57. BÖLÜM

1.9K 94 146
                                    

İyi geceler ya da günaydın

Yeni şarkı çıktı beğendiniz mi? Benim aşırı hoşuma gitti umarım yine rekorlar kırarız army 💜

Aa yine çok uzatmışım ben ya off neyse hepinizi seviyorum iyi okumalar <3

Yn'den

Sabah erkenden uyandım. Gece boyu üzerimde bir stres vardı sanki bu gün kötü bir şeyler olacak gibi hissediyorum.

"Umarım hislerim olacakları işaret etmiyordur" diye kendi kendime söylendikten sonra yataktan kalktım. Kendimi çok garip hissediyorum. Tam sevdiğim insan ile birbirimizi bulmuşken bir anda yeniden her şey çöp oldu.

Hani bazen olur ya. İçinize kötü bir his düşer. İnsanlar genellikle bu his için "içime öküz oturdu, içim daralıyor" şeklinde anlatmaya çalışırlar. Aynı o hissi şu an iliklerime kadar hissediyorum.

Telefonumu elime aldım ve saate baktım. Saat daha 9.13'tü. Saat 13.00'e kadar ne yapacağım bilmiyorum.

Acaba aynı numarayı arayıp daha erken buluşmak istediğimi mi söylesem? Saçmalama yn hastaneden aldığın randevuyu 2 saat geriye mi alıyorsun?

Sonra ayağa kalktım ve evin odalarını gezmeye başladım. Zemin kata indim. Hiç bir zaman neşe içinde yemek yiyemediğimiz masaya baktım. Her seferinde bir şeyler oluyordu. Ya ailemiz ya polisler ya da saçma sapan mafyalar evi basıyordu.

Hâlâ kimse uyanmamıştı. Hazır şans bu şans hızlıca dışarı çıkmalıyım diye düşündüm çünkü eğer saat 12.00 gibi evden çıksam herkes uyanmış olacak ve benim tek başıma nereye gittiğim hakkında bir şeyler sezecekti. O yüzden şimdi kimse uyanmadan hızlıca evden çıkmalıydım beni merak etmemeleri için mesaj atacaktım.

Hemen yukarı kata çıktım. Üzerimi değiştirdim.

(Siz beğenmediyseniz başka bir şey hayal edebilirsiniz ben kendi tarzıma göre koyup geçiyorum 😚)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siz beğenmediyseniz başka bir şey hayal edebilirsiniz ben kendi tarzıma göre koyup geçiyorum 😚)

Üstümü giyinirken hafif özenmiştim özenmemin nedeni ise eğer Jungkook'un suçsuz olduğu anlaşılır ve çıkarsa beni direk pijamalarla görsün istemem.

Sonra telefonumu da yanıma alıp sessizce evden çıktım. Saat 9.58'di cidden zaman geçmiyor.

Evet yn hanım 3 saat boyunca dışarıda ne yapacaksın bakalım.. hemen elimi cebime attım.. evet kulaklığım cebimdeydi. Benim için eğer bir şeyde beklemek varsa o eylemi müzik dinlemeden yapamıyorum. Mesela ben metroya binsem ve eğer yanımda kulaklığım olmasın zaman geçiremem.

Şimdide bekleyecektim sadece bekleyecek..

Kulaklığımı taktım ve yürümeye başladım.. Yorulana kadar yürüdüm. Yorulunca küçük bir banka oturup müzik keyfime öyle devam ettim. Sonra bir an aklıma evdekilere mesaj atmak geldi. Hemen ilk gördüğüm kişiye mesaj attım o kişi de Min seo'ydu.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin