İyi okumalar :)
Yn: ne zaman gelecekler?
J-hope: bir kaç saate kadar gelirler.
Yn: peki neden geliyorlar?
J-hope: ablam ve kocası biraz birlikte vakit geçirmek istiyormuş.
•••
Aradan bir kaç saat geçti ve bir anda kapı çaldı. Herkes kapıya gitti tabi bende eksik kalmadım. Kapıyı açtık. İçeriye çok tatlı bir çocuk aslında biraz küçük 3 yaşında falan olan bir bebek, sanırım J-hope'nin ablası ve genç bir kız girdi. J-hope'nin ablasını ilk defa görüyorum ama oldukça güzel biriymiş.
İçeriye geçtik. J-hope'nin ablası bizi görünce şaşırmış ve zaten gayet normal.J-hope'nin ablası: vayy merhaba kızlar siz kimsiniz?
Evet ben kendimi ne diye tanıtacağım ki. Min seo ve Soo bin'in burada kalmak için geçerli bir sebepleri var ama benim hiç bir sebebim yok.
Min seo: ben Min seo V'nin sevgilisiyim.
Soo bin: bende Rm'in sevgilisiyim.
J-hope'nin ablası ve herkes kendimi tanıtmamı bekliyordu.
Min seo: bu da yn jungkook'un sev-
Hayır yeni bir yalan daha kaldıramayacağım için Min seo'nun sözünü kestim.
Yn: ben yn. Min seo ve Soo bin ile çocukluk arkadaşıyız. Bir süre onlarla burada kalmam için ısrar ettiler bende onları kırmadım.
J-hope'nin ablası: hm.. ama Min seo Jungkook ve sen ile alakalı bir şey diyordu sanırım.
Kolundaki saatine baktı ve;
J-hope'nin ablası: oo ben geç kalmak üzereyim sonra daha iyi tanışırız. Zaten akşam 23.00 gibi gelirim.
Dedi elinde bir çanta vardı onu yere bıraktı.
J-hope'nin ablası: ha eun için kıyafetler, maması vs. bu çantanın içinde onlara göz kulak olduğunuz için teşekkür ederim.
Dedi ve gitti. Ne kadar hızlı olmuştu her şey. J-hope'nin ablası gidince bebek yani ismi sanırım ha eun o birden ağlamaya başladı. Jungkook bebeklerden anlar gibi onu kucağına aldı. Diğer 14-15 yaşlarında ki kız konuşmaya başladı. Rm ise ortalıkta yoktu.
?: Ben Ya eun.
Yn: hm.. peki kaç yaşındasın?
Ya eun: 16 yaşındayım.
Herkes J-hope'ye döndü.
J-hope: tamam yaşını öyle biliyordum demek ki yanlış biliyormuşum.
Ya eun: anlamadım?
J-hope: sen ne ara 16 yaşına geldin ya.
Herkes gülmeye başladı.
Jungkook: susmuyor bu çocuk ya.
Yn: bana versene.
Jungkook: susturabilir misin?
Yn: evet. Komşunun çocuklarına az bakıcılık yapmadım.
Ha eun: Ben annemi istiyoyum.
Yn: annen birazdan gelecek.
Arkamdan bir ses geldi. Hemen arkama döndüm. Bir anda merdivenlerden düşen bir rm ile karşılaştık xbqkshsk
Rm yere yapıştı jfkqnsksHerkes kahkaha atıyordu hatta ha eun bile.
Yn: çocuğu bile sakarlıklarınla güldürmeyi başardın ya aferin sana enişte ne diyim dkwbsksn
Rm yavaşça ayağa kalktı. Soo bin Rm'in yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfic"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...