43. BÖLÜM: SEÇİM SENİN

2.5K 121 157
                                    

Jungkook'tan

Hayat her zaman bizi güçsüz olduğumuz konulardan vurur. İşte bu da hayatın saçma kanunlarından biridir. Eğer kötü bir dönemden geçiyorsanız hep en sevdiğiniz şeye üzüldüğünüzü fark edersiniz ve her zaman her şey üst üste gelir bütün kötü olaylar sanki tam o zamanı bekliyormuş gibi yaşanır. İşte bu da hayatın saçma olan başka bir kanunudur.

Bende hayatımın zor dönemlerinden geçeceğim ve umarım bunun sonunda mutlu olurum diye umut ediyordum hissediyorum babam çok kötü bir şey diyecekti.

Jungkook'un babası: yerinizi biliyorum. oğlum inat etme yn'in peşini bırak.

Jungkook: ne?! Hayır yerimizi bilmiyorsun blöf yapıyorsun değil mi?

(Blöf yapmak : bir şeyi bilmemesine/görmemesine rağmen biliyor/görüyor gibi davranmak. Tam tanımı bu değil ama anlatmaya çalıştım umarım siz bu kelimenin anlamını biliyorsunuzdur.)

Umarım babam yerimizi bilmiyor ve blöf yapıyordur yoksa yine ortalık fena hâlde karışacak.

Jungkook'un babası: **** adresinde büyük bir ev var oradasınız değil mi?

Gözlerim açıldı babam gerçekten yerimizi biliyordu ne yapacağımı bilmiyorum ama bu sefer kesin yn'i öldüreceği kesin ve buna izin veremem çünkü düşünmek bile beni dehşete düşürüyor.

Jungkook: sen.. sen yerimizi nereden biliyorsun?

Jungkook'un babası: orası önemli değil. Eğer yn'in yaşamasını istiyorsan aç kulaklarını ve beni iyi dinle.

Jungkook: baba eğer-

Jungkook'un babası: yn'den uzak duracaksın bak o genç bir kız onu öldürmeyi bende istemem ama onu her gördüğümde çok sinirleniyorum.

Jungkook: hayır. Baba sen neden bunu bana yapıyorsun? Neden?

Jungkook'un babası: sizin sevgili olmanızı kendime yediremiyorum o yüzden en kısa zamanda onu terk edeceksin. Ha Eğer bunu reddedersen her türlü yeniden yn'i kaçırıp işkenceler ile onu öldürürken video çeker sana gönderi-

Jungkook: tamam yn'den uzak duracağım ama sende ona bir şey yapmayacaksın.

Jungkook'un babası: tamam anlaştık. Sadece 1 haftan var oğlum. Kaçmaya çalışmayın her türlü takip ediliyorsunuz.
Ve sen doğru kararı verdin oğlum.

Hiç bir şey demeden telefonu yüzüne kapattım. Çok sinirlenmiştim. Bir an gözlerimin dolduğunu hissettim kendi kendime 'hayır saçmalama Jungkook, ağlamayacaksın' diye söylendim. Neden ben? Ha soruyorum neden biz? Biliyorum geçmişte çok hata yaptım yn'e acı çektirdim ama ben artık ona hayal ettiği bir hayat yaşatmak istiyordum. Ailesinin yokluğunu hissetmesin istiyordum.

Kafamda bir soru da var. Ben yn'e gerçekten aşık mıydım? Yoksa sırf o ailesini falan kaybettiği için ona acıyor ve kendimi ona aşık mı zannediyorum?

Bilmiyorum..

Ama şu anda ne yaparsam yapayım onun canı yanacak. O.. o bunları hak etmedi.
Ama eğer bunu yapmazsam o ölür ve ona bir şey olursa hemde benim yüzümden yıkılırım..

Boş boş etrafıma bakınıp düşünüyordum. 'Ne yapacağım?' diye ama aklıma hiç bir şey gelmiyor.

Affet beni yn senin hayatın için senin yeniden kalbini kuracağım..

(Sayemde ne çektiler lan üzüldüm şimdi kendime sövesim geldi ya fkwjdjs)

Yn'den

En son salıncaktan düştükten sonra kızlar hâlâ benimle dalga geçiyordu. Jungkook'un telefonu çaldı ve o yukarı kata çıktı. 5-10 dakikadır da gelmiyor merak etmedim değil.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin