Selam!
Bu bölüm de mantık hatası olabilir çünkü üç buçuk saattir matematik çalışıyorum beynim yandı dnsksjsdmJungkook'tan
Sözümü kesen şey ise polis'lerin odaya girmesiydi. Oww işte şimdi ne olacak hiç bir fikrim yok. Ya biz sıçtık ya da bir şekilde paçayı kurtaracağız. Ama umarım paçayı kurtarırız. Yoksa ne yaparız bilmiyorum.
Çünkü büyük ihtimalle yn'den ifade vermesini isteyecekler ve yn ise onu Woo Jin'in vurduğunu söyleyecek. Sonra Woo Jin yakalanınca bizim de mafya olduğumuzu polislere söyleyecek offf. Umarım polisler Woo Jin'e uyup evimizde arama falan yapmazlar çünkü silah bulurlar ve her şeyi öğrenirler. Dolayısıyla büyük sıçarız.
Yn'den
Odaya polislerin dalmasıyka duraksadım. Ahh evet silahla vurulan kişiyi sorguya çekecekler değil mi?
Ne yapacağımı bilmiyorum çünkü eğer Woo Jin'in beni vurduğunu söylersem otomatik olarak üyelerinde mafya olduğu öğrenilecek ve direk hapse atılacaklar. Onlar benim için çok kez canını tehlikeye attı. Şu anda onları yarı yolda bırakamam o yüzden polise yalan söyleyeceğim. Evet, evet en mantıklısı bu.
Polisler bir bana birde Jungkook'a baktı.
Polis: hastanın yakınıysanız şimdilik bizi yalnız bırakın lütfen.
Jungkook'ta şaşırmıştı. Hiç itiraz etmeden odadan çıktı. Ne diyeceğimi merak ettiği o kadar belliydi ki.
Polis: yn hanım yorgun değilseniz size bir kaç soru soracağım?
Yn: hayır, yorgun değilim. Sorabilirsiniz.
Polis: güzel. Nasıl vuruldunuz? Birisi sizi kasıtlı olarak mı vurdu?
Yn: hayır. Sadece küçük bir kazaydı.
Polis: kaza? Bunu biraz açar mısınız?
Bu polis sınırlarımı zorluyordu.
Yn: silahın içinde mermi olduğunu unutmuştum ve yanlışlıkla kendimi vurdum.
Polis: hm... Peki.
Dedi ve yanındaki not alan polise baktı.
Polis: bu kadar bilgi yeterli mi?
Polis 2: evet zaten kasıtlı yapılan bir şey yok.
Sonra bana döndü.
Polis: peki yn hanım bir dahakine dikkatli olun lütfen. Sizi daha fazla yormak istemeyiz.
Gülümsedim. Polisler odadan çıktığı anda bütün herkes odaya dolmuştu. Herkesden kasteddiğim üyeler ve kızlar.
Açıkçası 3 tane kızın da aynı anda bana sarsılması ile biraz şoka uğradım.Min seo: bize neden yalan söylettirdin? Ahh yüreğime iniyordu. Salak şey.
Jungkook'un ağzında bakla durmuyordu. Hemen söylemiş.
Jungkook: o konuyu evde konuşacağız. Peki polislere ne dedin?
Yn: Polislere kaza ile olduğunu söyledim.
Jungkook: neden? Woo Jin'in seni vurduğunu söyleseydin?
Yn: hayır bu sefer sizin mafya olduğunuz öğrenilirdi.
Jimin: vayy yn'e bak senn.
Jin: o değilde ben çok acıktım. Sabah da sayenizde doğru düzgün yemek yiyemedim.
Kıkırdadım. Sonra aklıma Jungkook'un sabah ki sözleri geldi. Gözlerimi devirdim.
Soo Ah: iyisin değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Hayran Kurgu"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...