En son karşımda annemi görünce bayılmışım. Uyandım mı ne oldu bilmiyorum ama gözlerimi açar açmaz karşımda annemi görünce korkmadım değil ama direk ona sarıldım.
Yn: a-anne
Yn'in annesi: kızım-
Yn: a-anne neden bıraktınız beni? Ben tek başıma yapamıyorum olmuyor.
Annem saçımı okşadı ve;
Yn'in annesi: kızım sana iki tane önerim var. Artık biz yokuz sen başının çaresine bakmak zorundasın. Kızım kimseyi dinleme asla altta kalma insanların seni ezmesine üzmesine izin verme.
Yn: anne siz olmayınca hiç bir şey olmuyor.
Yn'in annesi: kızım bak şimdi sadece iki seçeneğin var.
Yn: ne?!
Yn'in annesi: kızım ilki herkese her şeyi anlatmak yani herkese karşı ne hissediyorsan söyle kim olursa olsun. Kimseye yalan söyleme.
Yn: hm.. peki ikincisi ne?
Yn'in annesi: her şeye baştan başla.
Yn: nasıl?
Yn'in annesi: kimsenin seni bulamayacağı bir yere git. Hayatına sıfırdan başla yeni insanlarla tanış.
Yn: bu daha mantıklı aslında biliyor musun?
Yn'in annesi: kızım seni çok seviyorum ve üzülmeni istemiyorum bu yüzden hep mutlu ol tamam mı? Ağlama devri bitti ağlatma devri başladı...
Yn: tamam anne.
Gülümsedim ve;
Yn: Ağlama devri bitti ağlatma devri başladı.
Dedim ve bir anda annem kayboldu daha doğrusu ben.. ben rüya görmüşüm. Aslında hepsi rüyaymış. Gözlerim doldu ve kendi kendime söylendim.
Yn: hayır anneme söz verdim ağlamak yok.
Evet annemin dediğini yapacağım herkesden uzak bir yere gidip hayatıma yeniden başlayacağım. Her şeye sıfırdan başlayacağım.
Ayağa kalktım. Salona gittim. Evde kimse yok. Nereye gitmiş bunlar? Telefonumu koltuktan aldım. Kilidini açıp telefon rehberine girdim ve Soo bin'in numarasını aradım. Biraz çaldıktan sonra Soo bin telefonu açtı.
Yn: alo kanka neredesiniz?
Soo bin: yalnız kalmaya ihtiyacın vardır diye buraya gelmiştik.
Yn: tamam bende sizi görmeyince şaşırdım ondan aradım.
Kapı çaldı.
Yn: neyse kapı çalıyor. Sonra ben sizi ararım.
Soo bin: tamam.
Telefonu kapattım. Kapıyı çalan kişi kimse kapıya öyle bir vuruyor ki kapı kırılacak.
Kendi kendime "geldim patlama" diye söylendim ve kapıyı açtım.
Karşımda Jungkook vardı. Ya bu beni delirtmek için mi geliyor? Bir anda bağırdı.Jungkook: ŞÜKÜRLER OLSUN.
Bir anda bana sarıldı.
Yn: YA GİDER MİSİN? SANA HÂLÂ SİNİRLİYİM. VE NEDEN GELDİN?
diyip Jungkook'u ittirdim ona hâlâ kızgınım. İttiriyorum ama küçücük bile kımıldamıyor.
Yn: ya bir git. Manyak mısın sen?
Jungkook geri çekildi. Kolumu kaldırdı ve koluma baktı. Sonra yüzüme baktı ve yüzüme yaklaştı.
Yn: HÖST LAN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfictie"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...