: benim evime.

Yn: sen daha bir kaç saat önce bana git demedin mi?

Jungkook: evet dedim ama bir hataydı. Senin gibi şanssızlık kraliçesi birini yalnız bırakamam. Hemde sen neden benim mesajıma görüldü attın. Seni evde bulamayınca aklım çıktı gene birinin eline düşmüştür bu diye.

Yn: bilmem boş ver.. şimdi biz senin evine gidiyoruzz

Jungkook: bakıyorum da çok meraklısın.

Yn: yoo yani hatta ben gelmeyeceğim.

Evet itiraf edeyim Jungkook ile gitmek istiyorum. Ama sırf o 'çok meraklısın' dediği için gitmeyeceğimi söyledim.

Jungkook: yn her seferinde direniyorsun ama sonunda kazanan taraf ben oluyorum. Hadi güzelim uğraştırma beni.

Ohaaaaaaağğ şu anda koskoca JEON JUNGKOOK bana güzelim dedi. Bunu kutlamalıyız lann.

Yn: peki direnmeyeceğim. Zaten kızları da özlemiştim.

Jungkook: onların yanına gideceğimizi kim söyledi?

Yn: hayır senin evine gitmeyelim bari ya.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin