Yn'den
Kapı çaldı. İçeriye bir anda girdiler. Bunlar tahmin ettiğim gibi Jungkook'un babası ve adamları. İçimden 'hassiktir' diye geçirdim. Evet bu sefer öleceğim.
Jungkook'un babası babası beni hayatta yaşatmaz.Herkes hemen ayaklanınca Jungkook'un babası gülümsedi.
Jungkook'un babası: merak etmeyin bir şey yapmayacağım sadece konuşalım istiyorum.
Min seo: yn yukarıya çıkalım mı?
Yn: hayır. Ondan korkmuyorum.
Jungkook beni cimcikledi ve sessizce yukarı gitmemizi söyledi.
Yn: hayır gitmeyeceğim.
Jungkook'un babası: merak etmeyin sadece konuşacağız.
Soo Ah: sen ve yn'le sadece konuşmak?
Kızı öldürme planı yapan kimdi?Jungkook'un babası: geçmişte yanlış şeyler yaşandı. Ama geçmiş geçmişte kaldı.
Yn: peki konuşalım.
Nedense hiç korkmuyordum. Çünkü 'öleceksem öleyim ama yeter artık' der gibi hissediyordum. Yorulmuştum hemde çok..
Jungkook'un babası koltuklardan birine oturdu.
Jungkook'un babası: şimdi bir antlaşma yapacağız.
Jungkook: baba sen ne antlaşmasından bahsediyorsun?
Jungkook'un babası: annen.. annene ulaşamıyorum. Bakın ve oğlum benim hayattaki her şeyim.
Yn: nasıl yani? Jungkook annen kayıp mı?
Jungkook: hayır. Sadece babam ile iletişime bile geçmiyor. Babam annemin kalbini çok kırdı.
Jungkook'un babası: oğlum.. annen bana çok dargın.
Jungkook: bunun antlaşma ile ne alakası var? Biz ne antlaşması olduğunu sormuştuk? Annem seni istemiyorsa onu zorlamam.
Jungkook'un babası: hayır, hayır. Sadece eğer artık yn'e iyi davranırsam ve sizin başınıza bela olmazsam bana geri döner.
Eheheh şimdi bu adamın bana işi düştü. Jungkook'un annesi melek gibi bir kadın nasıl bu adamla evlenmiş anlamıyorum.
Yn: ee bizden ne istiyorsun?
Jungkook'un babası: yn.. kızım biliyorum zor ama geçmişi unutmanı istiyorum.
Yn: geçmişi unutmak mı? Ailemi öldürttün, beni dövdürttün hatta öldürmek istedin ben şimdi bunların hepsini unutayım mı? Bu arada bana bir daha 'kızım' demezsen hoşnut olurum.
Jungkook'un babası derin bir iç çekti.
Jungkook'un babası: biliyorum. Kalbini kırdım ve-
Jungkook: kemiklerini de kırdı.
Jungkook'un babası: evet ama bundan sonra size mükemmel bir hayat yaşamanız için elimden geleni yapacağım. Yeter ki annenin beni affetmesini sağla.
Yn: bak değil mükemmel bir hayat. Sonsuz bir hayata garanti versen bile bunu yapmam. O kadın seni hak etmiyor.
Jungkook'un babasının gözleri doldu. Herkes aşırı şaşırdı. Neden böyle yapıyordu ki? Kendini mi acındırmaya çalışıyor?
Jungkook'un babası: evet biliyorum. O iyi biri ve onu hak etmiyorum ama beni hayatımda seven tek kişiydi. Şimdi param, şöhretim, işim var ama beni seven kimsem yok. Oğlum bile benden bıkmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...