Evet sözde 2 gün önce bölüm yazacaktım ama cidden zamanım yoktu ve moralim bozuktu bunun için özür dilerim :/
Amaaa bu gün her zamanki gibi kafam çok güzel saçma sapan bir bölüm sizi bekliyorr
Neyse ya çok uzattım, iyi okumalar :)
Jungkook'tan
Yn yaklaşık 1 saattir uyuyordu. Bense yn'in en sevdiği şeyi yapmaya karar verdim ; tembellik, yemek, film vs.
İlk önce markete gideceğim ve biraz film izlerken yemek için atıştırmalık alacağım.
•••
Markete gidip gelmiştim. Açıkçası eve girerken yiyeceklerin yarısını Jin hyung almak isteyecek diye düşünüyordum. Ama öyle olmadı heheheh.
Şimdi ise diz üstü bilgisayarın şarjının dolduğundan emin olduktan sonra film seçmeye çalışıyorum. İyi ki yn uyuyor yoksa kesin 'korku filmi izleyelim' diye tuttururdu. Zaten hayatımız aksiyon dolu ne gerek var birde öyle bir filme?
Güzel bir romantik komedi filmi buldum.
Ayağa kalktım. Hızlı adımlarla perdeleri kapattım ve kapıyı kilitledim.Kapıyı kilitlememin sebebi ise normal bir evde yaşamıyoruz her an birisi odaya öküz gibi dalabilir yani. Hem bu gün için güzel planlarım var hehehe.
(Fesat anlamayın plss lfjslsvkf)
Geriye sadece yn'in uyanmasını beklemek kalmıştı. O uyanana kadar 3. Dünya savaşı bile çıkar ama o takmaz ve uyumaya devam eder. Ne kadar normal bir kızı seviyorum (!)
•••
Yn uyandı. Yani uyanmak denir mi bilmiyorum. Aşağıda küçük bir yemek kavgası çıktı ve yn de şu anda sağına soluna dönüp duruyor. En sonunda gözlerini açtı.
Yn: günaydın.
Jungkook: yani saatin 19.38 olması dışında sorun yok.
Yn: ya öyle deme. Perdeler neden kapalı?
Jungkook: çünkü bu günü film gecesi yapmaya ne dersin?
Yn: mükemmel olurr.
Gidip diz üstü bilgisayarı aldım.
Jungkook: yatağın yarısından çok yeri kaplıyorsun, kay bakalım.
Yavaşça yatağın diğer ucuna kaydı. Ben bilgisayarı ona verdim.
Yn: bir şey unutmuşsun.
Jungkook: ney?
Yn: yemekk.
Gülümsedim ve;
Jungkook: onu hiç unutur muyum? Bekle şu poşetin içinde atıştırmalıklar var.
Yn: yaa tamam o zaman bende film seçeyim.
Jungkook: gerek yok ben seçtim.
Yn: konusu ne?
Jungkook: aşk
Yn: korku filmi ya da komedi filmi açsak daha iyi olmaz mı?
Jungkook: romantik komedi filmi.
Yn: heh tamam o zaman ismini söyle filmin.
Jungkook: **** *******
Yn: tamamdır.
•••
Filmde aniden uygunsuz bir sahne geldi. Anlamışsınızdır siz.
Yn: ıyyy ilerlet şuraları ya.
Jungkook: aman utandın mı sen?
Yn: ıyhh sus lütfen midem bulandı.
Jungkook: ohooğ sen şimdiden böyleys-
Yn: hadi ama.
•••
O sahneyi atlatıp filmi izlemeye devam etmiştik ve şimdi de film bitti.
Yn: oha ama cidden film çok iyiydi.
Diyip ayağa kalktı. Fırsat bu fırsat bende hemen ayağa kalktım ve yn'i duvarla arama sıkıştırdım. Haftalardır şu anı bekliyorum lütfen bir şey olmasın.
Yn: bu numaralar da çok eski yaw.
Yn'den
Jungkook beni kenara sıkıştırdı ama ben her türlü buradan çıkarım.
Jungkook: ne bekliyorsun?
Yn: e ben diğer kızlar gibi değilim buradan istediğimde çıkarım.
Jungkook: emin misin?
Yn: çekil şuradan ya.
Jungkook: hayır. Herkes ilk öpücüğünü aldı. Sıra ne zaman bize gelecek?
Yn: ıı olmaz çünkü şu anda hatırladım benim gitmem gerekiyor.
Jungkook: nereye? Ve neden?
Yn: ıı- eniştem doğum yapmış.
nE cidden büyük bir pot kırdım. Cidden malım bennn. Siz benim gibi düşünmeden ağzımızdan direk bir yalan uydurmayın sonu böyle olur.
Jungkook sözümü duyar duymaz bütün ciddiyetini kaybetti ve gülmeye başladı sonra da geri çekildi.
(Heheheh klişeleri sevmem diye boşa demiyorum herkes aralarında bir şeyler olsun diye bekliyordu değil mi? Djskskd)
Jungkook: yn jdksks enişten doğum yaptı ha? E bebek kız mı erkek mi? Fkdlskds
Yn: hiç komik değil.
Jungkook: yalan söyleyeceksin ya onu bari düzgün söyle dnfmsxjz
Yn: ya gülme.
Jungkook kahkahalar atmaya devam ediyordu.
En sonunda soluklandı ve durdu. Tekrardan bana baktı. Az önce bir şekilde kaçmıştım ama şimdi eğer yine sıkıştırırsa çıkamam. O yüzden hemen bu odadan ayrılmam lazım. Jungkook garip garip bakıyor.
Hemen ayaklandım ve kapıya yöneldim.
Kapı kilitliydi. İçimden 'sıçtın yn' diye geçirdim. Ya ben ilk öpücüğümün özel olmasını istiyorum.Jungkook: yn varya sen çok fenasın hemen kaçacaktın değil mi?
Yn: evet ya of. Neyse şimdi de kaçarım.
Jungkook: emin misin?
Dedi ve tekrar ayağa kalktı. Üzerime yürümeye başladı. Cidden içimden aha gitti ilk öpücüğüüm diye söyleniyordum.
Jungkook: tamam başta ciddiydim ama şu anda ciddi değilim. Sen eğer daha yakınlaşmak istemiyorsan seni zorlamam.
Yn: hay ağzını öpe- seveyim.
Yok yok ben kaşınıyorum resmen şu çenemi bir tutsam her şey çok daha güzel olacak.
Jungkook: çok istiyorsun heralde?
Yn: yok yok sağol. Hadi aşağı kata inelim.
Evet ben bir pot daha kırmadan aşağı kata inmemiz lazım.
Jungkook kapıyı açtı ve aşağıya indik.
Min seo: oo günaydın yn hanım.
Soo Min: daha iyi misin yn?
Yn: iyiyim iyiyim zaten iyiydim de siz biraz abarttınız.
Soo Ah: yüzünün halini görmedin galiba?
Yn: tamam hadi kapatalım konuyu.
Soo Bin: ne kadar çok uyudun böyle.
Jungkook: aynen çok uyudu.
Jimin: sen neden yanımıza gelmedin Jungkook?
Jungkook: hiç canım istemedi. Orada hâlimden memnundum.
Min seo bana kötü bakışlarını yolluyor. Ben bunu döverim her boku yanlış anlıyor.
Bölüm sonu..
Bu bölümde burada bittii. Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfic"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...