03. BÖLÜM

7.9K 274 165
                                    

Hala yazmaya üşeniyorum ama neysee dhjshsjej

Hatırlatma
Saatin geç olmasını bekliyip evden kaçacaktım.
Hatırlatma bitti.

Ama anahtar ondaydı. Cebine koyarken görmüştüm. Gece ondan anahtarı alıp kaçacağım. Ama saat daha 20:08'di. Odadaki duvar saatinin yerini ezberlemiştim ikide bir saate bakıp duruyordum.

Sonunda saat gecenin üçü olmuştu.
Çok yavaş hareketlerle kapımı açtım. Koridorun ışıkları kapalıydı bu hem iyi hem kötü bir şeydi. Çünkü beni zorla yemeğe götürürken ışıklar açıktı demekki yatmıştı. Ama karanlıkta düşebilirdim ve çok ses çıkardı o da uyanırdı. Off ama ben bu karanlıkta onun odasını nereden bulacağım.
Bunları düşünmenin zamanı değil.
Yavaş adımlarla koridorda yürümeye başladım. Ahh kafamı vurdum ama iyi ki çok ses çıkmadı.

Etraf çok karanlıktı. Birden Bir ışık prizine dokunduğumu fark ettim ve yavaşça ışıkların birini yaktım. Artık önümü görebiliyordum. 5-6 tane oda vardı ama hangisi onun odasıydı?
Sonra bana en yakın olan odaya doğru yavaşça yürüdüm. Kapıyı çok sessiz bir şekilde açtım. Koridordaki ışık hafif odanın içini aydınlattığından odanın içinde kimsenin olmadığın fark ettim.

Sonra yine yavaş adımlarla oradan çıktım. Başka bir odayı gözüme kestirdim. Oraya doğru yavaşça ilerledim. Yine yavaşça kapıyı açtım orada olmasını umuyordum. Ama yine odada kimse yoktu. Of nerede yatıyordu bu? Yoksa evde değil miydi? Sonra yavaşça o odadan da çıktım.

Başka bir kapıya doğru yavaşça ilerledim o kapıyı da sessizce açtım. Ama bu oda diğer odalardan çok daha büyüktü ve
Koridordan gelen ışık odayı tam aydınlatmıyordu. Sadece yatağın çok küçük bir kısmı görünüyordu. Yatağın üst tarafına baktığımda sadece karanlık görüyordum. Yatağı kontrol etmeliydim. Çok yavaş ve sessiz adımlarla yatağa ilerledim elimi uzattım ve yavaş yavaş elimi yastıkta gezdirdim. Off o da ne sanırım bir kola çarptım. Sonunda odasını bulmuştum. Sonra çok yavaş bir hamileyle cebinden anahtarı aldım.
Off anahtarı alırken ses çıktı umarım uyanmamıştır.

Sonra hemen o odadan çıktım. Tabii ki de titriyordum. Çok yavaş ve sessiz adımlarla aşağı kata indim. Ve dış kapıya doğru ilerledim. Tam anahtarı deliğe soktuğumda omuzumda bir el hissettim.
Titremem daha da arttı. Yavaşça arkama kafamı çevirdiğimde sol yanağımda bir acı oluştu. Bana Tokat atmıştı. Kafamı kaldırıp baktığımda birden korkuya kapıldım bu jungkook'du buna şaşırmadım ama sanki gözlerinden ateş çıkıyordu. Sert tokadı yanağımın yanmasına yeterli bir sebepti. Sonra bana bağırarak

Jungkoook: SANA KURALLARA UYMANI SÖYLEMİŞTİM. SENİN BİR DERSE İHTİYACIN VAR.

Dedi. Acaba bana ne yapacaktı. Korkudan donup kalmıştım. Ama titremem durmuyordu.

Yine beni kolumdan tuttu. Kolumu çekmeye çalıştım ve

JAE: BIRAK BENİ!

Silahını çıkardı ve kafama dayadı.

Jungkook: yürü.

Dedi. Ve off yine o depo gibi yere gidiyorduk.

Merdivenlerden indik.
Birkaç rafın olduğu yerden bir anahtar aldı ve bir odaya ilerledik. Odanın kapısını yavaşça açtı ve beni içeri itti.
Tabii ben şak diye yere yapıştım. sonra o o da odaya girdi. Kapıyı kilitledi. yanıma bir sandalye ve getirdi. Bana sandalyeye oturmam için bir bakış attı. En başta oturmadım. Silahını bana doğrulttu. Yavaşça kalktım. Sandalyeye oturdum. Beni sandalyeye bağlıyordu. Ne yapacaktı. Bu bir psikopat olmalıydı. Ama kollarımı bağlamadı cidden salak olduğunu düşündüm.

Sonra yanımdan ayrıldı. Küçük bir çekmeceyi açtı.
Bir bıçak çıkarttı. Bana doğru yürümeye başladığında bir an beni doğrayacağını bile düşündüm. Sonra bıçağı yüzümde gezdirmeye başladı.

Jungkook: sana kurallara uyman gerektiğini söylemiştim. Bunu sen istedin!

dedi. Ohh sonunda o bıçağı yüzümden çekmişti. Sonra bıçağı kolumda gezdirdi. Vee derin bir yara açtı. Kolum o kadar acıyordu ki ağlamamak için kendimi çok zor tutuyorum. Ağlayıp da ondan korktuğumu düşünmesini istemiyordum.
Sadece dişlerimi sıkıyordum.

Jungkook: ağlamıyorsun ya da çığlık atmıyorsun demek çok canın yanmıyor.

Dedi. Diğer koluma daha derin bir yara açtı. Artık kendimi tutamıyordum. İstemsizce gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Kollarıma baktım ikisi de kan içindeydi. Sanki her saniye acıları daha da artıyordu. Son gördüğüm şey jungkook'un telaşla telefonunu çıkarmasıydı. Gerisi karanlık...

Bu bölüm biraz kısa oldu ama bişey olmaz. Ee nasılsınız?
Bu arada oy ve yorum atmayı unutmayın lütfeeen
😘💜💞🥰😌

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin